خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

AMIR85

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
1/3/21
ارسال ها
623
امتیاز واکنش
6,176
امتیاز
263
زمان حضور
19 روز 12 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حالی قرار بود بهسازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد از نیمه اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شود که مدیرکل این فرودگاه گفت: عملیات بهسازی از دیروز دوم تیر آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت امسال سیاوش امیرمکری مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه بهسازی باند 29 چپ فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران مهم‌ترین پروژه پیش روی این شرکت است، گفته بود: این باند به‌عنوان باند اصلی فرودگاه مهرآباد استفاده می‌شود، اما با توجه به قدمت باند، نیاز به بهسازی اساسی دارد.

وی افزود: طی یکسال گذشته با بررسی جامعی که درخصوص روش بهسازی این باند در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به انجام رسید، در نهایت یک پیمانکار با سابقه برای این پروژه انتخاب شد. این پیمانکار هم در حوزه راهسازی و هم در حوزه فرودگاهی جزو پیمانکاران قوی و صاحب نام است. هدف از این انتخاب آن بود که با یک برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در یک برنامه 8 ماهه، باند اصلی فرودگاه مهرآباد را بهسازی اساسی کنیم.

وی با بیان این‌که هزینه اجرای پروژه 300 تا 350 میلیارد تومان است که به صورت مشارکت 50 درصدی با پیمانکار تامین می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه نیمه دوم ماه جاری (اردیبهشت 1400) آغاز می‌شود و امیدواریم تا بهمن‌ماه به اتمام برسد.

این در حالی است که امروز ابراهیم مرادی مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بهسازی باند 29 گفت: از دیروز چهارشنبه دوم تیرماه 1400 پس از رفع برخی نواقص استخراجی طی دو هفته گذشته، عملیات تراش آسفالت باند 29 چپ رسما آغاز شد، تا به حول و قوه الهی و تلاش تک تک همکارانمان در فرودگاه بین المللی مهراباد، پرسنل گروه مشارکت و مهندسین مشاور کارفرما این پروژه مطابق با برنامه زمانبندی مصوب پیش برود. انتظار داریم زمان اجرای پروژه مطابق با برنامه زمان‌بندی 6 ماه بطول انجامیده و انشالله از اواسط زمستان سال جاری باند 29 چپ آماده بهره برداری شود.

وی افزود: تمام مقدمات و الزامات مورد نظر سازمان هواپیمایی کشوری جهت بهره برداری از باند 29 راست به‌عنوان تنها باند پروازی فرودگاه مهرآباد انجام شده که از آن جمله می‌توان به حذف 33 مانع از 34 مانع پروازی نفوذ یافته در استریپ باند و همچنین نصب سامانه ILS بر روی باند 29 راست اشاره کرد.

مرادی به نصب سامانه ILS بر روی باند 29 راست فرودگاه اشاره کرد و گفت: تمام همت و تلاش همکاران و متخصصان الکترونیک شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه بین المللی مهرآباد این است تا سامانه فرود دقیق (ILS) در حال نصب برروی باند 29 راست هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا با عملیاتی شدن این سامانه، عملیات فرود بر روی باند برای خلبانان شرکت های هواپیمایی تسهیل شود و برخی از محدودیت‌های ابلاغی در بهره‌برداری از باند 29 راست نیز کاهش یابد.

منبع:تسنیم


اتمام به‌سازی باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد تا بهمن ۱۴۰۰

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا