خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

☙zAHRa❧

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
5/7/19
ارسال ها
528
امتیاز واکنش
2,463
امتیاز
198
سن
25
زمان حضور
2 ساعت 48 دقیقه
نویسنده این موضوع
براساس گزارش تحقیقی وب‌سایت Digitimes، انتظار می‌رود که بازار تبلت در طول سه ماهه سوم ۲۰۱۹، جهش ۱۹.۳ درصدی داشته باشد. این در حالی است که میزان بارگیری این دستگاه‌ها در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه اول، به‌اندازه ۸.۷ درصد کاهش یافت و نسبت به مدت مشابه سال گذشته هم افت ۱۱.۹ درصدی را تجربه نمود. اما گزارش مذکور می‌گوید که دو عامل به رشد بازار تبلت در سه ماهه سوم امسال کمک خواهند کرد.

اولی، تاثیر همزمانی فصل پیک بازار تبلت با این بازه زمانی است، به این معنی که اپل، آی‌پدهای جدید خود را معرفی خواهد کرد و همین امر به‌نوبه خود باعث رشد فروش‌ تبلت‌ها خواهد گردید. عامل دوم، شرکت هواویاست. انتظار می‌رود که این شرکت چینی روال عادی بارگیری تبلت‌های خود را در طول این مدت از سر بگیرد.



البته در مورد عملکرد ضعیف سه ماهه دوم امسال نیز دقیقا همین دو عامل تاثیر گذار بوده‌اند، یعنی وارد نشدن آی‌پدهای جدید به بازار و ممنوعیت فروش محصولات هواوی در آمریکا. اپل همچنان در رده اول فروش تبلت قرار دارد و سامسونگ و آمازون به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند. هواوی به رده چهارم سقوط کرده و لنوو به جایگاه پنجم بازگشته است.

با این‌حال، انتظار می‌رود که در سه ماهه سوم امسال اوضاع تغییر کند. پیش‌بینی‌ها به این‌صورت است که اپل و سامسونگ همچنان در رتبه‌های اول و دوم خود باقی خواهند ماند و در حالیکه لنوو تا جایگاه چهارم بالا خواهد آمد، آمازون به مکان چهارم باز خواهد گشت. هواوی هم تا رده پنجم این لیست سقوط خواهد کرد.

انتظار می‌رود تبلت‌های بالای ۱۰ اینچ، با تصاحب کردن بیش از ۷۰ درصد از سهم بازار، همچنان به سلطه خود ادامه بدهند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که نمایشگرهای لمسی درون سلولی (in-cell)، بیش از پیش، جای صفحات لمسی نوع glass-film-film را بگیرند و حدود ۳۶ درصد از کل بارگیری‌ها را به خود اختصاص دهند.


بازار تبلت در سه ماهه سوم امسال جهش 19 درصدی خواهد داشت!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا