خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,272
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
گروه استان‌ها ـ فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای شمال غرب بازدید کرد و از آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تعرض به سرزمین‌های ایران اسلامی خبر داد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم ازجلفا، فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای شمال غرب با جمهوری آذربایجان و ارمنستان بازدید کرد و از آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تعرض به سرزمین‌های ایران اسلامی خبر داد.

سردار «محمد پاکپور»، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه از نواز مرزی شمال غرب کشور در شهرهای خداآفرین و جلفا در آذربایجان‌شرقی بازدید کرد.



وی در این بازدید به همراه فرمانده سپاه عاشورا و جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا، از نزدیک وضعیت یگان‌های مختلف عملیاتی، توپخانه‌ای و تاکتیکی مستقر در شمال غرب کشور را بررسی کرد.

سردار پاکپور اظهار داشت: یگان‌های نیروی زمینی سپاه برای مقابله با هرگونه تعرض به سرزمین‌های ایران اسلامی، آماده، هوشیار و چابک هستند.

منبع خبرگزاری تسنیم


بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای شمال‌غرب / سردار پاکپور: برای مقابله با هرگونه تعرض به مرزهای ایران آمادگی داریم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا