خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیووک اوریگی با ملیت کشور بلژیک، 24 سال (18 آوریل 1995) سن دارد، قد او 185 سانتی‌متر می‌باشد. دیووک اوریگی به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 27 برای تیم فوتبال لیورپول و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی بلژیک بازی می‌کند.

آخرین بازی دیووک اوریگی برای تیم فوتبال لیورپول مقابل تیم برنلی می‌باشد. این بازی با نتیجه برنلی (0 - 3) لیورپول به پایان رسید. دیووک اوریگی در این مسابقه 9 دقیقه بازی کرد.
Origi کار خود را در لیل آغاز کرد و در سال 2013 در اولین دوره حرفه ای خود شروع کرد. یک سال و نیم بعد او قراردادی با ارزش 10 میلیون پوندی با لیورپول امضا کرد، که او را برای فصل 2014-2015 به صورت قرضی به لیل واگذار کرد.

پس از تلاش در لیورپول به علت مصدومیت های مکرر به صورت قرضی به تیم وولفسبورگ رفت و یکسال نچندان بد را گذراند،

پس از پایان دوره قرضی اوریگی به لیورپول برگشت و در طول فصل 2018-19 به باشگاه کمک زیادی کرد. پس از به ثمر رساندن گل پیروزی از دربی مرسی سایددر آنفیلد در دقایق پایانی بازی و گلزنی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آن هم دو بار مقابل بارسلونا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان تا لیورپول را از طریق 4-3 به طور کلی صعود کند. اوریگی همینطور در فینال همان سال گل دوم وتیر خلاص را به تاتنهام زد تا قرمزهای بندر لیورپول غرق در شادی شوند.

زندگی شخصی Origi در Ostend متولد شد و در Houthalen-Oost بزرگ شد. او به یک خانواده از فوتبالیست ها متولد شد. پدر او مایک Origi برای KV Oostende (در زمانی که Divock متولد شد) و Genk در میان دیگر باشگاههای بلژیکی و همچنین تیم ملی کنیا بازی کرد. عموی او، آستین اوودور، برای گور ماهیا در لیگ برتر کنیا بازی کرد، در حالی که عموهای دیگرش، جرالد و آنتونی، برای توسکر بازی کردند. پسر عموی او، آرنولد اورجیگ، همچنین یک بازیکن حرفه ای است که برای تیم ملی کنیا به عنوان دروازه بان محدود شده است. خانواده Origi از نژاد کنی لئو است.

در 25 ژوئن 2014، یک دلفین کودک در پارک بوودویجن در بروژ، "Origi" را در افتخار اوریگی پس از گل برنده شدن در برابر روسیه در مسابقه گروهی بلژیک در جام جهانی 2014 گلزنی کرد.

اوریگی نخستین بازی خود را برای بلژیک در سال 2014 انجام داد و بخشی از تیمی بود که به فینال جام جهانی 2014 رسیده بود، که در آن جوانترین گلزن تاریخ جام جهانی بلژیک شد.


درباره دیووک اوریگی

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا