خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

دوست دارین تیتر خبری این تایپک بشین؟ اگه تایید کنین ممکنه هر شوخی با شما بشه و اصلا نباید دلخور بشین

  • نه

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    12

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
توجه! توجه

در این جا شایعه ها و اخبار دروغ کاربران را بخوانید!

خبرنگاران عزیز

لطفا قبل از ایجاد شایعه از شخصی که در مورد آن شایعه درست می کنید اجازه بگیرید
بالای تمام پست هایتان غیرواقعی بودن خبر را بنویسید


این تاپیک صرفا برای شوخی و سرگرمی است و هیچ قصد دیگری ندارد.
باز هم میگویم که تمامی اخبار جعلی و غیر واقعی است.

#شایعه_پراکنی_به_سبک_رمان98
#شبکه_خبری_شایعه_پراکن


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • قهقهه
  • خنده
Reactions: . faRiBa .، MaRjAn، parädox و 34 نفر دیگر

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
توجه! توجه!
ابتدا بخاطر تعویض کادر سخنگوی اخبار از تمامی شنوندگان عزیز عذرخواهی می‌کنم؛
ظاهرا نگار 1373 به دلیل کسالت چند وقتی را در مرخصی ساعتی به سر می‌برند.
و هم اکنون به سراغ خبر اصلی برویم!
طبق تحقیقات و پیگیری‌های اخیر اینجانب، بنده به حقایقی بسیار بسیار خطرناک و دست نیافتی دست یافتم!
ظاهرا در چند روزه گذشته کاربر آیدا رستمی از مدیرکل انجمن The unborn قول گرفته بود که یک مدال به رنگ خودش، طوری که آنقدر برق بزند که چشم همه را بگیرد، به همراه چند کیلو نان تر با خامه اضافه به همراه شکلات، به او بدهد.
اما طی گذشت چند روز The unborn نه تنها به عهدهایش در مقابل آیدا رستمی وفا نکرد، بلکه به سراغ خواهرش !Shîma! رفته و اینقدر از آیدا رستمی ، این نویسنده‌ی محترم و کار بلد، بد گفت که !Shîma! طی یک عملیات دلسوزی خواهرانه به نزد ! ~ ĄŁÎ ~ ! رفت و وجود آیدا رستمی را در این انجمن بسیار بسیار خطرناک و چالش برانگیز دانست!
و همچنین !Shîma! فرمود: سرورم ( ! ~ ĄŁÎ ~ ! ) اگر فکری به حال آیدا رستمی نکنیم، تمامی سران قبایل، همچون (MacTavish) و (-ZAℍЯმ-) و (gandom) و (SAEEDEH.T) و (!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!) و (Natasha) و (Mohadeseh.f) و (ASaLi_Nh8ay) و (Narín✿) و (Natasha) و (^moon shadow^) و (ℳelissa) هم شورش کرده و خواستار آزادی عمل و بیان می‌شوند و باعث بهم ریختن اوضاع خواهند شد.
وی افزود افرادی چون khas (که خدا می‌داند این khas کیست و یکهو از کجا سر و کله‌اش پیدا شده) هم از این وضعیت سوءاستفاده کرده و تمامی مدیران آزمایشی، دستیاران مدیر، ناظران و منتقدین انجمن همچون (Narges_Alioghli) و (elnaź вαnσσ) و (Asal_Zinati) و (~HadeS~) و (mahaflaki) و (fatemeh_off) و (KURO TOKA)
و (PARIA-M) و (* رهــــــا *) و (Michael) را خواهد شوراند که طی یک عملیات سری مدیران The unborn و !Shîma! و ! ~ ĄŁÎ ~ ! ترور کرده و خود به جایشان بنشینند!
وی بعد از آوردن تمام این دلایل ! ~ ĄŁÎ ~ ! را وادار کرد که کاربر خاطی (آیدا رستمی) را بن دائم کرده تا از وقوع چنین اتفاقات شوم و وهم انگیزی جلوگیری نماید!
پایان خبر امروز را اعلام می‌کنم؛ و همچنین خسته نباشید و تشکر بابت توجه و همراهی شما عزیزان. و عذرخواهی از تمامی کسانی که شامل خط خبری می‌شدند اما اینجانب به دلیل ناآشنایی با آن‌ها و حواس‌پرتی از یاد بردم و تگ نشدند!

و در پایان اعلام می‌کنم که تمامی اخبار بالا صرفا جهت سرگرم شدن شما بود و هیچ‌کدام صحت ندارند؛ و اگر می‌داشت هم در حضور The unborn و !Shîma! و ! ~ ĄŁÎ ~ ! مطمئنان کسی جرات افشای اخبار را نخواهد داشت ؛)


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
  • خنده
  • قهقهه
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~، MaRjAn، parädox و 16 نفر دیگر

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
با سلام خدمت خوانندگان عزیز!
در خدمت شما هستیم با اخبار ظهرگاهی
طبق آخرین اطلاعات جمع آوری شده، ظاهرا دیروز ظهر سرکار خانم آیدا رستمی به همراه جناب آقای والی قرار بود به khas (سخنگوی اخبار) و نویسنده -کوچک شیرینی بدهند!
البته طبق محاسبات اینجانب به این نتیجه رسیدیم که کیک 20 طبقه مناسب‌تر می‌باشد؛ چرا که مدیران و ناظران را نباید از قلم انداخت؛ پس با این حساب شیرینی کفاف نمی‌دهد!
و وای به حال آنکه شیرینی بخورد و این مدیران عزیز و دوست داشتنی (عصن مگه کلماتی جز عزیز و دوست داشتنی رو جرات دارم در وصف مدیران بنویسم؟!) را فراموش کند!
(The unborn) و (!Shîma!) و (! ~ ĄŁÎ ~ !) (MacTavish) و (-ZAℍЯმ-) و (gandom) و (SAEEDEH.T) و (!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!) و (Natasha) و (Mohadeseh.f) و (ASaLi_Nh8ay) و (Narín✿) و (Natasha) و (^moon shadow^) و (ℳelissa)
بی شک همه‌ی شما برای رمان‌هایتان نیاز به جلد دارید؛ پس تحت هیچ شرایطی بدون gandom و Mohadeseh.f شیرینی نخورید؛ چرا که رمان بدون جلد را کسی نخرد و نخواند!
رمان‌هایتان هم که تحت مدیریت ^moon shadow^ نوشته می‌شود؛ پس برای جلوگیری از هرگونه حذف کامل رمان و شوت شدگی از تالار کتاب، ^moon shadow^ را در اول لیست مهمانان خود قرار دهید!
از !MeŁłКa ƝasłƦłaƝ! که دیگر نگویم! ناظر رمان و ویراستار و مدیر تالار ویرایش و منتقد آزمایشی؛ با این حساب خودتان متوجه شدید که اگر از قلم بیفتد تمام پروژه‌هایتان بر فناست!
بی شک همه‌ی شما عاشق فعالیت در تالار سرگرمی هستید؛ پس شیرینی ندادن به Natasha بزرگترین خطایتان خواهد بود!
ℳelissa ، یک خون‌آشام اصیل را هرگز دست کم نگیرید! (بزرگترین درسی که از سریال اصیل‌ها گرفتیم!)
Narín✿ هم ویراستار آزمایشی و منتقد آزمایشی، پس باز هم بترسید از شیرینی ندادن به این مدیر عزیز!
باقی مدیران یاد شده هم اختیار کامل انجمن یا سرپرست بخش‌هایی از آن هستند؛ پس بدون هیچ‌گونه اخطاری خودتان مراقب حرکاتتان در مقابل آن‌ها باشید!
به عقیده‌ی من به نفع خودتان است که ناظران و منتقدان و ویراستاران را هم از قلم نیندازید! چرا که رمانی تایید و کامل نمی‌شود و بر روی سایت نمی‌رود؛ مگر مورد تایید این عزیزان باشد. (Narges_Alioghli) و (Asal_Zinati) و (~HadeS~) و (mahaflaki) و (* رهــــــا *) و (vettue) و (Ryhwn)
و هرگز (elnaź вαnσσ) را از قلم نیندازید! چرا که تمامی شما مایل به چت در انجمن هستید!
(KURO TOKA) هم که اتمام حجت کرده بود؛ پس به نفع همگان است که حتما از او یاد کنیم! چرا که اگر (KURO TOKA) شیرینی نگیرد اینبار همه‌ی ما را به آتش خواهد کشید!
اگر شما طرفدار جهانی دیگر هستید؛ (PARIA-M) را جزو اولین افراد قرار دهید!
و اگر هم طرفدار رمان‌های خارجی هستید؛ پس مترجمانی چون BlueMσOη را هرگز فراموش نکنید! (با عرض پوزش فقط همین یک مترجم عزیز را می‌شناسم!)
موضوع اصلی چه بود؟! احسنت بر شما! شیرینی!
با حساب تک تک عزیزانی که یاد شدند و الباقی که از قلم افتادند؛ پس کیک 20 طبقه مناسب‌تر از شیرینی بود! اما مجرم (آیدا رستمی) با ایجاد یک حواس‌پرتی جنجالی که در دو خبر قبلی منتشر شده که شاهد آن هستید؛ سعی در، از زیر شیرینی در رفتن، داشت!
اما خب این نکته هم قابل به ذکر است که بعدا فهمیدیم والی پسر نبوده است که بعد از گفتن جمله‌ی "ازت خوشم میاد" ، به آیدا رستمی ما خواهان شیرینی باشیم! اما خب معده که کیک و شیرینی بخواهد، این حرف‌ها را نمی‌فهمد؛ پس همگی شکم‌ها را صابون بزنید!
پایان اخبار را اعلام می‌کنم!
امروز به گونه‌ای نوشتم که اسم (fatemeh_off) برده نشود! چرا که این مدیر عزیز با واکنش پوکر خود به خبرهای قبلی، اتمام حجت کرده است که از او یاد نکنیم؛ و گرنه دفعه‌ی بعد حتما با عصبانی واکنش نشان خواهد داد!


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
آخرین ویرایش:
  • قهقهه
  • تشکر
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، _MAHAN_، Narín✿ و 16 نفر دیگر

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیرین! دیرین!
در خدمت شما هستیم با اخبار شبانگاهی!
عناوین اصلی:
1_ دو مجرم در حال فرار!
2_ بازگشت غرور آفرین شبکه‌ی خبری شایعه پراکن!
در عصر روز سه شنبه، مورخ 17 تیر 1399 ، ما متوجه دو مجرم در حال فرار شدیم!
آیدا رستمی و نویسنده -کوچک توسط پلیس فتا (!Shîma!) دستگیر شدند!
این دو مجرم ابتدا سعی در کتمان حقیقت داشتند و ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند! اما با کمی پرسش و پاسخ حقیقت برملا شد! حقیقتی بسیار بسیار هولناک و عظیم! طبق شواهد، این دو تن قصد ترور سایت را داشتند! یک عملیات انتحاری!
اما نگران نباشید! چرا که دو فرد خاطی دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند!
نویسنده -کوچک طی یک بازجویی اعتراف کرد؛ چندین با با شکلک‌های گوناگون (به طور مثال: :aiwan_light_girl_prepare_fish::aiwan_light_hunter::aiwan_light_bomb::aiwan_light_focus:) قصد ترور مدیران را داشته‌اس؛ اما هر بار بی‌نتیجه بود و در پایان کار با شکلک معروف مدیر ! ~ ĄŁÎ ~ ! (:tongueym:) مواجه می‌شد!
نویسنده -کوچک همچنین اعتراف کرد: "باعث افتخار اوست که پلیس اینترپل به دنبال او باشد!"
آیدا رستمی اما سکوت کرده؛ و تا به حال واکنشی نشان نداده است! او نه این اتهام را به طور کامل رد کرده؛ و نه آن را پذیرفته‌اس!
و پلیس فتا همچنان سعی در کشف واقعیات بیشتر دارد! !Shîma! معتقد است دست‌هایی پشت پرده است؛ که به کمک این دو تن رفته! وی افزود؛ ما واقعیت را خواهیم فهمید؛ مدیران بر همه چیز آگاه هستند؛ باشد که تفکر کنید!
به سراغ خبر بعدی می‌رویم.
همانطور که مشاهده می‌کنید، پست‌های خبری که توسط سخنگوی جدید اخبار (khas) به اشتراک گذاشته شده بود به این تایپک منتقل شدند.
اگر از دلیل آن می‌پرسید باید بگویم مدیر ! ~ ĄŁÎ ~ ! به همراهی !Shîma! در طی یک عملیات فوق سری، و با توجه به اختیاراتی که دارند؛ تایپک را به این بخش منتقل کرده‌اند. و همچنین در یک گفتگوی محرمانه وجود khas به عنوان سخنگوی اخبار را به چالش کشیدند! تا حدی که نزدیک بود بهترین گوینده‌ی اخبار دنیا را از دست بدهید.(خبر خودمه دلم میخواد یکم خودشیفته شم. ایش!) اما نگران نباشید! چرا که مدیر ! ~ ĄŁÎ ~ ! طی یک عفو خصوصی! (اگه بگم عمومی شورش می‌شه همه عفو می‌خوان!) گوینده‌ی خبر را بخشیده؛ و افزود: " او می‌تواند به شغل خود ادامه دهد!"
*اگر شما مایل به حفظ جان خود هستید اختیارات مدیر را به چالش نکشید؛ باشد که رستگار شوید!
تشکر بابت همراهی شما عزیزان. شب خوش.
#بازم_مثل_همیشه_اخبارمون_دروغ_بود!


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
  • تشکر
  • قهقهه
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، آبیش، _MAHAN_ و 12 نفر دیگر

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
در خدمت شما هستیم با اخبار ساعت ۴ صبحی!
و اینک خبری در مورد KURO TOKA
طی تهدیدهای اخیر این شخص، و همچنین پیگیری‌های مداوم ایشان در جهت تیتر اول خبری شدن خویش، سخنگوی اخبار روزها و شب‌های پی در پی را در بی‌خوابی طاقت فرسایی طی کرد تا بالاخره به نتایجی رسید!
دیرین دیرین!
شخص نام برده در هفته‌ی گذشته هر روز تا قبل از ۱۲ ظهر آنلاین بوده و بعد از آن به کلی نیست و نابود می‌شود؛ به‌طوری که انگار از اول هم وجود نداشته است!
و سوال چالش برانگیز این است که آیا KURO TOKA در قتل‌های اخیر دست دارد؟
اگر می‌پرسید کدام قتل‌ها، باید بگویم راس ساعت 00:00 آنلاین باشید تا به جواب سوالات خود برسید!
پیگیر اخبار باشید تا حقایق روشن شود! باشد که رستگار شوید!
#اخبار_دروغ_است_اما_این_دروغ‌ها_همچنان_ادامه_دارند!


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
  • تشکر
  • قهقهه
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، آبیش، _MAHAN_ و 4 نفر دیگر

khas

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/6/20
ارسال ها
922
امتیاز واکنش
3,192
امتیاز
264
سن
23
محل سکونت
ی جایی بین زمین و آسمون، توی هوا معلق
زمان حضور
25 روز 2 ساعت 7 دقیقه
نویسنده این موضوع
در خدمت شما هستیم با خبری دیگر!
و اکنون منتظر شنیدن شگفت‌آور‌ترین خبر دنیا باشید!
تنفس خود را کنترل کنید!
مراقب یکدیگر باشید؛ چرا که ممکن است پس از شنیدن اخبار علاوه بر ریختن برگ‌هایتان، 50 درصد شما در معرض خطر سکته و سنگ‌کوب(درست نوشتم؟!) باشید!
آماده‌اید؟!
کاملا آماده؟!
پس به سراغ خبر می‌رویم!
.
.
.
در عصر امروز، چهارشنبه مورخ 8 مرداد 1399 با پدیده‌ای بسیار بسیار نادر و کمیاب مواجه شدم!
ربات معروف سایتمان، Roman98 که بنده در تلاش‌های پی در پی و بی‌ثمر جهت اد کردن ایشان(رباته گاو که نیست!) در گپ‌های مختلف، صرفا برای شاد کردن روح دوستان، شکست خوردم، با بنده گفتگویی خصوصی داشت!
ایشان (Roman98) با پای خودش به خصوصی بنده آمد و گپ و گفتی با بنده داشت!

در ادامه همراه ما باشید تا از جزئیات این گفتگو مطلع شوید!
وی در یک حرکت کاملا برگ‌ریزان، به بنده گفت:
.
.
.

دیرین! دیرین!
حقایق برملا شد؛ باشد که تفکر کنید!
امیدوارم مدیر ! ~ ĄŁÎ ~ ! به گوش این ربات دوست داشتنی سایت که همه از درد و دل کردن با وی لـ*ـذت می‌برند، برسانند که گفتگوی خصوصی خود را این چنین نبندد!
چرا که غرور انسان را از عرش به فرش خواهد کشاند و این ربات عزیز، حال که تمامی کاربران طرفدارش هستند نباید خود را بگیرد و باید بیاموزد که اجازه دهد که کاربران وی را به گفتگوهای خصوصی خود دعوت بنمایند!
همچنین مدیر ! ~ ĄŁÎ ~ ! باید بدانند، با نزدیک شدن فصل پاییز، نیازی ضروری به ریختن برگ‌های درختان احساس می‌شود، پس با پی‌گیری این موضوع به فرآیند برگ‌ریزان پاییزی کمک کرده و به آن سرعت ببخشند!
#بی_مزه_خودتونین!
#هر_کسی_قهقهه_نزنه_میگم_عسل_نقدشو_دیر_انجام_بده! ( Asal_Zinati )
#و_توی_لیست_انتقام_نرگس_قرار_بگیره! ( Narges_Alioghli )
#و_ساغر_و_آیدا_با_اسلحه_دخلشو_بیارن! ( Saghár✿ , آیدا رستمی )
#مزاح


شایعه پراکنی به سبک رمان 98

 
آخرین ویرایش:
  • قهقهه
  • تشکر
  • خنده
Reactions: MĀŘÝM، آبیش، _MAHAN_ و 11 نفر دیگر
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا