خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 41 دقیقه
نویسنده این موضوع
اندرو رابرتسون با ملیت کشور اسکاتلند، 25 سال (11 مارس 1994) سن دارد، قد او 178 سانتی‌متر می‌باشد. اندرو رابرتسون به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره 26 برای تیم فوتبال لیورپول و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی اسکاتلند بازی می‌کند.

آخرین بازی اندرو رابرتسون برای تیم فوتبال لیورپول مقابل تیم برنلی می‌باشد. این بازی با نتیجه برنلی (0 - 3) لیورپول به پایان رسید. اندرو رابرتسون در این مسابقه 90 دقیقه بازی کرد.
اگه چند یادداشت تاکتیکی در مورد لیورپولِ فصل گذشته خونده باشین یا حتی خودتون با نگاه دقیق تر حرکات فول بک های این تیم رو زیر نظر گرفته باشین، متوجه میشین که فول بک های لیورپولِ کلوپ نقش خاص، متفاوت و البته حیاتی در این تیم بازی میکنن.
دو بازیکن کناری لیورپول با جلو کشیدن در حملات تیم به مهاجمان کناری اجازه میدن تا به میانه ی زمین متمایل بشن و به این صورت علاوه بر ایجاد برتری عددی در 1/3 زمین حریف، نقش وینگرهای کنار خط رو برای لحظاتی به عهده میگیرن.
به این صورت در فصل گذشته، میلنر و کلاین بیشترین تعداد دریافت پاس اورلپ (overlap) رو در میان دفاع های کناری جزیره داشتن و همینطور اسمشون در میان سه مدافع کناری (در کنار لیتون بینز) با بیشترین تعداد خلق موقعیت بالاتر از نامهایی مثل کایل واکر و آنتونیو والنسیا قرار داشت.
اگر به عکس ها دقت کنین، متوجه میشین نوع حرکات بدون توپ رابرتسون و جلو کشیدن اون برای استفاده از فضاهای خالی ایجاد شده در زمین اونو به یه فول بک دلخواه برای سبک لیورپول تبدیل میکنه.
عکس دوم مربوط به صحنه ای هست از بازی وست هام و هال سیتی که در اون رابرتسون پیش کشیده با دریافت توپ در موقعیت مناسب تونست بازی رو به تساوی بکشه.
به این ترتیب بیراه نیست اگه ادعا کنیم سبک بازی اندرو رابرتسون یکی از دلایل اصلی علاقه ی باشگاه لیورپول به این جوان اسکاتلندی و 23 ساله هست.


درباره اندرو رابرتسون

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا