خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,452
امتیاز
263
محل سکونت
تاریکی
زمان حضور
100 روز 10 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ماجدی: باید بهترین برنامه را برای توسعه فوتبال پایه داشته باشیم:

رئیس کمیته جوانان گفت: با تغییر رده‌های سنی نوجوانان و جوانان طبق اعلام AFC، باید برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه انجام دهیم تا شاهد روند رو به رشد فوتبال در بخش پایه باشیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان در خصوص نشست امروز که در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال برگزار شد، گفت: کمیته جوانان امروز نشست مشترکی را با مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال پایه کشوری، سازمان لیگ، استان تهران و اعضای کمیته جوانان به منظور بررسی رده‌های سنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات فوتبال در سال‌های 2022 و 2023 تشکیل داد.

وی گفت: در این نشست همسوسازی سنین مسابقات فوتبال پایه کشور با مسابقات فوتبال 2022 و 2023 و همچنین رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که اعضا به بررسی آن پرداختند.

ماجدی در ادامه بیان کرد: با توجه به نامه‌ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده، شاهد ایجاد تغییرات سنی برای سال آینده از رده سنی زیر 12 تا زیر 22 سال کشور هستیم. بر همین اساس امروز جلسه‌ای را تشکیل داده تا بررسی‌های نهایی در این زمینه صورت گیرد تا خروجی آن طی چند روز آینده اعلام شود.

رئیس کمیته جوانان در پایان گفت: از فصل آینده طبق استانداردهای AFC تغییرات لازم را در مسابقات رده‌های سنی باید داشته باشیم. بازی‌های نوجوانان در رده زیر 17 سال و جوانان در رده سنی زیر 20 سال برگزار خواهد شد.بر همین اساس سعی ما بر این است که با ارائه برنامه‌ای مدون و دقیق، پس از بررسی یک طراحی و برنامه‌ریزی در راستای رشد و توسعه هر چه بیشتر فوتبال در بخش پایه داشته باشیم.

این نشست با حضور میرشاد ماجدی، رضا عبدی، پاک ضمیر، حسینی، یوسف جعفری، علی میرغفاری و سمیه دهقانیان برگزار شد.

همچنین مسعود مقیم نیز به صورت آنلاین در این نشست شرکت کرد.

عباسیان:‌ سبک فوتبال من به سلیقه تارتار نمی‌خورد/ دوست داشتم با منصوریان کار کنم
هافبک پیشین تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، در تیم جدیدش، آلومینیوم اراک پاسخ اعتماد علیرضا منصوریان را بدهد.
معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دلایل جدایی‌اش از پیکان گفت: من اوایل فصل شرایط خوبی داشتم و با تصمیم عبدالله ویسی به این تیم آمدم، ولی اتفاقاتی رخ داد که ایشان جدا شد و مهدی تارتار هدایت پیکان را بر عهده گرفت. در ادامه به من کم بازی رسید هر چند که در یک مقطع هم مصدوم شده بودم. در مجموع من حرفه‌ای رفتار کردم و بدون حاشیه و حرف و حدیث از پیکان جدا شدم.
وی در ادامه افزود: یک بازیکن همیشه باید حرفه‌ای فکر کند. فوتبال سلیقه‌ای است و سبک بازی من هم به سلیقه تارتار نمی‌خورد، به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم. من دوست نداشتم اذیت شوم یا روی نیمکت بنشینم. چند پیشنهاد هم داشتم، ولی در نهایت تصمیم گرفتم آلومینیوم اراک را انتخاب کنم.هافبک جدید آلومینیوم در خاتمه خاطرنشان کرد: من در سال 92 در تیم نیروهای مسلح با علیرضا منصوریان کار کرده بودم و در این چند سال هم دوست داشتم با این مربی کار کنم که قسمت نشد. حالا این فرصت به من رسیده است و امیدوارم بازیکن مفیدی برای آلومینیوم باشم و جواب اعتماد منصوریان را بدهم.

خلعتبری: حاج‌صفی کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد/ شکست دادن تراکتور بیشتر از ۳ امتیاز ارزش دارد:

وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است که شکست دادن تراکتور برای آنها ارزشی بیش از سه امتیاز دارد.
محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم شرایط تیم سپاهان را بعد از پیروزی برابر مس رفسنجان در جام حذفی مطلوب خواند و گفت: بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی سخت خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما امسال جام حذفی را هم جدی گرفتیم و دنبال قهرمانی در این جام هستیم. با انجام پنج بازی می‌توان در این جام قهرمان شد و امیدوارم تا فینال جلو برویم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن احسان حاج‌صفی به این تیم هم اظهار داشت: احسان بازیکن بزرگ و باتجربه‌ای است که در همین سپاهان رشد کرد و به تیم ملی رسید. حاج‌صفی در این سال‌ها تجربیات زیادی را به دست آورده است و قطعاً در ادامه راه کمک بزرگی به سپاهان خواهد کرد. همه ما از بازگشت حاج‌صفی خوشحالیم و امیدواریم این بازیکن بهترین عملکرد را در سپاهان داشته باشد.

خلعتبری در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم سپاهان قهرمان خواهد شد؟»، تصریح کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. مسئله مهم این است که در 13 بازی باقیمانده باید کمترین اشتباه را داشته باشیم. در نهایت امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود و آن تیم سپاهان باشد.

اعلام اسامی داوران دیدار ایران و سوریه:

اعلام اسامی داوران دیدار ایران و سوریه
با اعلام کمیته داوران موعود بنیادی‌فر به عنوان داور دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه را قضاوت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برابر سوریه روز سه‌شنبه دهم فروردین‌ماه 1400 ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و با اعلام کمیته داوران، تیم داوری این دیدار به شرح زیر است:

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک اول و دوم: محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم

کمک داور اضافی 1 و 2: حسن اکرمی، علی اصغر مومنی

داور چهارم: حسن ظهیری

داور ذخیره: امیر عرب براقی

کمک داور ذخیره: علی میرزابیگی

خطیبی: تراکتور خانه شجاعی و دژاگه است:

سرمربی تیم تراکتور با تکذیب شایعات مطرح شده پیرامون جدایی شجاعی و دژاگه، تاکید کرد که این دو بازیکن از تراکتور جدا نمی‌شوند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، رسول خطیبی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، اظهار داشت: نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد و چرا باید در مقطع حساسی کنونی، چنین شایعات بی‌پایه و اساسی در مورد کاپیتان‌های تیم مطرح شود.

وی افزود: یکسری از افراد با اظهارنظرها و کارهای خود به دنبال این بودند که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را مقابل من قرار بدهند، اما این دو نفر بازیکنانی حرفه‌ای هستند و از این شایعات تأثیر نمی‌گیرند. با وجود شیطنت‌های انجام شده از سوی برخی افراد، تمامی مسائل تیم نیز با درایت و تدبیر مالک محترم باشگاه حل شده و شجاعی و دژاگه الان در تمرین تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: مسعود و اشکان سرمایه‌های باشگاه تراکتور هستند و صحبت از جدایی آنها خنده‌دار است. این دو بازیکن بارها در حساس‌ترین مقاطع ممکن به تراکتور کمک کرده‌اند.
خطیبی یادآور شد: تیم ما امسال باید در سه جبهه به میدان برود و به تک‌تک بازیکنان مهم خود نیاز دارد و من هم حساب ویژه‌ای روی شجاعی و دژاگه باز کرده‌ام. تراکتور خانه آنهاست و خودشان هم دوست دارند که برای این تیم به میدان بروند.

خطیبی خاطرنشان کرد: همانطور که در مصاحبه قبلی تاکید کردم، تصمیم گیرنده نهایی درخصوص مسایل فنی تیم خودم هستم و به هیچ‌کس اجازه دخالت نمی‌دهم.


اخرین اخبار فوتبال

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH و *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا