خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,127
امتیاز واکنش
21,578
امتیاز
418
سن
20
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
انتقام مسی از عامل حذف بارسلونا با ضربه بوکس!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی بازیکن آرژانتینی بارسلونا با شروع سال 2021 نیز به نظر می رسد که نمی خواهد اتفاقات کابوس وار سال 2020 را فراموش کند.
به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که حذف رئال مادرید از نیمه نهایی فرصتی طلایی را در اختیار بارسلونا و مسی قرار داده تا بتوانند با غلبه بر بیلبائو، اولین جام فصل یعنی سوپرجام اسپانیا را در ورزشگاه لاکارتوخا ببرند و با حس و حالی متفاوت فصل را ادامه بدهند و همه اتفاقات تلخ سال 2020 (شکست سنگین مقابل بایرن مونیخ، ناکامی در کسب جامها و...) را فراموش کند اما شکست مقابل بیلبائو با دریافت گل تساوی در دقیقه 90 و مغلوب شدن در وقت اضافه نشان داد که کابوس های لئو و کاتالان ها تمامی ندارند. حالا بارسلونا با روحیه ای خراب باید به ادامه فصل نگاه کند چرا که آنها نیز همچون رئال مادرید فرصت کسب جام و کسب روحیه را از دست دادند. حالا ناکامی کاتالان ها در کسب جام طولانی تر خواهد شد چرا که آخرین جام خود را یک سال و هشت ماه پیش با کسب لالیگا زیر نظر والورده بردند.


انتقام مسی از عامل حذف بارسلونا با ضربه بوکس!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا