خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

bitter sea

حامی انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
18/12/20
ارسال ها
235
امتیاز واکنش
6,447
امتیاز
263
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 37 دقیقه
نویسنده این موضوع
مصدومیت شدید ستاره تیم بسکتبال فیلادلفیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوئل امبید یکی از ستاره‌های تیم فیلادلفیا سونی سیکسیرز که پیش از این به دلیل ابتلا به کرونا مسابقه ستارگان ان بی‌ای یا آل استار را از دست داده بود و یکی از شانس‌های کسب با ارزش‌ترین بازیکن ان بی‌ای یا اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا بود در آخرین مسابقه این تیم از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و به احتمال زیاد مدت طولانی از همراهی تیم فیلادلفیا محروم است.

لیگ NBA| پیروزی لیکرز با درخشش جیمز و کوزما:


لیگ NBA| پیروزی لیکرز با درخشش جیمز و کوزما/ ستاره فیلادلفیا مصدوم شد + عکس
تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در حالی بازی صبح امروز خود را با پیروزی پشت سر گذاشت که ستاره کامرونی این تیم مصدوم شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در سی و ششمیت بازی خود از فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، صبح امروز میزبان ایندیانا پیسرز بود و موفق شد با اختلاف 5 امتیاز و درخشش کایل کوزما، میهمان خود را شکست دهد. کوزما در این بازی 24 امتیاز و 13 ریباند و لبران جیمز 18 امتیاز و 10 پاس گل دیگر برای لیکرز داشتند.


طائرپور: پخش زنده باعث شد دختران بسکتبالیست دیده شوند:

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: ما برنامه‌ریزی دقیقی داشتیم تا امسال هم بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.
پریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان برای دومین سال متوالی، عنوان کرد: بازی اول را که باختیم یک هفته کار کردیم تا ایرادات را برطرف کنیم، تمام این کارها و تاکتیک‌ها را در بازی دوم انجام دادیم و پیروز شدیم. در بازی دوم بازیکنان ما احساس می‌کردند برنده هستند و این بدترین چیز است چرا که بازیکن باید تا لحظه آخر تلاش کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن، افزود: برای بازی سوم با بازیکنان صحبت کردم، فیلم‌ بازی‌ را 2 بار دیدم، روی نقاط ضعف خودمان و قوت حریف تمرکز کردم و توانستیم با برتری قهرمان شویم. فکر می‌کنم زمانی که اختلاف ما با مهرام زیاد شد آنها در دفاع ضعیف‌تر عمل کردند. مهرام تیمی خوب و یکی از بهترین‌ تیم‌ها بود.

طائرپور درباره اینکه تیمش در ابتدای فصل شروع خوبی نداشت، خاطرنشان کرد: ما از اول فصل به مرور کارها را انجام دادیم، آنالیز و بدنسازی خوبی داشتیم اما 8 بازیکن ما کرونا گرفتند که باید یک ماه قرنطینه می‌شدند و یک ماه هم زمان لازم بود تا ریکاوری کنند همین ما را دچار ضعف کرد. برنامه‌ریزی دقیقی داشتیم تا امسال هم قهرمان شویم و ثابت کنیم اگر سال گذشته برای دومین بار هم مقابل بانوان شهر گرگان قرار می‌گرفتیم باز بازی را می‌بردیم چرا که مهرام همان تیم گرگان سال گذشته بوده و چند بازیکن هم جذب کرده است.

سرمربی گروه بهمن در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه جذب بازیکنان خارجی چقدر به قهرمانی شما کمک کرد، گفت: آنا بهشتیان از ابتدای فصل با ما بود، او در ایران ازدواج کرده و در کشور ما زندگی می‌کند. ما نیازی نمی‌دیدیم در طول فصل از بازیکن خارجی استفاده کنیم اما وقتی دیدیم تیم‌های دیگر بازیکن خارجی گرفته‌اند، ما در پلی‌آف بازیکن جذب کردیم.

وی با اشاره به تاثیری که پخش زنده مسابقات لیگ بسکتبال در دیده شدن دختران بسکتبالیست داشت، خاطرنشان کرد: اینکه همه می‌توانستند بازی‌ها را ببینند بازیکنان را خوشحال می‌کرد. مهم این بود که دختران ما دیده شوند که این اتفاق افتاد. بازی‌های بسکتبال بسیار زیبا بود به خصوص مراحل آخر که بالاترین بازدیدکننده را داشت؛ همین باعث می‌شود تا اسپانسرها جذب شوند. سطح لیگ امسال بسیار بالا بود و امیدوارم روزی شاهد لژیونر شدن بازیکنان ایرانی باشیم.


طائرپور: برای قهرمانی در لیگ برتر شرکت کرده بودیم/ در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا قهرمان می‌شویم:

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا حتما شرکت می‌کنیم و هدف‌مان کسب عنوان قهرمانی است.
فریناز طائرپور پس از کسب عنوان قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر بسکتبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در لیگ امسال سعی کردیم قهرمانی سال قبل تیم را حفظ کنیم. در تمرینات روی مسائل فنی خیلی کار کردیم و خوشبختانه کمک‌های خیلی خوبی داشتیم و تلاش بسیاری برای رسیدن به هدف‌مان کردیم و خوشحالیم که نتیجه داد، چون ما برای قهرمانی در مسابقات شرکت کرده بودیم.

وی در خصوص نتایج تیمش در دور مقدماتی اظهار داشت: ممکن است در بازی‌های دور مقدماتی چند شکست داشته باشیم، اما هدف ما مرحله پلی آف و فینال بود که همه شاگردانم تلاش کردند و از همه آنها راضی هستم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با بیان این مطلب که به بهترین نحو از بودجه باشگاه استفاده کرده بودند، گفت: ما سعی کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا هزینه کمتری کنیم درحالیکه فکر می‌کنم تیم‌های دیگر دو برابر ما هزینه کرده بودند و سعی کردیم به بهترین نحو از بودجه‌ای که در اختیار داشتیم استفاده کنیم.

طائرپور همچنین از حضور تیم گروه بهمن در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا خبر داد و افزود: در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا حتما شرکت می‌کنیم. تیم ما در دوره قبل نایب قهرمان شد، اما امسال حتما قهرمان می‌شویم. تیم ما پس از نایب قهرمانی مورد توجه قرار گرفت و تبلیغات زیادی برای تیم گروه بهمن شد که حاصل آن جذب اسپانسرهای خوب در لیگ برتر بود.



فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان + تصاویر
در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم گروه بهمن مقابل مهرام به برتری ۷۴ بر ۷۱ دست یافت، تیم مهرام و گروه بهمن دیروز (جمعه) در بازی سوم به مصاف هم رفتند تا قهرمان این فصل از لیگ برتر بسکتبال زنان مشخص شود.


نوری: توانایی پیروزی مقابل هر تیمی را داریم/ حیف شد که این تیم در جام جهانی بسکتبال نیست:

سرمربی تیم بسکتبال کوچین آمل گفت: با روندی که این بازیکنان جوان دارند، باید منتظر ظهور یک نسل طلایی دیگر در بسکتبال ایران باشیم.
رضا نوری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص پیروزی مقتدرانه تیم جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) در دیدار نخست مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم آویژه صنعت مشهد اظهار داشت: به نظرم توانستیم در روزی که در بیشتر فاکتور‌ها تیم برتر میدان بودیم، به پیروزی برسیم و برای تیم جوانی مثل ما، برنده شدن در بازی نخست دور حذفی بسیار حیاتی بود و خوشحالم که گام نخست را محکم برداشتیم. تیم مشهد هم تیم بسیار خوب و قابل احترامی دارد و سرمربی خارجی این تیم حدود چهار سال است که با این تیم کار می‌کند و همین مسئله باعث شده وی شناخت خوبی از بسکتبال ایران و شرایط لیگ داشته باشد.

وی افزود: تیم آویژه صنعت بازیکنان خوبی را کنار هم دارد و آنها خیلی خوب روی دست همدیگر بازی می‌کنند. بازیکنان جوانم پس از عملکرد ضعیفشان در دور رفت توانستند رفته رفته به خودشان بیایند و توانایی‌هایشان را نشان دهند. البته نباید از یاد ببریم که این بازی روز خوب تیم ما و روز بد تیم مشهد بود و آن‌ها هم در چندین لحظه با بدشانسی مواجه شدند. مشهدی‌ها اصلا فکر نمی‌کردند در بازی اول، به سد دفاعی محکم تیم ما بخورند، ولی در دور حذفی هیچ چیزی تا اتمام بازی دوم مشخص نیست و باید با همین انگیزه در بازی دوم هم ظاهر شویم.

سرمربی تیم بسکتبال کوچین آمل درمورد شرایط بسیار خوب این تیم از نظر روحی و روانی در مرحله حساس حذفی، با وجود میانگین سنی پایین بازیکنان، تصریح کرد: برای توضیح این سوال از یک مثال کمک می‌گیرم؛ بیشتر کسانی که شنا بلد هستند می‌توانند به راحتی در استخر شنا کنند، اما وقتی همان فرد در دریا حضور دارد به دلیل ترس از عمق زیاد و طولانی بودن مسافت هم امیدش را از دست می‌دهد و هم از اهدافش دور می‌شود. خوشبختانه بازیکنانم کم کم متوجه شدند که لیگ برتر تفاوت بسیار زیادی با لیگ یک دارد و تغییرات در سبک بازی و نتایج تیم نشان از این دارد که رفته رفته ترس بازیکنان جوانم ریخت و همین باعث پیشرفتمان شده است.

نوری خاطرنشان کرد: مهمترین مزیت و توانایی تیم ما دویدن و جنگندگی است زیا می‌توانیم با استفاده از نیروی جوانی، تیم‌های مقابل را خسته کنیم و درصورتی که تیزهوش باشیم می‌توانیم با همین روش برابر هر تیمی به پیروزی برسیم. در این دو، سه سالی که این بازیکنان کنار هم کار کرده‌اند به خوبی به هماهنگی رسیده‌اند و باور کنید در این سال‌های اخیر روزی نبوده که این بازیکنان بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ شوت در تمرین نزده باشند. تیمی که سرعت دارد و خوب شوت می‌زند نیمی از راه پیروزی را طی کرده است.

وی درمورد سطح کیفی بازی‌های مرحله پلی‌آف و همچنین شکست تیم ذوب آهن مقابل تیم شورا و شهرداری قزوین اظهار کرد: جذابیت پلی‌آف در همین برد‌ها و باخت‌های غیرقابل پیش بینی است. تیم‌ها، چون چیزی برای از دست دادن ندارند، بازی‌ها حکم مرگ و زندگی پیدا می‌کند و مطمئنا هر تیمی که بلغزد، باید تاوانش را بپردازد. به نظرم دلیل اصلی بُرد تیم قزوین، دفاع بسیار هماهنگ و مستحکمشان بود، البته نباید از نمایش درخشان آستین نیز غافل شد، چراکه به نظرم او توانست یک تنه بازی را بری قزوینی‌ها دربیاورد.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران درپایان درمورد اینکه در صورت صعود از مرحله نخست پلی‌آف، در دور بعدی با کدام تیم روبرو خواهند شد، گفت: باتوجه به شرایط جدول مسابقات اگر بتوانیم مقابل تیم آویژه صنعت به برتری برسیم باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند مهرام برویم. هرچند تیم جوانی هستیم، اما هیچ ترسی از نام‌های بزرگ نداریم. واقعا حیف شد که این تیم جوانان نتوانست راهی جام جهانی شود. اگر این بازیکنان در جام جهانی بازی می‌کردند، سطحشان چند کلاس بالاتر می‌رفت، اما با این وجود باز هم امیدوارم با روندی که این بازیکنان جوان دارند، باید منتظر ظهور یک نسل طلایی دیگر در بسکتبال ایران باشیم.


تیم گروه بهمن برای دومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد:
تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن برای دومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر ایران را به دست آورد.

مسابقه سوم از فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان میان تیم‌های گروه بهمن و مهرام امروز برگزار شد که در پایان گروه بهمن با نتیجه 87 بر 63 مقابل مهرام به برتری دست یافت.
به این ترتیب گروه بهمن موفق شد تیم مهرام را در مجموع با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به مقام قهرمانی لیگ برتر بسکتبال برسد.
تیم گروه بهمن که سال گذشته هم قهرمان لیگ برتر شده بود، امسال برای دومین سال متوالی توانست این عنوان را از آن خود کند.تیم بسکتبال گروه بهمن همچنین نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۲۰ می باشد.

گروه بهمن که بزرگترین شرکت خصوصی صنعت خودرو سازی کشور است و خودرو های آن اکثرا چهاره ستاره کیفی می باشد در حوزه خدمات فروش در خودرو تجاری و سواری برترین شرکت داخلی به شمار می آید در چهارچوب مسئولیت های اجتماعی با حمایت از ورزش بانوان و رشته پراستعداد بسکتبال در ایران به پرورش جوانان پرافتخار کشور همت گماشته است.

علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن با تبریک این پیروزی به جوانان بلند قامت تیم گروه بهمن گفت: حمایت از ورزش در چهارچوب شعار بهمن که "محصولات با کیفیت برای جامعه سلامت" است گفت حمایت از ورزش قهرمانی بانوان برای رشد استعداد این جوانان توسط بهمن صورت می گیرد تا این باور به وجود آید که بانوان این کشور هم پای مردان دلیر ایرانی در تمام عرصه عزت آفرین هستند.

مهندس بیوک علی مراد لو با اشاره به اینکه حمایت از ورزش بانوان شاید کمتر در جامعه و شرکتهای مورد توجه قرار گیردگفت ما به دنبال برد خبری از ورزش نیستیم و برای ارتقائ جامعه تلاش می کنیم.

مهندس حمید منجی عضو هئیت مدیره گروه بهمن نیز با تبریک موفقیت تیم پرآوازه بسکتبال گروه بهمن گفت : مشکلات موجود از بابت تحریم هابرای بنگاههای اقتصادی در جامعه که دامن گیر گروه بهمن هم بوده ما را از فعالیتهای اجتماعی دور نکرده و امروز قهرمانی این جوانان با حمایت گروه بهمن شاهد این مدعا است.

روز اول پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال در گرگان برگزار شد:


گرگان - ایرنا - روز اول مرحله دوم رقابت‌های پلی‌آف لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف منطقه شمال امروز جمعه در گرگان برگزار شد.

در این مرحله از رقابت‌ها چهار تیم شهرداری نوین گرگان، خانه بسکتبال آتشی، خانه بسکتبال کردستان و خانه بسکتبال صومعه‌سرا حضور دارند.

در اولین روز این رقابت‌ها در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان ۲ تیم خانه‌ بسکتبال آتشی و صومعه‌سرا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم خانه بسکتبال آتشی با نتیجه ۶۶ بر ۶۳ حریف خود را شکست داد.

در دومین مسابقه تیم شهرداری نوین گرگان به مصاف تیم خانه بسکتبال کردستان رفت و در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۸۷ مغلوب حریف خود شد.

این مرحله از رقابت‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه خواهد بود.

روز دوم این رقابت ها یکشنبه برگزار خواهد شد.

۲ تیم صعود کننده از این گروه به همراه ۲ تیم دیگر از گروه ب منطقه شمال، رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور را به‌همراه چهار تیم منطقه جنوب برگزار خواهند کرد.

فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان:

باشگاه خبرنگاران: سومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن تهران و مهرام تهران جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد و در پایان گروه بهمن به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

شاگردان نازی طائرپور با حساب ۸۷ بر ۶۳ مهرام را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.
منبع: تیک تاک نیوز


اخرین اخبار بسکتبال

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • عالی
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا