خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

behnazsms

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
24/12/19
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
0
امتیاز
72
سن
38
زمان حضور
3 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسیاری از خانم ها و آقایان در طول زندگی خود جوش صورت و بدن را تجربه کرده اند. بسیاری از آنها در دوران بلوغ با این معضل که بسیار طبیعی هم هست دست و پنجه نرم می کنند. اما عده ای دیگر این جوش ها را طی سالهای بعد از بلوغ به همراه خود دارند. از این رو به طور مداوم به دنبال راه حل از بین بردن جوش صورت و درمان جوش هستند.
اولین توصیه ای که به این افراد می کنیم مراجعه به پزشک متخصص در این زمینه است. پزشکان با بررسی منشا بروز جوش های پوستی بهترین داروهای ممکن را برای درمان آن تتجویز می کنند.
بسیاری از کردم تصور می کنند که بهترین داروهای مراقبت پوست و علی الخصوص بهترین کرم های ضد جوش ایرانی نبوده و حتما خارجی است و تمایلی به استفاده از محصولات ایرانی ندارند اما همیشه به این صورت نیست. در میان محصولات ایرانی می توانید محصولات زیر را که ایرانی هستند را استفاده کنید

ژل پاک کننده آ اچ آ لامینین LAMININ AHA FACIAL CLEANSER :


ژل پاک کننده آ اچ آ لامینین ساخت کشور ایران مناسب برای پوست چرب و معمولی حاوی مواد تنظیم کننده ترشح چربی پوست و مواد ضد باکتری می باشد و AHA موجود در این محصول باعث تنظیم PH پوست و مرطوب شدن آن می شود که به عنوان لایه بردار عمل کرده و پوست را روشن و شفاف می سازد از این پاک کننده صبح و شب برای شستشوی پوست صورتتان استفاده نمایید.

ژل ضدجوش پریم PRIME ANTI-ACNE GEL :

ژل ضد جوش پریم ساخت کشور ایران حاوی آلفا هیدروکسی اسید و سالیسیلیک اسید یک ژل شفاف کننده و از بین برنده لک و اسکار به جا مانده از التهاب و جوش بوده و همچنین باعث تنظیم ترشح سبوم پوست شده و ترکیبات درخت چای موجود در این محصول توانایی کاهش التهاب و مهار رشد باکتری و از بین برنده جوش ها می باشد، هر شب این ژل را روی ناحیه آکنه بمالید.

کرم سبولیفت درمالیفت SEBOLIFT CREAM :

کرم سبولیفت درمالیفت ساخت کشور ایران حاوی سالسیلیک اسید و چای سبز کنترل کننده چربی پوست بوده و مانع از ایجاد جوش های سرسیاه، سرسفید و التهابی شده و ضد باکتری، ضدقارچ نیز می باشد را روزی 2 بار روی پوست تمیز صورتتان بمالید.

ضدآفتاب مدیلن MEDILANN OIL FREE SUNSCREEN SPF60 :




ضدآفتاب مدیلن ساخت کشور ایران با دارا بودن قدرت حفاظتی بالا از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب فاقد چربی و غیر کومدون زا بوده و مناسب برای پوست های چرب و آکنه ای می باشد و با دارا بودن ویتامین های E و C مانع از ایجاد چروک در پوست می شود این محصول را طی روز هر 3 ساعت یکبار استفاده نمایید.

برای مطالعه در مورد جوش صورت، راه های درمان آن پیشگیری از آن اینجا کلیک کنید.


با پکیج ضد جوش ایرانی آشنا شوید

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا