خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: تیم ما شایسته قهرمانی بود و عدالت فوتبال حکم می‌کرد که قهرمان لیگ برتر بانوان شویم.

مریم جهان‌نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: سال فوتبالی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. تیم ما در مرحله مقدماتی و پایانی با کسب 43 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم توانست قهرمان بی‌چون و چرای لیگ برتر شود.

وی به برنامه‌ریزی و آنالیز خوبی که برای مصاف با حریفانش انجام داده بود، اشاره کرد و افزود: برنامه‌ریزی پیش فصل بسیار خوبی داشتیم و با آنالیزی که هر هفته از بازی‌ها می‌کردیم، حریفان‌مان را می‌شناختیم. ما تیم سپاهان را قبلا در خانه خودش با نتیجه 6 بر 2 شکست داده بودیم و این بازی به دلیل اینکه قهرمان لیگ را مشخص می‌کرد حساس شده بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با تاکید بر شایستگی‌های تیمش اظهار داشت: تیم ما باز هم توانست شایستگی‌های خود را ثابت کرده و با شکست سپاهان اصفهان قهرمان لیگ شود. شهرداری سیرجان یکی از شایسته‌ترین تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بود.

وی همچنین به برنامه ریزی و تمرکز شاگردانش اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع لیگ بسیار پویا و خوبی برگزار شد. تیم‌ها با برنامه‌ریزی بهتری حضور پیدا کردند و شهرداری سیرجان بسیار متفاوت‌تر، آماده‌تر و با تمرکز بیشتری نسبت به همه حریفان‌شان ظاهر شد.

جهان‌نجاتی درباره شکست تیمش مقابل شهرداری بم و کم شدن شانس قهرمانی تیمش تا بازی پایانی گفت: ما نسبت به شهرداری بم 10 اختلاف امتیاز داریم که نشان می‌دهد شهرداری سیرجان راه سخت‌تر و گام محکم‌تری را برای قهرمانی برداشت، اما وقتی یک بر صفر از شهرداری بم شکست خوردیم، جایگاه‌مان متزلزل شد و منتظر از دست دادن امتیاز تیم شهرداری بم ماندیم.

وی تمرکز نداشتن شاگردانش برابر شهرداری بم را دلیل شکست مقابل این تیم عنوان و خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم عدالت فوتبال حکم می‌کرد که قهرمان شویم، چون تا قبل از مسابقه با شهرداری بم تیم بدون باخت لیگ بودیم، درحالیکه شهرداری بم در دور مقدماتی و نهایی دو شکست و تساوی داشت و خدا خواست که ما جایگاه واقعی‌مان را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: برای اینکه یک تیم قهرمان شود نباید حتی ثانیه‌ای تمرکز خود را از دست بدهد که ما در مسابقه برابر شهرداری بم تمرکز لازم را نداشتیم، وگرنه می‌توانستیم دو هفته زودتر قهرمانی را به دست آوریم تا مشخص شدن تکلیف تیم قهرمان به بازی پایانی کشیده نشود. به هرحال خوشبختانه توانستیم با نتیجه 3 بر صفر سپاهان اصفهان را شکست داده و قهرمان شویم.

وی درخصوص خانم گلی افسانه چترنور نیز گفت: ما خط حمله بسیار پویایی داشتیم و افسانه چترنور در رده های دوم و سوم جدول گلزنان سال‌های گذشته بوده است و امسال به حق واقعی خودش در جایگاه خانم گل لیگ رسید.

منبع:تسنیم


جهان‌نجاتی: عدالت فوتبال حکم می‌کرد که قهرمان شویم/ چترنور به جایگاه واقعی خودش رسید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا