خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعریف متافیزیک و ارتباط اسرار متافیزیک با موفقیت چیست؟


تعریف ویکی پدیا از متافیزیک

متافیزیک (به انگلیسی: Metaphysics)(به پشتو: مابَعدالطبیعه) شاخه‌ای از فلسفه است که به پژوهش دربارهٔ چیستی و کُنه وجود، زندگی و جهان به عنوان یک کل می‌پردازد. متافیزیک را ریشهٔ فلسفه می‌دانند؛ بدین معنا که فیلسوفان نخستین عمدتاً به این حوزه از فلسفه می‌پرداخته‌اند. در فلسفهٔ معاصر، به مباحث مابعدالطبیعی با شَکّاکیت بسیار نگریسته‌اند.

متافیزیک در اصل به طبقه بندی آثار فیلسوف یونانی ارسطو اشاره داشت. ارسطو به همراه استادان خود یعنی سقراط و افلاطون، خود را مبتکران علوم فلسفی غرب میدانستند. وی به طور گسترده در بسیاری از موضوعات ازجمله ماهیت اندیشه، خرد، اخلاق، سـ*ـیاست، علوم، ریاضیات و جهان فیزیکی و همچنین موارد غیرمادی دیگری مانند ماهیت وجود تحقیقات میکرد و مینوشت.

متافیزیک چیست؟
معمولاً برخی افراد متافیزیک را جزء علوم فراتر از جهان هستی و به گونه ای ماورایی تعریف میکنند. امروزه این اصل، بخش عظیمی از تحقیقات و مطالعات دانشمندان را شامل میشود و بسیاری برای پی بردن به آن وقت صرف میکنند.

همان طور که ارسطو در نوشته های خود ذکر کرده بود، متافیزیک جستجوی نخستین اصل ها و علت ها است. این اصل به عبارتی همان آنتولوژی (وجود شناسی) است که به بودن، نبودن، شدن و… اشاره دارد.

ارتباط اسرار متافیزیک با موفقیت
از اوایل قرن 21 ام مبحث متافیزیک، آموزش متافیزیک و نحوه دسترسی به موفقیت توسط آن بسیار فراگیر شده است؛ و مردم اخیراً باوجود تبلیغات گسترده ای که برای این عنوان صورت گرفته، از طریق کتاب ها، ویدیوهای آموزشی، انواع پادکست و … این مبحث را پیگیری میکنند.

از طریق همه این ها، میلیون ها نفر فقط در سراسر جهان با اصول و روش هایی آشنا شده اند که از طریق متافیزیک به موفقیت دست پیداکرده اند. از ملزومات دستیابی به موفقیت توسط آن، داشتن انگیزه اولیه برای موارد مثبت به سمت خود است.

بااین حال بسیاری از کلاه برداران و رمالان اصول متافیزیک را چون دانش محدودی دارند و در این زمینه از آگاهی بالا برخوردار نمی باشند، به دنیای ارواح و اجنه برای تبلیغ کسب وکار خود ربط میدهند. همین نیز باعث شده است بسیاری از تحصیل کرده ها که اهل تحقیق و مطالعه نیستند این دو مبحث را باهم اشتباه بگیرند.


تعریف متافیزیک و ارتباط اسرار متافیزیک با موفقیت چیست؟

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
در همه ی آموزش هایی که در کارگاه های دستیابی به موفقیت توسط متافیزیک داده می شود، میتوان این برداشت را داشت که این اصل بُعد و ماهیتی معنوی دارد؛ و از طریق آن میتوان درزمینهای همانند: عشق، پول، سلامتی و… به موفقیت رسید.

با یادگیری این اصل و پیچیدگی های آن، به این پی خواهید برد که سرمنشأ همه این موارد خدا است و این حقیقتی است اثبات شده که هرچه کسی نفس شخصی خود را کنار بگذارد، شانس ادغام باخدای بزرگ جهان برایش بیشتر می شود؛ بنابراین تمرکز آن ها باید بیشتر درونی باشد. انگیزه اولیه آن ها برای نیازبه خود باید به سمت اهمیت نزدیک شدن به خدا تغییر کند.

تمامی مباحث برای دسترسی به موفقیت توسط متافیزیک، پیرامون خدا به عنوان هسته اصلی میباشد و بنابراین باید تمرکز روی این مورد باشد. خدا باید مرحله اصلی جذب در ذهن فرد باشد زیرا با این شناخت و پی بردن به آن به مرحلهای از زندگی میرسیم که شخص به هر آنچه که میخواهد به طور واقعاً عجیبی دست پیدا خواهد کرد.

همه این ها به این معنی نیست که شخص زندگی دیوانه وار و مجنون خواهد داشت. این بدان معناست که به میزان درکی برسیم که پیگیری حضور خدا در درون خود باید در اولویت قرار گیرد، زیرا اگر این کار انجام شود، پس هر آنچه که نیاز باشد به دلیل رابـ*ـطه با حضور خدا در درون خود برآورده می شود.

برای موفقیت واقعی، باید خودخواهی شخصی را به نفع خودخواهی جهانی کنار گذاشت. اگر در درون خود به خدا نزدیک شویم، خواهیم دانست که حالتی از ذهن در حال ظهور است که همه چیز را از منظر بزرگ تر می بیند و به ایستادن و موفقیت های کمتری بسنده نمی کند.


تمرکز انرژی های خلاق دریک فرد – فرد را به شخصی تبدیل میکند که درنتیجه این نگرش حاصل میشود که موفقیت در هر چیزی از زندگی لغو یا ناتمام می ماند مگر اینکه تماماً به اوج خود برسد.

فرد به خاطر هر پیروزی جزئی که در زندگی به دست میآورد، باید خدا را شاکر شود و این را مدام باید در ذهن خود داشته باشد و این را نیز باید بداند که اتفاقات و آرزوهای بزرگ تر و بهتری برای وی قابل انجام است. آگاهی فرد با پیگیری همه چیز به سرانجام میرسد، زیرا هرچه ذهنیت فرد از طریق رابـ*ـطه با خدا بیشتر شود، بیشتر تصویر کلی یا آنچه واقعاً نیاز دارد را می بیند و می تواند به آن دست یابد.

هرچه به حضور خدا در درون خود نزدیکتر شویم، بیشتر با عشق جهانی پر میشویم. عشق جهانی عشقی است مبتنی بر شفقت، درک، تحمل و صبر با همنوعان. افرادی که وضعیت روحی آن ها واقعاً برابر با موفقیت در معنای کامل کلمه است، همان طور که زندگی خود را ادامه می دهند، با دیگران به طور روزمره احساس شفقت، درک، تحمل و صبر می کنند. این به معنای زدن ژست خودخواهانه با دیگران و حمایت معنوی نیست.


تعریف متافیزیک و ارتباط اسرار متافیزیک با موفقیت چیست؟

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
نتیجه گیری

اصطلاح متافیزیک ابتدا توسط ارسطو اعلام شد که به جست وجوی نخستین اصل ها و علت ها اشاره دارد و به نوعی همان آنتولوژی یا خودشناسی میباشد. آموزش و تحقیقات حول محور این اصل از اوایل قرن 21 ام شروع به فراگیر شدن کرد.

افرادی در سراسر جهان با یادگیری اصول متافیزیک و رعایت آن به موفقیت های چشم گیری در زندگی شخصی خود رسیدهاند. در همین بین افرادی سودجو مبحث این اصل را با ارواح و اجنه اشتباه گرفته و بسیاری را فریب دادهاند.

با تحقیقات در این زمینه و مطالعه به این پی می بریم که همهی این ها یک سرمنشأ دارند و آن چیزی نیست جز خدا؛ که در متافیزیک به این اشاره میشود که با کنار گذاشتن نفس شخصی خود و ادغام باخدای بزرگ جهان و تمرکز بر روی این اصل می توان به موفقیت دست یافت.

در این اصل، فرد باید پس از هر پیروزی و موفقیتی که کسب می کند خدای خود را شکر کند و این را در ذهن خود داشته باشد که اتفاقاتی بهتر و عمیق تر در انتظار او هستند و نباید ذهن خویش را به کم و اندک محدود سازد.

منبع: powerwithin


تعریف متافیزیک و ارتباط اسرار متافیزیک با موفقیت چیست؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا