خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی از پاری سن ژرمن درخواست کرده تا به او اجازه دهند در المپیک 2020 حضور داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، نیمار سابقه قهرمانی با تیم ملی برزیل در مسابقات المپیک یورو 2016 برزیل را دارد. بدین ترتیب او می‌تواند در المپیک 2020 حضور داشته باشد.

کلوپ: فکر نمی‌کنم که امباپه و هالند در این تابستان به تیم دیگری بروند

خبر مرتبط

به نقل از مارکا و UOL برزیل، نیمار از باشگاه پاری سن ژرمن درخواست کرده تا به او اجازه همراهی تیم ملی برزیل را در توکیو بدهد. او همچنین قصد دارد در مسابقات کوپا آمریکا که در همین تابستان برگزار می‌شود، شرکت کند. مشکل اصلی پاری سن ژرمن این است که مسابقات فوتبال المپیک از تاریخ 21 ژولای تا 8 آگوست به طول می‌انجامد و این بدان معناست که نیمار پیش فصل و حتی اولین دیدارهای فصل آینده را نیز از دست خواهد داد.

باشگاه پاری سن ژرمن به خوبی می‌داند که بازی کردن نیمار هم در توکیو و هم در کوپا آمریکا، ممکن است به سلامت و آمادگی جسمانی این وینگر تکنیکی لطمه بزند. در سال 2016 باشگاه بارسلونا اجازه داد تا نیمار در المپیک بازی کند. البته نیمار دیگر در آن تابستان در کوپا آمریکا بازی نکرد.

نیمار هفته گذشته بعد از مدت‌ها بحث و شایعات فراوان، سرانجام قراردادش را با باشگاه پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد و به شایعات بازگشتش به بارسلونا پایان داد


درخواست جالب نیمار از پاری سن ژرمن پیش از تمدید قراردادش

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا