خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
انویدیا با انتشار یک ویدئو رمز آلود اعلام کرد به کاربرانی که موفق به کشف پیام مخفی و گنج‌های پنهان شده شوند، کارت گرافیک GeForce RTX 3090 جایزه می دهد.
این ویدئو به رویداد GTC 2021 مربوط می‌شود و انویدیا از کاربران خواسته کشف کنند این کمپانی چه چیز جدید معرفی خواهد کرد. در این ویدئو 30 ثانیه‌ای شاهد یک چلچراغ در حال چرخش هستیم که به نظر می‌رسد چراغ‌های چشم زن آن حاوی یک پیام مخفی در کُد مورس باشند.
خوشبختانه کاربران توانسته‌اند پیام پنهان شده را رمزگشایی کنند که عبارت «گنج‌های پنهان شده» است.

بعدتر کاربران یک صفحه مخفی بر روی وب سایت رسمی انویدیا یافته‌اند که حاوی توضیحاتی در همین خصوص است و نشان می‌دهد در نطق رویداد GTC 2021 پیش رو Easter egg هایی وجود دارد و کاربران می‌توانند با توییت کردن آنها با هشتگ های تعیین شده، برنده یک کارت گرافیک GeForce RTX 3090 شوند.

انویدیا روی هم رفته به 25 نفر جایزه می‌دهد که برای نفر اول تا پنجم یک کارت گرافیک GeForce RTX 3090 خواهد بود. متأسفانه تنها کاربران ساکن آمریکا و اروپا قادر به شرکت در این رقابت هیجان انگیز هستند.
پ
این رویداد امشب رأس ساعت 20 به وقت ایران به صورت اینترنتی پخش می‌شود.
منبع:شهر سخت افزار


انویدیا کارت گرافیک GeForce RTX 3090 جایزه می‌دهد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا