خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

☙zAHRa❧

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
5/7/19
ارسال ها
528
امتیاز واکنش
2,464
امتیاز
198
سن
25
زمان حضور
2 ساعت 48 دقیقه
نویسنده این موضوع

سونی امروز محصولات مختلفی را رونمایی کرد! از تلفن‌های Z3 و Z3 Compact تا لنزهای QX، تلویزیون‌های 4K و یک محصول جدید به نام Z3 Tablet Compact که حداقل در کلاس خود اولین محصول سونی به شمار می‌رود.
تبلت Z3 Tablet Compact بسیار باریک است و تنها ۶.۴ میلی‌متر ضخامت و فقط ۲۷۰ گرم وزن دارد. این بدین معنا است که با یک تبلت ۸ اینچی با قابلیت حمل آسان روبرو هستیم که هر جایی می‌توان از آن استفاده کرد. وزن این تبلت بیشتر شبیه به فبلت‌های ۶ اینچی است تا یک تبلت ۸ اینچی.

از دیگر مشخصات فنی Z3 Compact می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت، حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت و بدنه‌ی ضد آب با پشتیبانی از استاندارد IP65/68 اشاره کرد. این تبلت از پردازنده‌ی Snapdragon 801 بهره می‌برد که در دو تلفن پرچمدار جدید این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم-روی-یک-چیپ S801 از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 به همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.
سونی یک دوربین ۸.۱ مگاپیکسلی را در پشت و یک دوربین ۲.۲ مگاپیکسلی را در جلوی تبلت ۸ اینچی خود جای داده است که هر دو قادر به فیلم‌برداری در رزولوشن 1080p هستند.
صفحه نمایش ۸ اینچ این تبلت از رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند و باتری آن نیز 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.


تبلت Xperia Z3 Tablet Compact سونی رونمایی شد

 
  • تشکر
Reactions: نگین نوروزی
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا