خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

هدیه زندگی

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/3/21
ارسال ها
75
امتیاز واکنش
1,413
امتیاز
153
محل سکونت
شیراز
زمان حضور
6 روز 23 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
کیپ تاون یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در آفریقای جنوبی، رستوران‌های زیادی دارد که بسیاری از آن‌ها در سراسر دنیا مشهور‌ هستند.

✨✨✨
در شهر بزرگی مثل کیپ‌ تاون که یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در دنیا است، رستوران‌های جدید روزبه‌روز به تعداد رستوران‌های آن اضافه می‌شوند. از میان این همه رستوران، پیدا کردن جای مناسب برای غذا خوردن کار سختی است. در ادامه‌ی این مطلب، با بهترین رستوران های کیپ تاون آشنا می‌شوید تا در سفر به کیپ‌ تاون آفریقای جنوبی به سرعت و با خیال راحت، یک رستوران را انتخاب کنید.

✨✨✨

کیپ تاون چند سالی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. سرآشپزی به نام Luke Dale Roberts از سال ۲۰۱۲ در کیپ‌ تاون کار خود را شروع کرد و در زمینه‌ی تهیه‌ی غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های لوکس، به شهرت رسید. او در این شهر، سه رستوران استثنایی دارد که در همه‌ی آن‌ها، می‌توانید خلاقیت در ایجاد طعم‌های جدید را تجربه کنید و لذیذترین غذاها را نوش جان کنید. رستوران Pot Luck Club در بالاترین طبقه‌ی یک ساختمان بلند قرار دارد و به همین دلیل، چشم‌اندازهای بسیاری زیبایی دارد به خصوص در شب، که تمام شهر زیر پای شما می‌درخشد.

رستورانAsh
در خیابان کلیسا قرار دارد و زیر نظر یک سرآشپز جوان و مستعد به نام Ash Heeger اداره می‌شود. این رستوران در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و در همین مدت کم توانسته محبوبیت زیادی به دست آورد. محبوبیت و شهرت این رستوران به خاطر کیفیت بالای غذا، سرویس‌دهی فوق‌العاده، دکوراسیون جذاب و فضای شیک و منحصربه‌فرد آن است.

✨✨✨

رستوران Babeیکی از بهترین رستوران‌های شهر است و در عین حال، منویی ساده دارد که غذاهای آن مطابق با فصل و با توجه به محصولات تازه‌ای که از باغ ۳٫۵ هکتاری آن به دست می‌آید، تغییر می‌کند. غذاهای عالی، سالادهای رنگارنگ و دسرهای بی‌نظیر این رستوران همگی با تازه‌ترین مواد، میوه‌ها و سبزیجات تهیه می‌شوند.

یکی از جدیدترین رستوران‌های شهر است و در نوامبر سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. هانطور که از اسم این رستوران مشخص است، اهالی شهر و گردشگران می‌توانند در آن از بهترین غذاها و دسرهای فرانسوی لـ*ـذت ببرند. یکی از دلایل به شهرت رسیدن این رستوران و محبوبیت آن در مدت زمان کم، ارائه‌ی بهترین غذاهای گیاهی است. دکوراسیون این رستوران هم جالب توجه است و صندلی‌های چوبی زیبایی دارد که انگار از یک صومعه به اینجا منتقل شده‌اند. سرویس‌دهی رستوران بسیار حرفه‌ای و راضی‌کننده است.
✨✨✨
رستوران لاتت (La Tête)
یکی از جدیدترین رستوران‌های شهر خاست و در نوامبر سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. هانطور که از اسم این رستوران مشخص است، اهالی شهر و گردشگران می‌توانند در آن از بهترین غذاها و دسرهای فرانسوی لـ*ـذت ببرند. یکی از دلایل به شهرت رسیدن این رستوران و محبوبیت آن در مدت زمان کم، ارائه‌ی بهترین غذاهای گیاهی است. دکوراسیون این رستوران هم جالب توجه است و صندلی‌های چوبی زیبایی دارد که انگار از یک صومعه به اینجا منتقل شده‌اند. سرویس‌دهی رستوران بسیار حرفه‌ای و راضی‌کننده است.


منبع :کجارو


برسی بهترین رستوران آفریقا جنوبی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: ~BAHAR.SH~ و *ELNAZ*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا