خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*KhatKhati*

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/20
ارسال ها
2,693
امتیاز واکنش
9,215
امتیاز
233
محل سکونت
گلنمکستان
زمان حضور
63 روز 21 ساعت 58 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه با همسر بهانه گیر رفتار کنیم؟

یکی از راهکارهای موثری است که باعث تسلی خاطر و آرامش می شود توجه نشان دادن به همسر بهانه جو است که در صورت داشتن آرامش می توان تعامل و گفت و گوی سازنده ای با همسر بهانه جو داشت و سوء تفاهمات رفع خواهد شد.

معجزه سکوت و آرامش در برخورد با همسر بهانه گیر

بدترین روش برخورد با همسر بهانه جو مقابله به مثل است که پیش پا افتاده ترین رویه برای مدیریت معضل و نارسایی رفتاری محسوب می شود.مقابله به مثل اقدامی مخرب است که باعث تیره تر شدن رفتارها و ارتباطات می شود.

به عنوان ریشه اصلی چنین رفتارهایی عوامل و دلایل بسیار زیادی را می توان مطرح کرد که به فراخور شخصیت و شرایط روحی و روانی افراد و محیط و بسـ*ـتر زیست او در گذشته و حال می توان به تحلیل و بررسی چنین عارضه رفتاری پرداخت.

برخورد با زن بهانه گیر

با همسر بهانه گیر اینگونه رفتار کنید

ریشه اصلی ناسازگاری رفتاری و بهانه جویی ها، باید مشخص گردد تا بتوان راهکار قطعی برای چنین وضعیتی اتخاذ نمود .یکی از اقدامات مثبت و سازنده سکوت و پرهیز از هر گونه جدل است که موجب حفظ آرامش در فضای خانواده می شود و بدین صورت زمینه رفع مشکلات و سوء تفاهمات ایجاد خواهد شد.

برخی از زوجین برای اینکه مشکلشان را حل کنند ، عجله دارند و سعی می کنند مشکل خود را در کوتاه مدت رفع کنند اما به دلیل عدم خویشتن داری و ناتوانی در حفظ آرامش درونی خویش،استدلالات خود را به نحوی بیان می کنند که سبب بروز چالش های جدی و عمیق تری می شود.

رفتار با شوهر بهانه گیر





انجمن رمان‌نویسی
دانلود رمان


بهترین رفتار با همسر بهانه‌گیر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا