خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل ماریوت کلن | Cologne Marriott Hotel

با اقامت در این هتل ۵ ستاره همه مکان ها و جاذبه های شهر کلن در نزدیکی شما قرار می گیرند. هتل ماریوت کلن Cologne Marriott Hotel تنها ۹۰۰ متر از کلیسای جامع کلن و ایستگاه اصلی قطار فاصله دارد. هر اتاق دکوراسیون مخصوص به خود را داشته و تلویزیون صفحه تـ*ـخت و حمام خصوصی در آن ها قرار داده شده است. مجله الی گشت در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل ماریوت کلن را تا دیدنی های کلن به تفصیل بیان می کند.

این هتل خانوادگی، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای شما مهمانان فراهم کرده است. ترانسفر فرودگاهی شما را به هتل آورده و یا به فرودگاه بر می گرداند. تهویه مطبوع با سیستم گرمایشی مناسب، دستگاه وندینگ برای تنقلات در لابی، روزنامه رایگان یا چای و قهوه هم در این فضا راحتی را به ارمغان می آورد. ورود به هتل ماریوت کلن از ساعت ۳ بعد از ظهر بوده و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به ۵ زبان انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی صحبت می کنند. خدمات نظافتی هتل شامل خدمات شستشو و اتوکشی لباس ها، واکس کفش و نظافت روزانه اتاق ها خواهد بود.
پارکینگ هتل خصوصی و بدون نیاز به رزرو است و به جز این، پارکینگ گاراژی هم برای استفاده شما مهمانان در نظر گرفته شده است. خدمات راهنمای گردشگری و تور را از میز پذیرش بخواهید و همچنین کارکنان هتل در تهیه بلیط وسایل حمل و نقل عمومی یا سالن های تئاتر به شما کمک خواهند کرد. برای دسترسی به مرکز تجاری یا فکس و فتوکپی و خدمات کامپیوتری به میز پذیرش مراجعه کنید. اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها و در بعضی نقاط عمومی هتل آنتن می دهد. ورود و خروج می تواند به صورت خصوصی انجام شود و دیگر امکانات هتل موارد زیر می باشد:

باربر و آسانسور
فضایی برای افراد سیگاری
ممنوع بودن ورود حیوانات به هتل
دستگاه کارتخوان
تبدیل ارز
خدمات نگهبانی
فروشگاه خرید سوغاتی
امکاناتی برای افراد ناتوان یا کم توان


امکانات تفریحی هتل ماریوت کلن

برای استفاده از سونا باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و با این حال مرکز تناسب انـ*ـدام رایگان بوده و تمام امکانات ورزشی برای استفاده شما مهمانان در آن گذاشته شده است. همچنین حمام آبگرم نیز دارد.

رستوران هتل

رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و محلی آلمانی را تهیه و سرو می کند. همچنین کافه ها، رستوران ها و سالن های غذاخوری متعددی را با تنها ۵ دقیقه پیاده روی در اطراف خود پیدا خواهید کرد. در نتیجه از نظر تنوع و قیمت می توانید به هر رستورانی که می خواهید بروید.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دیوارهای ضد صدا داشته و اینترنت وای فای رایگان به همراه مبل های راحتی و تلویزیون با شبکه های جهانی است. میز مطالعه به همراه دیگر امکاناتی مانند امکانات چای ساز و قهوه ساز، یخچال، گاوصندوق برای لپ تاپ در اتاق، دوش یا وان در حمام خصوصی و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان در ۳۶۵ اتاق هتل قرار داده شده است. در صورت نیاز می توانید سشوار درخواست دهید همچنین نظافت اتاق ها روزانه انجام می شود. امکانات زیر را هم در اتاق می بینید.

تـ*ـخت نوزاد رایگان
تهویه مطبوع
روزنامه رایگان
امکانات اتوکشی
منوی انتخاب بالشت
پرده های ضخیم
تـ*ـخت ها و ملافه های بدون آلرژی
اینترنت وای فای و کابلی رایگان

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کلن

در ۲۰۰ و ۳۰۰ متری هتل دو سوپرماکت پیدا می کنید و ایستگاه متروی زیرزمینی ابرت پلاتز در ۲۰۰ متری هتل قرار گرفته است. جاذبه هایی همچون گنبد موزیکال کلن، ایستگاه مرکزی کلن، دانشگاه علوم پایه کلن، کلیسای جامع کلن و موزه لودویگ در نزدیکی هتل واقع شده اند. به گونه ای که با ۱۵ دقیقه پیاده روی به آسانی می توانید به دیدن آن ها بروید.
فیلهارمونیک: فاصله تا هتل، ۹۰۰ متر است. اگر تاکسی سوار شوید، ۶ دقیقه ای و اگر با مترو بروید، ۱۲ دقیقه ای به این محل می رسید. پیاده هم، ۱۱ دقیقه راه دارید.
موزه رومانو-ژرمنیک: تا محل شما، ۹۰۰ متر فاصله بوده که با پیاده، ۱۰ دقیقه و با تاکسی ۶ دقیقه طول می کشد.
پارک استاد گارتن: ۱.۵ کیلومتر تا این هتل ۵ ستاره فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، ۸ دقیقه ای و اگر با مترو خط ۵ بروید، ۱۳ دقیقه ای به این محل می رسید. پیاده هم، ۳۰ دقیقه راه دارید.
تئاتر میلوویچ: تا هتل، ۲ کیلومتر فاصله داشته که پیاده حدود ۳۰ دقیقه و با تاکسی ۱۱ دقیقه طی این مسیر، طول می کشد. با ۱۸ دقیقه مترو سواری نیز به این محل می رسید.
موزه شکلات کلن: ۲.۴ کیلومتر فاصله داشته و با ۲۱ دقیقه پیاده روی، به این موزه خواهید رسید. تاکسی ۵ دقیقه ای و تراموا، ۱۸ دقیقه ای شما را تا این موزه جذاب می برند.
پارک ولک گارتن: ۲.۹ کیلومتر دورتر است. با ۹ دقیقه رانندگی و با مترو، ۲۸ دقیقه، راه خواهد بود. پیاده ۴۳ دقیقه راه دارید.
موزه هنر های آسیای شرقی، کلن: تا هتل شما، ۹ کیلومتر فاصله بوده که با پیاده، ۴۵ دقیقه و با تاکسی ۱۰ دقیقه طول می کشد تا به این موزه جذاب و دیدنی برسید. با تراموا حدود ۲۶ دقیقه طی این مسیر زمان می برد.
استادیوم رین انرژی:این استادیوم، ۶.۶ کیلومتر دورتر بوده که با ۲۶ دقیقه رانندگی به آنجا می رسید. با تراموا هم ۴۰ دقیقه ای به این مکان می رسید.
رود راین: ۵۰۰ متر دورتر بوده و با ماشین حدود ۲ دقیقه و پیاده ۱۰ دقیقه طول می کشد تا به این کناره رود برسید.
فرودگاه کلن بُن: تا هتل سنترو کانتی کلن ۱۳.۹ کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی ۲۵ دقیقه راه دارید.
فرودگاه بین المللی دوسلدورف: ۳۹.۲ کیلومتر دورتر است و با ترانسفر فرودگاهی، یک ساعت در راه خواهید بود.

منبع: الی گشت


هتل ماریوت | کلن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا