خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.A.H.Ř.Ą༻

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
16/10/20
ارسال ها
1,830
امتیاز واکنش
43,286
امتیاز
418
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
293 روز 10 ساعت 47 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیپیکا پادوکن (به انگلیسی: Deepika Padukone)مدل و بازیگر بالیوود می‌باشد. وی دختر بزرگتر پراکاش پادوکن (یکی از قهرمانان مطرح بدمینتون کشور هند) است.
دیپیکا پادوکن
تولد
۵ ژانویهٔ ۱۹۸۶ ‏(۳۵ سال)
کپنهاگ، دانمارک
والدین
پراکاش پادوکن
اوجالا پادوکن
محل زندگی
بمبئی، هند
ملیت
هندی
پیشه
بازیگر مدل
سال‌های فعالیت
۲۰۰۶ تاکنون
همسر(ها)
رانویر سینگ ٢٠١٨
جوایز
بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره آکادمی جهانی فیلم هند (آیفا) در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵
بهترین بازیگر زن سال در جشنواره استار داست در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵،بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فیر سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶
موفقیت
دیپیکا پادوکن فعالیت‌های مدلینگ خود را از زمان کالج شروع کرد. در مدت کمی توانست عنوان model of the Year را بدست بیاورد. بعدها او در موزیک ویدئوی هیمیش ریشمیا با نام «نام هه درا» حضور پیدا کرد. در سال ۲۰۰۰ دیپیکا نقش کوچکی را در فیلم تامیل زبان Snegithiye بازی کرد. در سال ۲۰۰۶ او اولین فیلم خود را با نام آیشواریا (که فیلمی متعلق به سینمای کاندالا بود) بازی کرد؛ و در سال ۲۰۰۷ هم او درفیلم بلاک باستر ام شانتی ام به همراه شاهرخ خان ایفای نقش کرد. در سال ۲۰۱۲در فیلم کوکتل همراه با سیف علی خان و دایانا پنتی بازی کرد و نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد. سال۲۰۱۳یک سال پرکار برای وی بود. چهار فیلم Race2، رام لیلا، قطار چنای و جوانی و دیوانگی در این سال اکران شدند و همراه با موفقیت‌های مالی (باکس آفیس) و افتخاری (جوایز جشنواره‌ها) برای وی بودند. سپس در سال۲۰۱۴وی بار دیگر در فیلم موفقی از فرح خان همراه شاهرخ خان ظاهر شد و زوج این دو بار دیگر توسط مردم انتخاب و مفتخر دریافت جایزه شد. در سال ۲۰۱۵دوباره مثلث طلایی رام لیلا یعنی سانجی لیلا بانسالی (کارگردان)، دیپیکا پادوکن و رانویر سینگ گرد هم آمدند. این بار به همراه پریانکا چوپرا فیلم باجیراو-مستانی اکران شد و موفقیت دیگری در کارنامهٔ دیپیکا ثبت شد. همچنین در همین سال فیلم پیکو به کارگردانی شوجیت سرکار و بازی دیپیکا پادوکن و امیتاب باچان و عرفان خان بر روی صحنهٔ سینما رفت که جوایز فیلم فیر و آیفا۲۰۱۶ را برای وی رقم زد. فیلم دیگر دیپیکا در این سال تماشا (فیلم) با بازی رانبیر کاپور و کارگردانی امتیاز علی بود. سال۲۰۱۶ سال ورود دیپیکا پادوکن به سینمای هالیوود بود. وی در فیلمی به نام سه ایکس ۳: بازگشت ژاندر کیج همراه با [[وین دیزل]{ به صحنه رفت و نامزد people choice awards شد. در سال ۲۰۱۷ به همراه شاهد کاپور ،ادیتی رائو حیدری، جیم سارب و رانویر سینگ فیلم پدماواتی بازی کرد .
منبع: ویکی پدیا



بیوگرافی دیپیکا پادکون | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
  • عالی
Reactions: ~ریحانه رادفر~ و LIDA_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا