خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از مشکلات خانم ها در فصل گرما و تابستان به هم ریختن آرایش صورت است که برای جلوگیری از آن باید فوت و فن و اسرار میکاپ تابستانی را رعایت کنند.
اسرار آرایش صورت و میکاپ مناسب تابستان در هوای گرم
در هوای گرم تابستان میکاپ معمولا به خوبی روی پوست تثبیت نمی شود و در مدت کوتاهی در اثر گرما، به خصوص در نواحی مرطوب به هم می ریزد. آرایش به هم ریخته تاثیر نامطلوبی روی زیبایی چهره می گذارد بنابراین بهتر است با رعایت اسرار آرایش صورت مشکل به هم ریختگی میکاپ در هوای گرم را رفع کنید . در این بخش از دنیای مد اسرار آرایش صورت و میکاپ مناسب تابستان را برای شما آورده ایم.

نکات مهم در اسرار آرایش صورت برای یک روز گرم آفتابی
آرایشتان را با مرطوب‎کننده آغاز کنید
در فصل تابستان، صورت تان را با مرطوب‎کننده های بدون روغن بپوشانید.


پرایمر بزنید
پرایمر گزینه خوبی برای روز های گرم تابستان استو ماندگاری آرایش صورت‎تان را بالا می برد .پرایمر سبک بوده و به خوبی روی پوست‎تان می نشیند. پرایمر به دلیل وجود اسید هیالورونیک، چین و چروک های پوست شما را از بین برده و آن را زیرسازی و برای آرایش آماده می کند.
روال معمول آرایش تان را سبک تر کنید
در تابستان آرایش صورت شما ممکن است رقیق شده و روی صورتتان پخش شود پس برای جلوگیری از پخش شدن آرایش روی صورت از یک فرمول پودری استفاده کنید تا به جذب هر نوع روغن روی پوستتان کمک کند . برای پوشاندن یک لکه یا جوش از فونداسیون استفاده نکنید و بجای آن از کانسیلر استفاده کنید.
از رژ گونه ی کمتری استفاده کنید
در فصل تابستان گرما موجب می شود که خون به سمت گونه های شما برود و پوستتان رنگ بگیرد پس لازم نیست از رژ گونه زیاد استفاده کنید پس برای اینکه رژ گونه شما کم رنگ باشد ، از یک رژ گونه ی مایع یا ژلی استفاده کنید که پخش نمی شود و ایجاد لکه نمی کند.
#نمناک


فوت و فن آرایش صورت در هوای گرم

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
لوازم آرایش چند منظوره را انتخاب کنید
از یک لوسیون رنگی و یا یک لوسیون حاوی ضد آفتاب برای مرطوب کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده کنید. شما لازم نیست که لوسیون رنگی تان را دقیقا با پوستتان هماهنگ کنید، اما برای فونداسیون این کار را انجام دهید. برای گرم تر کردن رنگ چهره تان به جای یک مرطوب کننده ی معمولی از لوسیون رنگی استفاده کنید.
درخشش پوست
برای متعادل کردن درخشش پوستتان بعد از اینکه پوستتان را تمیز کردید ، از یک تونراسید سالیسیلیک استفاده نمایید تا چربی روی پوستتان که به وسیله سلول های مرده حفظ می شود ، از بین برود . برای جلوگیری از خراش پوست تونری را انتخاب نمایید که حاوی 0.5 درصد اسید سالیسیلیک، یا حاوی اسید سالیسیلیکی است که بطور طبیعی بدست آمده باشد.
آرایش مات انجام دهید
اگر پوست چربی دارید و می خواهید آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد ، آرایش مات نمایید زیرا چربی را جذب می کند و به علت اینکه در فرمول آن از روغن های معدنی یا وازلین استفاده نشده بهتر از آرایش های براق یا کرمی دوام دارد.


چشم ها
در تابستان به علت گرمای هوا از سایه چشم استفاده نکنید زیرا سایه در گرما چین می خورد یا پخش می شود پس بجای سایه از سرمه ی چشم استفاده کنید. دنیای مد نمناک پیشنهاد می کند برای افزایش ماندگاری خط چشم ، قبل از کشیدن آن از یک پرایمر استفاده کنید . همچنین پرایمر از لغزش خط چشم هنگام کشیدن جلوگیری می کند.
چطور از ریمل چشم استفاده کنید
هر نوع رطوبت، رطوبت هوا، اشک یا حتی عرق سبب جدا شدن و ریختن ریمل از روی مژه می شود پس برای جلوگیری از پخش شدن ریمل از ریل های ضد آب استفاده نمایید و برس ریمل را خیلی آرام به مژه هایتان بمالید و قبل از خشک شدن ریمل به سرعت چند لایه بزنید زیرا ریمل زدن بعد از اینکه لایه قبلی خشک شد، موجب انباشته شدن ریمل روی مژه و پوسته پوسته شدنش می شود.
از عطرهای سنگین استفاده نکنید
برای اینکه عطر شما بوی ملایم تری داشته باشد قبل از بیرون رفتن عطر را روی کش مو یا موهایتان اسپری کنید . سپس هنگام بیرون رفتن از خانه، کش مو را باز کنید وبا دستتان موهایتان را تکان دهید.


فوت و فن آرایش صورت در هوای گرم

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خط لـ*ـب بزنید
در هوای گرم و شرجی رژ لـ*ـب شما ممکن است پخش شود و ایجاد لکه کند. بنابراین ابتدا برای لبتان خط لـ*ـب مطابق با رژ لـ*ـب یا رنگ طبیعی لبتان را بکشید تا جلوی حرکت رژ لـ*ـب به سمت خطوط اطراف دهانتان را بگیرد.
برق لـ*ـب بزنید
در تابستان نیز ممکن است لـ*ـب های شما به علت غدد چربی کمی که دارند ، ترک بخورند پس قبل از استفاده از برق لـ*ـب برای نرم و لطیف شدن و مرطوب شدن لـ*ـب هایتان ، از یک بالم نرم کننده استفاده کنید تا رژ لـ*ـب، نرم تر روی لـ*ـب حرکت کند. اشعه UV نیز ممکن است به لـ*ـب های بسیار حساس آسیب برساند، بنابراین بالم لبی که بالاترین SPF را دارد انتخاب کنید.
یک ترفند دیگر برای لـ*ـب ها
در فصل تابستان برای اینکه رنگ رژ لـ*ـب شما جذاب شود ، بعد از استفاده از رژ لـ*ـب یا مداد لـ*ـب، با کاغذ خشک کن روی لـ*ـب ها ضربه بزنید تا روغن رژ جذب شود و فقط رنگ رژ لـ*ـب روی لـ*ـب هایتان باقی بماند.


از لاک های جیغ استفاده کنید
در فصل تابستان ، لاک جیغ و جذاب بزنید تا رنگ پوست دستانتان جذاب تر به نظر برسد و زیباییتان دو چندان شود . اگر رنگ لاکتان در بطری جیغ بنظر می آید، اما هنگام استفاده اینگونه نیست، لاکتان را دور نیندازید بلکه برای جذاب شدن لاکتان ، یک لاک سفید مات ارزان قیمت قبل از لاک زدن، روی ناخن هایتان بزنید .
زمان برنزه
برای درخشندگی طبیعی پوستتان در تابستان، از یک پودر برنزه کننده از نوع کرمی یا مایع استفاده کنید و از برنزه کننده ای استفاده نمایید که بیش از دو درجه، تیره تر از پوستتان نباشد.
چند دقیقه بعد از زدن لوسیون رنگی تان، از برنزه کننده استفاده کنید زیرا مرطوب بودن پوستتان موجب تکه تکه یا رگه دارشدن رنگ پوستتان خواهد شد. یک قلم مو را روی پودر فشرده بچرخانید و برای خارج نمودن پودر اضافی آن را به پشت دستتان بزنید . سپس قلم مو را با حرکات رفت و برگشتی، روی شقیقه ، گونه ها وسپس خط فکتان بکشید .
و البته، کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید
برای محافظت از پوست در برابر اشعه UV هر روز قبل از بیرون رفتن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. به دنبال ضد آفتابی باشید که دارای پوشش محافظ باشد که می تواند روی بدن نیز استفاده شود. هرگز کرم ضد آفتاب و همچنین بالم لـ*ـب حاوی SPF را در داشبورد ماشین نگذارید زیرا درجه ی حرارت بالا می تواند مواد تشکیل دهنده ی فعال ضد آفتاب را فاسد کند.


فوت و فن آرایش صورت در هوای گرم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا