خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

!MeŁłКa ƝasłƦłaƝ!

مدیر بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
3/10/19
ارسال ها
1,150
امتیاز واکنش
10,428
امتیاز
323
زمان حضور
73 روز 8 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
شاید تا حالا تو بعضی از فیلم های ترسناک دیده باشین که جلوی آیینه یه چیزی میگن و بعدشم یه روح میاد و یه اتفاقای وحشتناکی می افته. از فیلم هایی که از این کلمه استفاده شده میتونیم "پارانورمال اکتیویتی 3" رو نام ببریم.
اما واقعا بلادی مری چیه یا کیه؟ بلادی مری یا همون مریم خونی [Bloody Mary] یه جور بازی بچه هاست! درست شنیدید یه بازی برای بچه ها [البته بعضی وقتا هم بزرگ ترها هستن].
روند بازی اینه که : «اول از همه میرید توی حمامی که آیینه داره و حتما حتما حتما باید چراغا رو خاموش کنید البته باید یه شمع یا چراغ قوه با خودتون ببرید. بعدشم سه بار یا بیشتر [بعضی از منابع گفتن سیزده بار هم میشه] میگید بلادی مری، این یه شوخی نیست و اگه میترسید انجامش ندهید!
بعد از گفتن بلادی مری باید ساکت باشد.
حالا چی میشه؟ بعد از این همه عملیات چی میشه؟ به اینجاش فکر کنید که تو خونه نشستید و یه دفعه در باز میشه ولی کسی پشت اون نیست و یه صداهایی میان اجسام تکون میخورن و اینطور چیزا. چه حسی بهتون دست میده؟ اون لحظه چی کار میکنید؟ ولی بعد از انجام دادن عملیات بالا در حمام تاریک شاید در حمام باز بشه و یه صداهایی بیاد با توجه به منابع روح شخصی که به بلادی مری معروفه میاد و چشمای گوینده رو از حدقه در میاره اگه این کارو هم نکرد یه بلایی سرتون میاره.

اما علت این موضوع : «زمانی که شما به آینه در محیطی تاریک یا نیمه تاریک نگاه می کنید ذهن خسته می شود و شروع به توهم ایجاد کردن و دیدن تصاویر وحشتناک در آینه می شود در واقع موجودی به نام مری همون توهمی که ما برای ذهن خود ایجاد می کنیم و شاخ برگ دادنش با ذهن ماست که تا چه حد می تونه این موجود ترسناک در آینه برایمون ظاهر کنه!


بلادی مری!

 
  • تشکر
Reactions: MacTavish
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا