خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در بیانیه جدیدش دوباره سراغ دریافتی یحیی گل‌محمدی از این باشگاه رفته است.

به گزارش فوتبالی، رسول‌پناه در آخرین فایل ویدیوی منتشر شده از او مدعی شده بود یحیی به دنبال قراردادی 20 میلیاردی با پرسپولیس برای سه فصل بوده که بعد از مقاومت او،حاضر شده با 15 میلیارد تومان هم با پرسپولیس قرارداد ببنند.
سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس، در بیانیه‌ای که بامداد امروز رسانه‌ای شد، به این موضوع پرداخته که باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال یحیی گل‌محمدی عمل کرده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: آقای گل محمدی! مدارک و شواهد موجود حکایت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامی آپشن ها ی آن را بدون کم و کسر گرفته اید. مازاد بر آن، بابت بازی های جام باشگاه های آسیا بابت تک تک بازی ها ، پاداش جداگانه و به روز دریافت کرده‌اید که رقمی نزدیک به 500 میلیون تومان می شود.

رسول‌پناه در ادامه بیانیه‌اش از دلیل عجیب یحیی گل‌محمدی برای بهانه‌جویی رونمایی کرده است: قبل از رفتن به فینال اصرار به تعیین پاداش نایب قهرمانی داشتید که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟ اولاً؛ هدف پرسپولیس قهرمانی بود. ثانیاً؛ پاداش رسیدن به این مرحله را حتی بیشتر از قرارداد خود گرفته بودید، وقتی مطمئن شدید دیگر بابت یک بازی پاداش مضاعفی نمی‌گیرید، شروع به بهانه جویی کردید!

رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس یحیی را متهم کرده که فقط به فکر منافع مالی خودش بوده و پیگیر مطالبات شاگردانش نشده است: چرا پس از افزایش قرارداد خود دیگر برای پول و مطالبات بازیکنان مصاحبه ای انجام نداده‌اید؟! به عنوان مربی تحت قرارداد باشگاه ، تا کنون تعهدات حرفه ای خود را زیر پا گذاشته اید و با این رفتار روحیه بازیکنان را تضعیف کرده و اعتماد به نفس آنها را کاهش داده اید.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی پرسپولیس به صحبتهای جدید رسول‌پناه واکنشی نشان خواهد دید تا ترجیح می‌دهد این حرف‌ها را بدون پاسخ بگذارد.
منبع:پایگاه خبری فوتبال


بررسی نامه ۱۴ بندی رسول‌پناه خطاب به گل‌محمدی؛ پاداش 500 میلیونی را فقط برای خودت گرفتی و به فکر بازیکنان نبودی!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا