خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی هتل ۳ ستاره سیلتر هوف در برلین

هتل سیلتر هوف برلین | Hotel Sylter Hof Berlin

این هتل خانواده دوست، از طبقه آخر خود نمای بی نظیری از شهر برلین را به شما نمایش می دهد. هتل سیلتر هوف برلین Hotel Sylter Hof Berlin یک هتل ۳ ستاره ارتقا یافته می باشد که در ۶۰۰ متری خیابان معروف کورفورستندام و مرکز خرید کا د وه KaDeWe قرار گرفته است. در نتیجه اگر قصد خرید دارید به راحتی با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به این خیابان ها برسانید. مجله الی گشت خصوصیات هتل سیلتر هوف برلین را به تفصیل بیان می کند. در نتیجه خصوصیاتی همچون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه تا دیدنی های برلین را بیان می کنیم.

خدمات رفاهی هتل سیلتر هوف برلین

پارکینگ خصوصی بدون نیاز به رزرو و با پرداخت های روزانه به همراه یک پارکینگ محافظت شده در اختیارتان قرار دارد. کارکنان میز پذیرش با خوش رویی به استقبال شما آمده و امکاناتی همچون میز پذیرش شبانه روزی، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، خدمات نگهبانی، خدمات بلیط و گشت های درون شهری را برای شما فراهم می آورد. از تمام خدمات نظافتی برخوردار خواهید بود. برای هر یک از خدمات خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. تنها واکس کفش ها رایگان است. اگر ملاقاتی کاری در برلین دارید، می توانید از ۹ اتاق ملاقات، فضای کنفرانسی به متراژ ۵۰۰ متر مربع، یک مرکز تجاری و خدمات فکس و فتوکپی با هزینه ای جداگانه مهیا خواهد شد.اینترنت وای فای در فضای عمومی هتل یا کافی نت با اینترنت سیمی دسترسی شما را به شبکه جهانی وب ممکن می کند. همچنین در اتاق ها نیز اینترنت رایگان دارید. ورود حیوانات خانگی به هتل آزاد است ونیاز به شارژ دارند. دیگر امکانات هتل شامل موارد زیر است:

باربر و آسانسور

تلویزیون در لابی

چای و قهوه در لابی

روزنامه رایگان در لابی

تهویه مطبوع

فضایی برای افراد غیر سیگاری

دستگاه وندینگ برای نوشیدنی

دستگاه وندینگ برای تنقلات

ورود به هتل سیلتر هوف برلین از ساعت ۳ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۱ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به ۴ زبان فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند.

امکانات تفریحی هتل سیلتر هوف برلین

تراس زیبای هتل فضایی برای نشستن و لـ*ـذت بردن از فضای روبروی و منظره شهر به همراه صرف چای و قهوه می باشد. از هتل دوچرخه کرایه کنید و در محله های اطراف هتل رکاب بزنید. این هتل امکانات تفریحی دیگری ندارد. مرکز تناسب اندامی در نزدیکی هتل قرار دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

رستوران هتل:

بوفه صبحانه با پرداخت های جداگانه هر روز برایتان سرو می شود. رستوران بوتانیکا هتل Botanica Restaurant، فضای خانوادگی بسیار زیبایی بوجود آورده و می توانید تمام وعده های غذایی را در آن سفارش دهید. هر روز صبح بین ساعات ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح در هتل تهیه و سرو می شود. خدمات پذیرایی هتل نیز، شبانه روز در اختیارتان قرار می گیرد. به جز این رستوران، در اطراف هتل و تا فواصل ۴۰۰ متری رستوران های متنوعی از رستوران های ایتالیایی گرفته تا بین المللی را پیدا خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل

تمام ۱۷۸ اتاق هتل اقامتی راحت را با ملافه های ضد آلرژی، منوی انتخاب بالشت به علاوه اینترنت وای فای رایگان و تلویزیونی صفحه تـ*ـخت با شبکه های جهانی را برای شما مهمانان در نظر گرفته است. امکانات درون سوئیت ها و اتاق ها شامل یخچالی کوچک، تلفن، میز مطالعه، پرده های ضخیم، روزنامه رایگان، گاوصندوق دیجیتالی و امکانات اتوکشی در صورت درخواست می باشد.

در حمام ها ترکیب وان و دوش، وسایلی همچون صابون، شامپو، نرم کننده ها و مسواک به همراه سشوار و حوله قرار داده شده است. سوئیت ها و آپارتمان ها فضایی جداگانه برای آشپزخانه دارند که تمام وسایل آشپزی مانند فر گازی در آن تعبیه شده است. کارکنان مهربان هتل، یک بطری آب معدنی رایگان هم در اختیارتان قرار می دهند.

انواع اتاق های هتل سیلتر هوف برلین

اتاق های خانوادگی تمام امکانات نام برده را داشته و با متراژ ۴۳ متر مربع می باشد.

سوئیت: ۶۳ متر مربع متراژ، دو تـ*ـخت یک نفره و یک تـ*ـخت دو نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.

اتاق کامفروت دبل: متراژ این اتاق، ۴۵ متر مربع بوده و یک تـ*ـخت دو نفره با دو تـ*ـخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.

آپارتمان استاندارد: مساحت آن ۶۵ متر مربع بوده و دارای یک تـ*ـخت دو نفره کینگ با فضای آشپزخانه می باشد. در حمام هم وان کار گذاشته شده است.

استودیو استاندارد: مساحت آن ۴۳ متر مربع بوده و دارای یک تـ*ـخت دو نفره کینگ با وان در حمام می باشد.

اتاق کامفورت تریپل: ۶۵ متر مربع متراژ آن بوده و دارای دو تـ*ـخت یک نفره و یک تـ*ـخت مبلی با وان در حمام می باشد.

استاندارد سینگل: ۱۴ متر مربع متراژ آن بوده و دارای یک تـ*ـخت یک نفره به همراه نمایی رو به شهر می باشد.

استاندارد دبل: ۲۴ متر مربع متراژ آن بوده و دارای دو تـ*ـخت یک نفره و یک تـ*ـخت دو نفره می باشد. سیگار کشیدن در این شهر ممنوع می باشد.

منبع: الی گشت


معرفی هتل ۳ ستاره سیلتر هوف در برلین

 
  • عالی
Reactions: ~BAHAR.SH~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا