خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی زیمباوه کامرونی‌ها را به استفاده از سحر و جادو در فوتبال متهم کرده است.
به گزارش فوتبالی، زدراوکو لوگاروسیچ، سرمربی تیم زیمباوه پس از پیدا کردن جسد یک خفاش مرده کنار زمین، کامرونی‌ها را به استفاده از جادو در زمین فوتبال متهم کرده است.
۲ روز پیش تیم کامرون در ورزشگاه خانگی‌اش در چهارچوب رقابت‌های جام قهرمانی ملت‌های آفریقا پیش چشم اینفانتینو که در ورزشگاه حضور داشت میزبان تیم زیمباوه بود و توانست ۱-۰ حریف خود را شکست دهد. پس از پایان بازی اما لوگاروسیچ با انتشار یک تصویر حریف را به جادوگری متهم کرد. او البته در کنفرانس پس از بازی حرفی از این مسئله نزده و گفته: تمام تلاش مان را کردیم تا بازیکنان در بهترین شرایط وارد بازی شوند. باید در هر زمینه‌ای بهتر شویم.
پیشتر و در سال ۲۰۰۲ هم کامرون در دیدار مقابل مالی در نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به استفاده از این جادو متهم شده بود. در آن دوره وینفرد شفر و توماس کنونو در این رابـ*ـطه با اتهاماتی رو به رو شدند.

گفتنی است رقابت‌های جام قهرمانی ملت‌های آفریقا از سال ۲۰۰۷ هر ۲ سال یک‌بار برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این جام صرفا فقط می‌توانند از بازیکنان شاغل در لیگ خودشان در مسابقات استفاده کنند و به طور کلی این رقابت هیچ ربطی به جام ملت‌ها آفریقا ندارد.


سرمربی زیمباوه: کامرونی‌ها جادوگری کردند، این هم مدرک!

 
  • تشکر
Reactions: M❤️B
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا