خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
8 هتلی که قبل از مرگ باید خواب را در آن‌ها تجربه کرد

در سراسر جهان هتل‌های بسیاری وجود دارند که هر یک ویژگی‌ها یا امکانات خاصی داشته که در دیگر هتل‌ها وجود ندارد. برای مثال برخی هتل‌ها اتاقک‌هایی روی آب یا روی درخت دارند و برخی دیگر نیز در غار یا زیر دریا واقع شده‌اند. هتل جادویی SnowHotel در فنلاند از اتاق‌های یخی تشکیل شده و هیچ خبری از گرما در آن نیست اما زوج‌های جوان حتی در ماه عسل نیز در اتاق‌های آن می‌خوابند. این هتل بخشی از مجموعه مسکونی بزرگ SnowCastle of Kemi است که هر ساله در فصل زمستان بازسازی می‌شود و با اقامت در آن می‌توان از نورهای شمالی و مجسمه‌های یخی نهایت لـ*ـذت را برد. از هتل‌هایی که از یخ ساخته شده‌اند تا هتل‌هایی چادری روی آب و سوییت‌های زیر آب، در ادامه این مطلب شما را با 8 هتلی آشنا خواهیم کرد که تجربه خوابیدن در آن‌ها را در تمام طول عمرتان فراموش نخواهید کرد.
1- هتل Sabrevois، کبک، کانادا
زندگی مانند انسان‌های اولیه در خیمه‌های سرخپوستی که روی رودخانه ریچلیو در ایالت کبک، کانادا شناور هستند، تجربه‌ای است که هیچگاه فراموش نخواهد شد. مجتمع اقامتی کوچک Domaine Pourki که در کنار رودخانه قرار دارد سه خیمه سرخپوستی که روی آب معلق هستند را در کنار اتاق‌های معمولی و چندین کلبه با کف پر از کاه به مسافران اجاره می‌دهد. این اقامتگاه‌های مخروطی که به دکل‌هایی در ساحل وصل شده‌اند و دسترسی به آن‌ها تنها از طریق قایق‌های سرخپوستی امکانپذیر است، اقامتگاه‌هایی رنگارنگ، ضد آب و زیبا هستند که هر کدام دارای 4 تختخواب کوچک و یک دستشویی دارای مخزن است. هر یک از ایوان‌های چوبی این شبه خیمه‌ها یک صفحه پلکسی گلاس دارد که مهمانان از روی آن‌ها می‌توانند ماهیگیری کنند. در فضای بیرون و روی عرشه اصلی تئو ایبا، مهماندار مجموعه، برای مهمانان کباب کرده و کاملاً آماده است که در صورت گرفتن ماهی به مهمانان کمک کند. ممکن است برخی از مهمانان مانند کسانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند یک خیمه ثابت ویژه در خشکی را ترجیح دهند که آشپزخانه کوچکی مخصوص خود دارد. اگر قصد سفر به کانادا را دارید، خدماتی نظیر تور کانادا و اخد ویزای کانادا را به علاءالدین تراول بسپارید و خیالتان را بابت یک سفر آرام، آسوده‌خاطر سازید.
2- هتل Monte Vista، کلرادو
هتل مذکور بهترین مکان اقامتی است که دوستداران سینما و فیلم می‌توانند انتخاب کنند. بعد از غروب آفتاب، مهمانان می‌توانند یک فیلم مهیج را در اتاق خود به صورت خصوصی تماشا کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند به دیگر اتاق‌ها رفته و یا در قسمت‌های دیگر هتل به تماشای فیلمی دیگر بنشینند. برای کسانی که سفر جاده‌ای به پارک‌های ملی گریت سند دانز و پارک جنگلی ریو گرانده در کلرادو را انتخاب کرده‌اند، این هتل بسیار دنج تجربه‌ای خاص خواهد بود. اتاق‌های این هتل که هر کدام نام یک بازیگر سرشناس را بر خود دارند، دارای یک یخچال، مایکروویو و تلویزیون داشته که تصاویر و تم‌های سینمایی و هنری هالیوود را باید به آن‌ها اضافه کرد. اتاق‌های کوچک بهترین نما از صفحه نمایش بزرگ هتل را دارند و کوهستان سن خوان را می‌توان هنگام رفتن به رختخواب از دور دید. اتاق‌های بزرگ‌تر نیز تنها از رختخواب‌های بزرگ خود می‌توانند صفحه نمایش هتل را داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری آمریکا، می‌توانید سری به صفحه دیدنی های آمریکا در سایت علاءالدین تراول بزنید.

3- هتل Great Barrier Reef، کوئینزلند، استرالیا
اقامت شبانه حیرت انگیز در زیر دریا را می‌توانید در هتل Great Barrier Reef استرالیا و بدون ترس از شلوغی تجربه کرده و شبی خاطره انگیز را در زیر مرجان‌های هاردی برای خود رقم بزنید. اتاق‌های شیشه‌ای این هتل در هنگام شب روی عرشه اسکله شناور هتل مستقر شده که 31 مایل از جزیره همیلتون فاصله دارد. برخی دیگر که حس ماجراجویی بیشتری دارند نیز می‌تواند با یک تور تفریحی نیمه معلق در آب پرداخته و حیات وحش و محیط زیست خیره کننده زیر این دریای مرجانی را تماشا کنند. حتی تفریحاتی مانند غواصی، هلیکوپتر سواری و ماساژ نیز با دریافت هزینه‌های جداگانه در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. بعد از تاریک شدن هوا، می‌توانید در هال بزرگ و نیمه معلق اسکله هتل استراحت کنید و به کمک سیستم نورپردازی زیردریایی از دیدن لاک پشت‌ها، ماهی‌های در خطر انقراض مائوری وراس و دیگر گونه‌های جانوری دریایی شب‌زی نهایت لـ*ـذت را ببرید. می‌خواهید به این کشور جذاب و سرزمین کانگوروها سفر کنید؟ تور استرالیا را از علاءالدین تراول بخواهید.
4- هتل Saugerties، نیویورک
اگر می‌خواهید خود را در محاصره دریا ببینید به این فانوس دریایی ساخته شده از آجرهای قرمز رنگ بروید که از سال 1869 همواره ملوانان را از برخورد با سواحل صخره‌ای رودخانه هادسون دور نگه داشته است. هتل فانوس دریایی Lighthouse که توسط یک موسسه غیرانتفاعی از ویرانی نجات داده شده از یک موزه تاریخ دریایی، فروشگاهی برای خرید هدیه و سوغات و دو اتاق مبله کلاسیک سود می‌برد که یک آشپزخانه و اتاق پذیرایی مشترک دارند. از آنجایی که این اتاق‌ها معمولاً توسط افراد خاصی اجاره می‌شوند و تنها برای شب‌های پنجشنبه تا یکشنبه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، برای اجاره اتاقی در آن در تعطیلات آخر هفته‌های تابستانی باید از 6 ماه قبل دست به کار شده و رزرو کنید. خبر خوب این که یک فانوس دریایی تاریخی مشابه در سال 2019 در لانگ آیلند به روی مهمانان باز خواهد شد. در خصوص ویزای آمریکا هر گونه پرسشی داشته باشید می‌توانید به صفحه ویزای آمریکا در وب‌سایت علاءالدین تراول سر بزنید و شرایطش را به صورت کامل مطالعه کنید.
5- هتل Atlantis, The Palm، دبی، امارات متحده عربی
هتل صورتی بزرگ Atlantis, The Palm در جزیره نخل دبی بیش از 1.539 اتاق خواب دارد اما تنها دو اتاق آن در زیر دریا مخفی شده‌اند: پوسایدون زیردریایی و سوییت‌های نپتون. با آسانسور خصوصی و سرویس‌ تهویه هوای مطبوع، خوابیدن در این اقامتگاه لوکس و سه طبقه‌ای با دو اتاق خواب شبی 8.000 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. همچنین یک مستخدم به طور خصوصی در اختیار مهمانان هتل بوده و یک صابون دستشویی با لایه‌هایی از طلای 24 عیار را نیز به امکانات لوکس آن اضافه کنید. اما چیزی که در مورد این اقامتگاه بسیار منحصربفرد است، این است که هزاران موجود دریایی در قسمت Ambassador Lagoon که از کف تا سقف از شیشه شفاف تشکیل شده شما را زیر نظر می‌گیرند. همچنین این مرکز اقامتی لوکس دارای یک اسپای خصوصی، مرکز خرید و امکانات بسیار دیگری است که فکرش را هم نمی‌کنید. آکواریوم‌ها و مکان‌هایی برای شنا کردن در کنار دلفین‌ها و دیگر موجودات دریایی نیز از دیگر امکاناتی هستند که اقامتی فراموش نشدنی را در این هتل مجلل برایتان رقم می‌زنند. چقدر درباره دیدنی های امارات متحده عربی می‌دانید؟ جاذبه های گردشگری امارات را در سایت علاءالدین تراول بخوانید.


6- هتل SnowCastle، فنلاند
می‌خواهید اقامت در میان یخ‌ها را تجربه کنید؟ اگر جواب شما مثبت است توصیه می‌کنیم به هتل SnowCastle در فنلاند بروید، هتلی که هر ساله بازسازی می‌شود تا 48 مسافر را در محیطی یخی با دمای 5 درجه زیر صفر جای دهد. بسته به طرحی که هر ساله زده خواهد شد، 10 هنرمند به مدت 2 هفته روی مجموعه یخی مذکور کار کرده و یک میلیون متر مکعب برف و 10.000 متر مکعب یخ را از خلیج مجاور بوثنیا برش می‌دهند. در این هتل همه چیز از یخ ساخته می‌شود حتی میزها و تختخواب‌ها که با پوست گوسفند تزیین می‌شوند. تا 9 شب، مهمانان و بازدید کنندگان تور روزانه می‌توانند از مجسمه‌های یخی پیچیده و زیبای هر اتاق و کلیسای یخی SnowChapel دیدن کنند یا با عروسک یخی اسنوبال بازی کرده و سونای فنلاندی را تجربه کنند. از دیگر جاذبه‌های ویژه این هتل می‌توان به بازار قطبی با محصولات مربوط به گوزن قطبی، چرخ و فلک یخی و غذا خوردن در رستوران بسیار مشهور این مجموعه اشاره کرد. دیگر دیدنی های فنلاند را در بخش جاذبه های فنلاند بخوانید.

7- هتل Trout Creek، مونتانا
اگر به مقداری آرامش نیاز دارید هیچ چیز بهتر از این اقامتگاه زیرزمینی در محاصره الف‌ها، کوتوله‌ها، ترول‌ها و هابیت‌ها نیست. هتل مذکور که توسط استیو و کریس مایکلز به عنوان یک اقامتگاه زیرزمینی با تم کودکانه اما برای بزرگسالان طراحی شده، یک خانه کاهگلی کنده کاری شده در دیواره یک دره جنگلی است. گوزن‌های منطقه در سقف این خانه که همواره پوشیده از گیاه است مشغول چریدن دیده می‌شوند و یک در و پنجره کوچک تنها دریچه ارتباطی با دنیای بیرون هستند. در درون این کلبه زیرزمینی، یک بخاری هیزمی و یک تختخواب شاهانه، همراه با اتاق خوابی کوچک برای مهمان و یک آشپزخانه کامل قرار دارد. از دیگر امکانات این مکان اقامتی جادویی می‌توان به سیستم ماهواره، اینترنت وای فای و کتابخانه‌ای پر از داستان‌های مربوط به هابیت‌ها اشاره کرد. در خارج از این سوراخ خرگوشی می‌توان خانه‌های کوچکی با درهای بسیار ظریف را دید که مانند خانه‌های کوتوله‌های داستان سفید برفی از هم جدا افتاده‌اند، البته آبشار و چاه آرزوها را نیز نباید نادیده گرفت. به گفته مهمانداران می‌توانید در این مکان اقامتی از ماهیگیری، کوهنوردی و باربکیو کردن نهایت لـ*ـذت را ببرید.
8- هتل R.M.S. Queen Mary ، لانگ بیچ، کالیفرنیا
کشتی‌های مسافربری همواره مکانی آرامش بخش و راحت برای خوابیدن در سفرهای دریایی بوده‌اند اما هیچکدام دارای سوییت‌هایی مملو از تاریخ مانند کشتی کویین ماری نبوده‌اند. بعد از این که شاه جورج پنجم کشتی مسافربری ملکه ماری را در سال 1936 به دریا انداخت، شخصیت‌های مشهوری مانند کلارک گیبل و وینستون چرچیل در آن اقامت گزیدند. در سال 1939 این کشتی مسافربری به عنوان یک کشتی نظامی برای نقل و انتقال سربازان مورد استفاده قرار گرفته و تا سال 1947 سفرهای تفریحی آن از سر گرفته نشدند. این اقیانوس پیمای دوست داشتنی در نهایت در سال 1971 در جنوب کالیفرنیا بازنشسته شد و به یک هتل معلق 347 کابینی با رستوران‌های متعدد، سالن‌هایی برای برگزاری نمایش و مراسمات تفریحی و دیگر امکانات سرگرمی تبدیل شد.

منبع: علاالدین تراول


8 هتلی که قبل از مرگ باید خواب را در آن‌ها تجربه کرد!

 
  • تشکر
Reactions: Elia
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا