خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

مرسانا

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/8/19
ارسال ها
760
امتیاز واکنش
1,903
امتیاز
198
سن
21
محل سکونت
در کوچه پس کوچه های خیال
زمان حضور
1 روز 1 ساعت 36 دقیقه
نویسنده این موضوع
حسین معدنی (زاده ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۰- درگذشت ۱۰ مرداد ۱۳۹۳) مربی سابق تیم ملی والیبال مردان ایران بود. او در سال‌های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۳ عضو تیم ملی والیبال ایران بود. او در ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ بعد از یک دوره بیماری سخت و بسـ*ـتری شدن در بیمارستان درگذشت.

زادروز : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۰

زادگاه : اردبیل

شمارهٔ پیراهن : بازنشسته

باشگاه های حرفه ای : تیم ملی ایران از سال ۱۳۶۶ – ۱۳۷۳

مدرک تحصیلی: مهندسی شیمی

زندگی
حسین معدنی متولد اردیبهشت 1352 و سرمربی سابق تیم ملی والیبال مردان ایران بود. او در سال‌های 1366 تا 1373 عضو تیم ملی والیبال ایران بود. حسین معدنی مدرک مهندسی شیمی داشت؛ او در رده ملی سرمربیگری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشت. معدنی ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. وی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران بود. معدنی سرمربیگری تیم‌های باشگاهی مانند داماش گیلان، پیکان، شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان را هم برعهده داشت.

سرمربی گری
او در رده ملی سرمربی‌گری تیم‌های ملی بزرگسالان، تیم ملی ب و نوجوانان را بر عهده داشته است، او ایران را به جمع تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمانی جهان ایتالیا رساند و پس از آن دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ شد. معدنی مدتی هم سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران بود.

باشگاهی

معدنی سرمربی گری تیم‌های باشگاهی مانند داماش گیلان، پیکان و باریج اسانس کاشان را بر عهده داشت، او در حال حاضر سرمربی باشگاه والیبال شهرداری تبریز است.

افتخارات
دارای عنوان بهترین پاسور آسیا در سال 2002 (دو دوره حضور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا 1995/2001 – یک دوره حضور در بازی های آسیایی 1994 – یک دوره حضور در رقابت های قهرمانی جهان 1998) بازیکن تیم های استقلال – بنیاد شهید – صدا و سیما – فتح – بانک کشاورزی – هما – دانشگاه آزاد – آیدانه چالدران – پیکان تهران (پنج دوره حضور در جام باشگاه های آسیا با تیم پیکان – 1997 / 1998 / 1999 / 2000 / 2002 – یک طلا/دو نقره/دو برنز) سرمربی تیم های استیل آذین – داماش گیلان – باریج اسانس کاشان – شهرداری تبریز مربی تیم ملی مردان ایران در دوران سرمربیگری زوران گائیچ 2007 سرمربی تیم ملی مردان ایران 2008 – 2010 (قهرمان و صاحب مدال طلای دو دوره جام کنفدراسیون آسیا 2008 / 2010 – نایب قهرمان و صاحب مدال نقره مردان اسیا 2009 – نایب قهرمان و مدال نقره بازی های آسیایی 2010) مربی تیم ملی و سرمربی تیم ب ایران 2013 (مقام نهم لیگ جهانی 2013 – قهرمان کشورهای اسلامی) مربی تیم ملی مردان ایران 2014 (مقام چهارم لیگ جهانی 2014)

افتخارات (بعنوان سرمربی)

نایب قهرمانی در بازی‌های آسیایی

قهرمانی در مسابقات والیبال کاپ آسیا ۲۰۱۰

آخرین وضعیت حسین معدنی از زبان همسرش
غزاله عطاپور، همسر حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص آخرین شرایط معدنی اظهار داشت: به علت اینکه سوالات و شایعات درباره وضعیت حسین زیاد بود، خواستم اطلاع رسانی کنم که حسین به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم که توده‌ای راه مجرا را بسته و دکتر با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه از عوارض این عمل، التهاب پانکراس است که حسین الان با این مشکل درگیر است. این التهاب به ریه هم سرایت کرده و باعث اختلال کار ریه شده؛ به طوری که حسین فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس است.

همسر مربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: برخلاف شایعات همسرم در کما نیست و فقط باید با این التهاب شدید بجنگد تا ریه دوباره به کار خود ادامه دهد. دکترها تمامی تلاش خود را کرده‌اند و از اینجا به بعد همه چیز بستگی به مقاومت بدنش دارد. لطفاً برای حسین دعا کنید که بتواند این بحران را پشت سر بگذارد.

درگذشت
حسین معدنی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل گرفتگی مجرای صفرا چند روزی در بیمارستان بسـ*ـتری بود، دار فانی را وداع گفت. کاپیتان سابق و خوش اخلاق تیم ملی والیبال ایران چندی پیش به دلیل گرفتگی مجرای صفرا دچار دل‌درد شد که بعد از مراجعه به بیمارستان، پزشکان متوجه شدند که توده‌ای راه مجرا را بسته و با قرار دادن یک لوله مجرا را باز کردند. از عوارض این عمل، التهاب پانکراس بود که حسین معدنی با این مشکل مواجه شد. این التهاب به ریه هم سرایت کرد و باعث اختلال کار ریه شد؛ به طوری که سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران فقط با دستگاه تنفسی قادر به تنفس بود، اما سرانجام و درحالی که پزشکان و نزدیکان وی از بهبود حال او خبر می دادند، در سن 43 سالگی درگذشت و در تاریخ جاودانه شد.

درخشش در لیگ جهانی والیبال 2014 همراه با تیم ملی آخرین افتخار ورزشی وی در دوران حیاتش بود، هرچند که درگیری با این بیماری ناگهانی مجال همراهی تیم ایران در مرحله نهایی این رقابت ها را از وی سلب کرد.

عکس حسین معدنی



بیوگرافی و عکس حسین معدنی



زندگینامه حسین معدنی



تصاویر حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال



گالری عکس حسین معدنی



تصاویر ورزشی حسین معدنی سرمربی تیم والیبال



مجموعه تصاویر حسین معدنی



بیوگرافی حسین معدنی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا