خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
هیوندای تایگر کانسپت معرفی شد؛ هیوندای TIGER به عنوان یک ربات همه‌جارو می‌تواند به آسانی از مسیرهای ناهموار سطح سیاره زمین، سیاره مریخ و کره ماه عبور کند.

شرکت کره‌ای هیوندای به صورت رسمی از کانسپت تایگر پرده برداشت. این ربات مفهوم جدیدی از یک خودرو بدون سرنشین محسوب می‌شود. نام این محصول هیوندای مخفف عبارت Transforming Intelligent Ground Excursion Robot به معنای ربات زمینی هوشمند و تبدیل‌شونده بوده و استودیو هوریزون هیوندای آن را توسعه داده است. این ربات قادر است در مسیرهای ناهموار محموله‌های مختلف را حمل کند.

مشخصات هیوندای تایگر کانسپت

استودیو هوریزون هیوندای این ربات مفهومی را طبق یک پلتفرم ماژولار طراحی کرده است و این ربات از محفظه بار داخل بدنه بهره می‌برد؛ چنین قابلیتی به هیوندای تایگر کانسپت این امکان را می‌دهد تا موارد مختلفی چون وسایل اضطراری و محموله‌های حساس را به مکان‌های تعیین شده حمل کند.


هیوندای تایگر از سیستم تحرک و جابه‌جایی پا و چرخی بهره می‌برد که چنین ترکیبی آن را به یک وسیله جالب و منحصربه‌فرد تبدیل کرده است. در واقع تایگر با چنین ترکیبی می‌تواند به راحتی بار خود را در ارتفاعی بالاتر حفظ کرده و از روی موانع عبور کند.

گفتنی است این قابلیت را پیش‌تر در کانسپت Elevate هیوندای در نمایشگاه CES 2019 دیده بودیم، اما تایگر یک محصول کوچک‌تر و ویژه‌تر محسوب می‌شود. طراحان هیوندای برای این ربات ۸ حسگر اولتراسونیک، ۸ دوربین، GPS و ارتباط ۴G در نظر گرفتند و حتی برای جستجو به دو پانل راداری ویژه حفر نیز مجهز است.

شرکت هیوندای جزئیات بیشتری از این ربات را اعلام نکرده است. به طور کلی این ربات می‌تواند در مسیرهایی که انسان‌ها قادر به عبور نیستند بسیار کارآمد باشد و محموله‌های ضروری را حمل کند. همچنین این کانسپت به سیستم چهار چرخ محرک، کنترل ۳۶۰ درجه و ارتباط با خودروها و مکان‌ها مجهز بوده و حتی برای جستجو در کره ماه، مریخ و سایر سیاره‌ها نیز یک وسیله بسیار کارآمد محسوب می‌شود.

منبع: گجت نیوز


هیوندای تایگر کانسپت معرفی شد؛ با ربات همه‌جارو هیوندای آشنا شوید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا