خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: یک اتفاق باعث شد من در بازی برابر سپاهان شاگردانم را همراهی نکنم و با یک شکست قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهیم.

مرضیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از کسب عنوان نایب قهرمانی شهرداری بم در لیگ برتر سال 99 اظهار داشت: در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل بسـ*ـتری شدن پسرم در بیمارستان همراه تیم نبودم و بازیکنانم بدون مربی برابر این تیم مسابقه دادند که 2 بر یک شکست خورده و صدرنشینی را از دست دادند. فکر می‌کنم اگر این اتفاقات رخ نمی داد و من کنار تیم بودم، شاید چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد.

وی درباره بازی پایانی شاگردانش برابر وچان کردستان گفت: در بازی پایانی برابر وچان کردستان همراه تیم بودم و خوشبختانه 4 بر صفر پیروز شدیم. به هر حال به تیم شهرداری سیرجان تبریک گفته و به شاگردانم هم که از جان و دل زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم درباره از دست دادن هشتمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال بانوان عنوان کرد: شاید یک اتفاق باعث شد قهرمان‌نشویم، چون نبود یک مربی در کنار تیم تاثیرگذار است و شاگردانم نگران بیماری پسر من بودند.

جعفری تیم شهرداری بم را قهرمان لیگ برتر سال 99 دانست و ادامه داد: در مجموع من معتقدم شهرداری بم قهرمان واقعی است، چون اگرچه اول فصل نتیجه خوبی کسب نکردیم اما توانستیم تیم را جمع کرده و در دو بازی قبل هم شهرداری سیرجان را شکست داده و صدرنشین شدیم اما در بازی مقابل سپاهان شاید حکمت الهی بود که نتوانم تیم را همراهی کنم و اخراج مونا حمودی و حضور نداشتن من در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبود.
منبع:تسنیم


سرمربی شهرداری بم: یک اتفاق باعث شد قهرمان نشویم/ تیم ما قهرمان واقعی لیگ فوتبال بانوان است

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا