خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ronak.a

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
722
امتیاز واکنش
6,367
امتیاز
213
سن
23
محل سکونت
اتاقم
زمان حضور
27 روز 20 ساعت 49 دقیقه
نویسنده این موضوع
سوئیچ 24 پورت سیسکو WS-C3750E-24TD-S
Cisco WS-C3750E-24TD-S
قیمت: حدود 3,50۰,۰۰۰ تومان با گارانتی
مناسب کسب و کارهای متوسط و بزرگ سازمانی
سوئیچ سیسکو Cisco WS-C3750E-24TD-S یک سوئیچ از سری سوئیچ‌های سیسکو 3750 است که دارای 24 پورت اترنت است. یکی از ویژگی‌های سوئیچ WS-C3750E-24TD-S امکان پشته بندی آن است به طوری که ظرفیت سوئیچ با این عمل افزایش می‌یابد. سوئیچ سیسکو WS-C3750E-24TD-S لایه 3 بوده و دارای 2 پورت X2 10GB و 24 پورت گیگابیت اترنت است. این سوییچ قابلیت ارتباط بین 9 سوئیچ‌ استک شده را از طریق یک رابط 64Gbps دارد. همچنین از سری سوئیچ‌هایی است که 2 پورت 10 گیگ POE و 2 پورت Uplink آن از نوع X2 10 گیگابیت است.
تمام 24 پورت از auto MDI/MDIX پشتیبانی می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی و به ‌منظور از بین بردن پیچیدگی‌های ناشی از عدم تطبیق دستگاه‌های جدید با سیستم و کابل‌های قدیمی‌و ... تکنولوژی Auto MDI/MDIX ایجاد شد که به کاربر این اجازه را می‌دهد که هر نوع دستگاهی را با هر نوع کابلی به آن متصل کند و پورت به‌صورت خودکار نوع اتصال ورودی را تشخیص می‌دهد و جابجایی‌های لازم در پین‌های فرستند و گیرنده را به‌صورت داخلی ایجاد می‌کند. در نتیجه دستگاه‌هایی که دارای ویژگی Auto MDI/MDIX باشند را می‌توان با هر نوع کابل اترنتی به هر دستگاهی با پورت اترنت متصل کرد.
با ترکیب پیکربندی‌های 10/100/1000 و Power over Ethernet با 10 گیگابایت اتصال اترنت ، سوئیچ 3750-E با فعال کردن برنامه‌هایی مانند تلفن IP، بی سیم و ویدئو، بهره وری کاربران را افزایش می‌دهد. برخورداری از 24 پورت PoE در کنار ویژگی‌هایی همچون Stackable بودن این سوئیچ و بهره مندی از پورت SFP combo و بسیاری دیگر از امکاناتی که این سوئیچ در اختیار ما می‌گذارد، سبب می‌شود تا سوئیچ شبکه سیسکو WS C3750E 24PD S بسیار مقرون به صرفه به نظر برسد. ضمن اینکه علاوه بر خصوصیات یک سوئیچ از ان می‌توان به عنوان یک روتر در بسـ*ـتر شبکه‌های کوچک یا متوسط نیز استفاده کرد. این قابلیت می تواند در کاهش هزینه های خرید تاثیر بسزایی داشته باشد.
ویژگی‌های مهم:
  • 24 پورت 1000 + 2 پورت 10G
  • حداکثر نرخ ارسال : 64 گیگابیت بر ثانیه
  • قابلیت پشته بندی دارد. قابلیت ایجاد یک کلاستر سوئیچینگ با استفاده از پورت‌های Stack
  • قابلیت PoE دارد
  • دارای منبع تغذیه 750WAC و سینی فن با قابلیت جا به جایی در حین کار
  • دارای اسلات توسعه
  • پشتیبانی از ACL
  • پشتیبانی از Dynamic Trunking Protocol
  • پشتیبانی از DHCP Snooping
  • پشتیبانی از IGMP snooping
سوئیچ شبکه سیسکو ۱۶ پورت SF110D-16HP
Cisco SF110D-16HP PoE Switch
قیمت: 5,90۰,۰۰۰ تومان با گارانتی
مناسب کسب و کارهای متوسط سازمانی - روش اقتصادی برای SOHO
سوئیچ مدل SF110D-16HP یک سوئیچ شبکه غیر مدیریتی است که به عنوان یک راه حل در شبکه برای کسب و کارهای کوچک استفاده می شود، علاوه بر این اتصال سریع اترنت سریع و گیگابیت اترنت را برای اتصال دفتر کاری و احتمالا کوچک شما فراهم می کند. این سوئیچ ها در مدل های رومیزی و rack-mount موجود هستند که متناسب با هر فضای اداری با نیازهای اساسی شبکه و بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی طراحی شده اند. این سوئیچ قابلیت پشتیبانی از PoE را دارد و دارای 16 پورت شبکه و 8 پورت PoE می باشد. کاربران ، کارگروه ها ، آزمایشگاه ها ، دپارتمان ها یا دفاتر در حال رشد می توانند تقریباً در کمترین زمان مقادیر زیادی مالتی مدیا ، تصویر و اطلاعات ویدئویی را از طریق شبکه تحویل بگیرند.
امکانات QoS ، Loop Detection و Cable diagnistics از دیگر امکاناتی است که این سوئیچ در اختیار ما قرار می دهد. این سوئیچ سبک وزن، ضمن تقویت سرعت و ظرفیت شبکه ، عملکرد قدرتمند گیگابیتی را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار ما قرار می دهد. علاوه بر این تمام ویژگی ها ، قابلیت توسعه و محافظت از هزینه صرف شده شما را برای این دستگاه را توجیه می کند. بدون نصب هیچگونه نرم افزار و هیچگونه پیکربندی سوئیچ شما می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. ارائه سرعت مقرون به صرفه 10/100/1000- Mbps حتی برای برنامه هایی که به شدت به پهنای باند بالایی نساز دارند، از دیگر ویژگیهای این نوع سوئیچ است.
سری 110 با ویژگی های کلیدی مانند) Power over Ethernet (PoE ، بهره وری انرژی ، اولویت بندی ترافیک و تشخیص شبکه برای یکپارچه سازی بدون وقفه امکانات مناسبی را در شبکه به ما ارائه می دهد. آنها از سرعت های گیگابیت اترنت پشتیبانی می کنند ، سطح جدیدی از ظرفیت و عملکرد را در شبکه کسب و کار شما باز می کنند و به شما امکان انتقال دیتاهای بزرگ را در چند ثانیه می دهند.
ویژگی‌های مهم:
  • حافظه رم: 128 مگابایت
  • حافظه فلش: 128 مگابایت
  • خروجی PoE دارد
  • امکان QOS پیشرفته
  • قابلیت تشخیص لوپ در شبکه (Loop detection)
  • نصب و راه اندازی آسان .
  • مصرف انرژی کمتر و بهینه تر .
  • دارای قابلیت‌های Quality of service (QoS), loop detection, cable diagnostics منبع:شهر سخت افزار


راهنمای خرید و بهترین سوییچ های شبکه بر اساس قیمت و کاربرد (ویژه نوروز 1400)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا