خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
مدیرکل دفتر سـ*ـیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سامانه علم‌سنجی به شکلی در دانشگاه‌ها وجود داشت ولی سامانه جامع و کامل علم‌سنجی را طراحی و در اختیار کلیه دانشگاه‌ها و مراکز علمی قرار دادیم. در بحث پایان‌نامه‌ها نیز مقرر شد که ثبت پایان‌نامه‌ها حتماً در ایرانداک صورت گیرد.



به گزارش ایسنا، دکتر محسن شریفی در نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور که امروز (شنبه، 23 اسفند) با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، درخصوص تولید علم نافع اظهار کرد: باید سعی کنیم در بحث تولید علم مراقب افت‌هایی که در مسیر علم‌آموزی وجود دارد، باشیم. در این خصوص کارگروه‌های اخلاق پژوهشی تشکیل شده و آیین‌نامه اجرایی آن نیز ابلاغ شده است.

به گفته شریفی ساماندهی در حوزه همایش‌های ملی و انتشار نشریات و تسهیل‌گرایی در آیین‌نامه‌ها و مقررات پژوهشی و جلوگیری از تمرکززدایی در تدوین مقررات از وظایف مهمی است که به معاونت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور واگذار شده است.

وی افزود: در بحث نشریات علمی فعالیت‌های مهمی انجام گرفته و لیست نشریات نامعتبر چاپ شده و کارگاه‌های ماهانه جهت پیشگیری از انتشار نشریات نامعتبر برگزار شده است زیرا نشریات علمی چرخه علم و فناوری کشور هستند و باید متحول شوند و به سمت الگویی جهانی حرکت کنند. در این راستا تعاملاتی با هیئت‌های ممیزه انجام شد و رتبه‌بندی‌ها مشخص شد به گونه‌ای که رتبه‌بندی‌های سال ۱۳۹۸ انجام شد و رتبه‌بندی سال ۱۳۹۹ نیز در حال انجام است.

مدیرکل دفتر سـ*ـیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم بیان کرد: بحث ساماندهی واحدهای پژوهشی و موسسات پژوهشی کشور نیز به خود دانشگاه‌ها واگذار شده است و بر اساس آیین‌نامه هیئت‌های امناء، آیین‌نامه پسادکتری و دستیار دکتری اجرایی شد و اجرای آن به معاونت‌های پژوهشی دانشگاه‌ها واگذار شد. همچنین آیین‌نامه فرصت مطالعاتی نیز بازنگری و آیین‌نامه گرنت پژوهشی نیز تنظیم شد و برای آن اعتباری در نظر گرفته شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، شریفی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آیین‌نامه ارتقاء در بحث برگزاری همایش‌ها مقرر شد که فقط همایش‌های معتبر از جهت ISC در دانشگاه برگزار شود و مدیریت تحصیلات تکمیلی‌ به معاونت‌های پژوهشی محول شده است.


از طراحی سامانه جامع علم سنجی تا ثبت پایان نامه ها در ایرانداک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا