خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cinder

سرپرست بازنشسته فرهنگ و ادب
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/8/18
ارسال ها
2,010
امتیاز واکنش
7,214
امتیاز
308
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
آخرین وضعیت تکواندوکاران دختر ایران در رنکینگ | یلدا ولی نژاد بهترین وضعیت را دارد

آخرین وضعیت تکواندوکاران دختر ایران در رنکینگ المپیکی حاکی از این است که یلدا ولی نژاد بهترین وضعیت را دارد و کیمیا علیزاده در جایگاه 62 وزن خود است.


به گزارش آی دبلیو اسپورتس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد که در این رنکینگ امتیازات سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۹ – ایتالیا محاسبه شده است.

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۱۲۱/۹۱ امتیاز رده سی و هفت را به نام خود ثبت کرده است. مهلا مومن‌ زاده دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد با کسب ۸۴ امتیاز در رده شصت و دوم قرار دارد.

پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم با کسب ۷۶/۴۹ امتیاز در رده پنجاه و سه قرار گرفته است. در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد با کسب مدال طلا قهرمانی نوجوانان آسیا و ۱۶۵/۹۰ امتیاز و دو پله صعود رده نوزدهم را به خود اختصاص داده؛ کیمیا علیزاده دیگر نماینده این وزن با ۵۶/۰۷ امتیاز جایگاه شصت و دوم را در اختیار دارد و ملیکا میرحسینی نیز با ۵۰/۸۷ امتیاز در جایگاه شصت و هشتم قرار دارد.

در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۸۵/۱۸ امتیاز رده چهل و هشتم را به خود اختصاص داده، اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن نیز مدال طلا جام الحسن را کسب کرد و با ۶۱/۹۶ امتیاز در رده پنجاه و چهارم قرار گرفت و کیمیا همتی نیز با ۶۰ امتیاز در رده پنجاه و نهم جای گرفته است.


آخرین وضعیت تکواندوکاران دختر ایران در رنکینگ | یلدا ولی نژاد بهترین وضعیت را دارد

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*، نگین نوروزی و *Ghazale*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا