خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
با برگزاری جلسه کمیته فنی آب‌های آرام درباره نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه تصمیم‌گیری و برای برخی مواد تایم ورودی تعیین شد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی اسلالوم با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تشکیل شد. در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل و کتایون اشرف، مسعود خدایاری و آریا جعفری اعضای کمیته فنی اسلالوم فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

بر اساس تصمیم کمیته فنی اسلالوم، اولویت اعزام به مسابقات کسب سهمیه با توجه به شرایط و بررسی نتایج مسابقات با رکسانا رازقیان در ماده کایاک بانوان است و اعزام محمدمهدی کنارنگ نیز در کانوی مردان منوط به کسب نتیجه مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون جهانی در رابـ*ـطه با TIP خواهد بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر با مدیریت هزینه که انجام شده، برای اعزام هیچ مشکل بودجه‌ای نداریم، اما ترجیح ما این است که هزینه برای نفراتی انجام شود که شانس کسب سهمیه دارند.

علیرضا سهرابیان ادامه داد: جلسه کمیته فنی با این هدف برگزار می‌شود که از نظر تکنیکی مباحث را دنبال و بهترین تصمیم را بگیریم.

وی با اشاره به مسابقات پیش رو اظهار داشت: شرایط پیش آمده کار را کمی سخت کرد، اما تا حدی از این موقعیت استفاده کردیم و اکنون پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برای نفرات اعزامی تصمیم می‌گیریم.

جلسه کمیته فنی آب‌های آرام برگزار شد

جلسه کمیته فنی آب‌های آرام به ریاست علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تصمیم‌گیری شد.

براساس نظر اعضای کمیته فنی آب‌های آرام قایقرانان حاضر در اردو برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ملزم به حضور در تست انتخابی فروردین ماه هستند. اعضای کمیته فنی تصمیم گرفتند تنها نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند، به مسابقات اعزام شوند.

براین اساس نفر برتر مواد کایاک یک نفره 500 متر بانوان، کایاک یک نفره 1000 متر آقایان و کانوی یک نفره 1000 متر آقایان به تایلند اعزام می‌شوند. برای بقیه مواد تایمی ورودی تعیین شد و قایقرانان در صورت کسب این تایم در تست انتخابی، به مسابقات اعزام خواهند شد.
در کانوی دو نفره 500 متر بانوان زمان 2:02.99 دقیقه، در کایاک یک نفره 200 متر بانوان زمان 41.99 ثانیه، در کانوی یک نفره 200 متر بانوان زمان 49.99 ثانیه، در کایاک دو نفره 1000 متر آقایان زمان 3:20.99 دقیقه و در کایاک 200 متر آقایان زمان 35.99 ثانیه تعیین شده است که قایقرانان حاضر در اردو در صورتی که بتوانند این تایم را در تست انتخابی فروردین ماه کسب کنند، به مسابقات اعزام خواهند شد.

در بخش پاراکانو نیز در پنج ماده که قایقرانان شانس کسب سهمیه دارند تایم ورودی تعیین شد. در KL1 بانوان زمان 1:10.99 دقیقه، در KL2 بانوان زمان 56.99 ثانیه، در VL2 آقایان زمان 55.99 ثانیه، در KL1 آقایان زمان 54.99 ثانیه، در KL3 آقایان زمان 43.99 ثانیه و در KL2 آقایان زمان 46.99 ثانیه تایم تعیین‌شده جهت تست انتخابی تیم ملی در فروردین ماه برای نفرات حاضر در اردوست.

منبع: تسنیم


رازقیان در اولویت حضور در انتخابی المپیک/ اعزام کنارنگ منوط به مکاتبه با فدراسیون جهانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا