خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,588
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق باعث دردسر برای فوتبال باشگاهی ایران شده و داوران بین‌المللی ما در این رقابت‌های معتبر قضاوت می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران حساس‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند، در صدر و قعر جدول تب و تاب قهرمانی و سقوط هیجان را به اوج رسانده است اما برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا باعث شده که در این روزهای حساس فوتبال باشگاهی ایران داوران بین‌المللی و ممتاز فوتبال کشورمان برای قضاوت در لیگ قهرمانان آسیا به خارج از کشور سفر کنند.

10 داور و کمک داور ممتاز و بین‌المللی اکنون در خارج از کشور مشغول قضاوت در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی بین‌المللی هستند و همین مساله یک فرصت بسیار مناسب برای داوران جوان و شایسته‌ای است که بتوانند توانایی‌های خود را به رخ بکشند اما از سویی دیگر این اتفاق نوعی تهدید هم محسوب می‌شود زیرا قضاوت در مسابقات حساس و پرتنش شرایط را برای داوران سخت‌تر از گذشته می‌کند. در لیگ برتر کشورمان معمولا سرمربیان، مدیران و حتی برخی بازیکنان عادت کرده‌اند که بعد از شکست و ناکامی داور را مقصر بدانند.

قبل از کرونا هم برخی تیم‌ها تلاش می‌کردند از طریق تماشاگران‌شان داوران را در جریان مسابقه تحت تاثیر قرار بدهند و اکنون برخی سرمربیان با اعتراض‌های پیاپی به داور در جریان بازی چنین قصدی دارند. حالا همین داورانی که گاهی در فوتبال کشورمان برخی مربیان و بازیکنان بی‌محابا به آنها تاخت و تاز می کنند، در لیگ قهرمانان آسیا در حال قضاوت تیم‌های شرق آسیا هستند. اکنون باید قدر داوران خوب کشورمان را بدانیم داورانی که حتی گاهی یک بازیکن 20 و چند ساله خیلی راحت و بدون ترس از محرومیت به آنها تاخت و تاز می‌کنند.

داوران فوتبال کشورمان با توجه به کمبود امکانات در فوتبال کشور که حتی از سیستم رادیویی داوری هم در برخی بازی ها محروم هستند این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد انتقاد و تحت فشار باشگاه ها هستند به طوری که روز گذشته دو باشگاه استقلال و پدیده علیه داوران انتخاب شده برای بازی هایشان در هفته بیست و پنجم اعتراض کردند. اتفاقی که در لیگ های حرفه ای دنیا کمتر شاهد آن هستیم اما این مسائل در فوتبال ما وجود دارد.

اکنون هم شرایطی ایجاد شده که در هفته های پایانی لیگ برخی از این داوران باید در لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برای قضاوت به میدان بروند و کمیته داوران باید از قضاوت کننده های جوان تر و کم تجربه تر برای ادامه لیگ استفاده کنند. باید دید در ادامه لیگ آیا باشگاه ها دست از تحت فشار قراردادن داوران برمی دارند یا این روند قرار است تا انتهای لیگ ادامه دار باشد.





منبع : فوتبالی


دردسر لیگ قهرمانان آسیا برای داوری/ داوران ایرانی خارج از کشور، لیگ برتر در اوج حساسیت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا