خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

mahaflaki

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
693
امتیاز واکنش
17,003
امتیاز
303
محل سکونت
Golestan
زمان حضور
100 روز 8 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع

باید از قابل اندازه گیری بودن هدف تان مطمئن شوید تا بتوانید پیشرفت تان را تحت کنترل داشته باشید و نیز باید تمام جزئیات مسیر رسیدن به آن را مشخص کنید. مثلا این که فقط بگویید می خواهم امسال پولدار شوم درست نیست.

مثلا تصمیم می گیرید که طی 24 ماه آینده یک میلیون دلار سرمایه ی خالص داشته باشید؛ از این رو باید 20000 دلار ماهانه از طریق یک کسب و کار خدماتی یا هر کار دیگری بدست بیاورید. این هدف خوب است اما باید در جوانب آن ریزتر شوید.

زمانی که به ریز یک هدف دقت می کنید در واقع آن را از حالت خیالی به واقعی تبدیل کرده اید. برای این کار باید آن را بنویسید. چه چیزی را می خواهید بدست بیاورید؟ زندگی شما بعد از رسیدن به آن هدف به چه شکل خواهد شد؟ دوستان تان چه کسانی خواهند بود؟ در طول روز چه کارهایی خواهید کرد؟ چه عاداتی خواهید داشت؟ چه ساعتی از خواب بیدار خواهید شد؟

باید هدف و زندگی تان را با جزئیاتش کاملا توصیف کنید. برای مثال اگر هدف شما کم کردن 22 کیلوگرم تا 12 ماه آینده است، اندازه قفسه ی سـ*ـینه ی شما چقدر خواهد بود؟ چه لباس هایی خواهید پوشید؟ چه ساعتی به کار خواهید رفت؟ چه غذاهایی را بیشتر و یا کمتر خواهید خورد؟ هرچه بیشتر وارد جزئیات شوید، بهتر است.
منبع: ویجیاتو


هفت گام برای تعیین هدف

 

پیوست ها

آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: by_aSal_baek04
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا