خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن ذوب آهن اعتقاد دارد این تیم باید خیلی زودتر از این ها می برد اما یکسری اتفاقات این اجازه را به آن ها نداد.

به گزارش فوتبالی، فرشاد محمدی مهر در خصوص شکست نساجی توسط ذوب آهن گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما خیلی زود گل زدیم ولی خیلی زود هم گل خوردیم اما باز جبران کردیم و با اینکه اخراجی دادیم اما برای برد مصمم بودیم و همه تلاشمان را کردیم که ببریم.
او در خصوص کسب اولین پیروزی در ۱۳ هفته گذشته لیگ بیستم ادامه داد: ما باید خیلی زود تر می بریم اما یکسری اتفاقات دست به دست هم دادند که این اتفاق الان افتاد.

بازیکن ذوب آهن در خصوص اینکه چرا این تیم خیلی زیاد از ناحیه داوری ضربه می‌بیند نظرش را اینگونه بیان کرد: این موضوع از پارسال همراه ما بوده و خیلی ما را آزار داده امیدوارم داوران کمی بیشتر دقت کنند تا تیم‌ها ضرر نکنند.

محمدی مهر در پایان در خصوص دربی اصفهان افزود: بازی بعدی ما بازی حساسی است. فکر می کنم بازی خوبی از آب در بیاید، دربی‌های اصفهان همیشه بازی های قشنگی بوده امیدوارم این دفعه هم همین طور باشد و هواداران از این دیدار لـ*ـذت ببرند.
منبع :پایگاه خبری فوتبال


محمدی مهر در گفت و گو با فوتبالی: داوران ما را آزار دادند/ دربی اصفهان همیشه زیبا بوده

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا