خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ASaLi_Nh8ay

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/20
ارسال ها
7,644
امتیاز واکنش
13,283
امتیاز
428
محل سکونت
خیابآن بَهآر | کوچه اُردی‌بهشت | پِلآکِ 1
زمان حضور
82 روز 4 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
یشگیری از ابتلا به کرونا دغدغه بسیاری از کسانی بوده که به دنبال راهی برای در امان ماندن از کووید ۱۹ هستند؛ به تازگی هم توصیه‌ها و هشدارهای جالب‌توجه مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا (CDC) در این رابـ*ـطه منتشر شده است.

اخیرا مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا (CDC) اطلاعات تازه‌ای را در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا منتشر کرده و در مورد برخی از اقدامات افراطی افراد برای رعایت بهداشت هم هشدار داده است. در بررسی این موضوع با ما همراه باشید.

از زمان شیوع بیماری کووید ۱۹ بسیاری از افراد دچار نوعی وسواس رفتاری شده‌اند و برای در امان ماندن از ذرات ویروسی این بیماری مرگبار دستگاه تنفسی، نکات بهداشتی را به شکلی افراطی رعایت می‌کنند. در عین حال، همان‌طور که انتظار می‌رود چنین رفتارهای وسواس گونه‌ای می‌توانند به انجام کارهای عجیبی مانند استنشاق مواد ضدعفونی کننده و پاک کردن پوست بدن با وایتکس و سفید کننده‌های گوناگون ختم شوند.

پیشگیری از ابتلا به کرونا

مرکز کنترل بیماری‌ها هم با در نظر گرفتن اطلاعات غلطی که در رابـ*ـطه با تاثیر این کارها در فضای مجازی دست به دست می‌شود، هشدارهای قابل‌توجهی را منتشر کرده است. در گزارش جدید این مجموعه، دانشمندان CDC کارایی اقدامات مختلف برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را مورد بررسی قرار داده و جزئیات جالب‌توجهی را در اختیار عموم مردم قرار داده‌اند.

در جمعه گذشته، این گزارش مرکز کنترل بیماری‌ها که مربوط به ماه می ۲۰۲۰ بوده منتشر شد و در آن به تاثیر مواد پاک کننده‌ مختلف که در دسترس عموم مردم هستند، پرداخته شد. از زمان شروع اولین موارد ابتلا به کووید ۱۹ مقامات بهداشتی دائما بر لزوم شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون و آن هم در مدت زمان بیشتر از ۳۰ ثانیه تاکید کرده‌اند، اما همان‌طور که گفتیم، برخی از مخاطبان این پاک‌سازی‌ها را به سطح دیگری از افراط برده‌اند.


در نظرسنجی جدید مرکز CDC در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا اطلاعات شگفت‌انگیزی در مورد رفتارهای عموم مردم آشکار شد؛ گفته شده که یک سوم کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، از وایتکس و مواد سفید کننده برای پاک‌سازی مواد غذایی استفاده می‌کنند و حتی این نوع مواد خطرناک و همچنین پاک ‌کننده‌های دیگر را برای شستشوی پوست خود به کار برده‌اند.

حتی در برخی موارد شوکه کننده داوطلبان گزارش کردند که در گذشته مقداری وایتکس را برای جلوگیری از آلوده شدن به کووید ۱۹ خورده‌اند و یا به صورت عمدی گازهای این سفید کننده را استنشاق کرده‌اند.

اقدامات موثر

با در نظر گرفتن نتایج نظرسنجی انجام شده، کارشناسان مرکز کنترل بیماری‌ها مقامات مسئول و متخصصان بهداشتی را ترغیب کرده‌اند که با برگزاری نشست‌های خبری و اطلاع‌رسانی‌های گوناگون نحوه صحیح پیشگیری از ابتلا به کرونا به کمک مواد پاک کننده را آموزش داده و در مورد خوردن یا استنشاق مواد خطرناک به مردم هشدار دهند. متخصصان CDC اعلام کرده‌اند که انجام چنین کارهایی افراد را در معرض خطرات شدیدی قرار می‌دهد.

مرکز کنترل بیماری‌ها در مورد استفاده صحیح از پاک کننده‌ها گفته که کاربران باید در هنگام شستشو از ماسک‌های تنفسی و وسایل محافظی مانند دستکش استفاده کنند؛ افراد به هیچ وجه نباید مواد شیمیایی شوینده را با هم ترکیب کنند و توضیحات روی محصول که توسط سازنده پاک کننده‌ها نوشته شده‌اند هم باید جدی گرفته شوند.

همچنین، در مورد اقدامات دیگر برای پیشگیری از ابتلا به کرونا گفته شده که مردم باید در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده کرده و دستان خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند. به علاوه باید از لمس چشم‌ها، بینی، دهان و به صورت کلی صورت خودداری شده و افراد هم باید تا حد امکان از محل‌های شلوغ و نزدیک شدن به دیگران دوری کنند.

انجمن رمان 98
انجمن رمان 98 | برترین انجمن رمان نویسی
رمان 98


! هشدار CDC در مورد خوردن و بو کردن وایتکس برای پیشگیری از ابتلا به کرونا !

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا