خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
این خصوصیات را به روی مردان نیاورید
همه ما می پنداریم که همیشه این زنان هستند که روی بسیاری از مسائل حساسند و نباید درباره بعضی از خصوصیت هایشان به آن ها چیزی گفت اما در این مطلب خصوصیاتی را برای شما آورده ایم که مردان حسابی بر روی آن حساسند و باز گو کردن این خصوصیات از سوی زنان باعث تلخی زندگی مشترک می شود.


از بازگو کردن این خصوصیات مردان بپرهیزید
در روابط زناشویی و دوستی مسائلی وجود دارند که یک زن هیچگاه نباید درمورد مرد مطرح نموده و یا با سخنی نیش داراقدام به آزار و اذیت او نماید شما می توانید در مورد نحوه لباس پوشیدن و یـا اضافه وزن شوهریا دوست خود صحبت نمایید بـدون ایـنکه برای وی دلخوری پیش بیاید و یا از شما دلگیرگردد امـا 3 مسئله وجـود دارد که پیش کشیدن هریک تاثیر ناگواری در روحیه و غرور مرد برجای خواهد گذاشت.

چرا که اولا باعث می گردد که او خودش را با خصیصه های مردان دیگر مقایسه نموده و سرخورده شود ثانیا به دلیل این که تغییر مسائل مذکور به دست خود آدم نبوده و جزء ویژگیهای هر انسانی است، موجب افسردگی و نا امیدی خواهد گردید .
● بنیه مالی و پول
واضح است که داشتن پول بیشتر بهتر از داشتن مقدار کم آن می بـاشد. مردان بـر این تصورند که میزان سرمایه و قدرت مـالی آنها منعکس کننده ارزشهای درونیشان است. بنابراین گوشـه و کنـایه زدن در مورد درآمد یک مرد در حقیقت لطمه زدن بـه غـرور او محسوب می گردد.

وقتی به مرد با سخنی نیش دار میگویید که مثلا تلویزیون ما کوچکترین تلویزیونی است که تا حالا دیده ام ، در وجود و ضمیر او آتشی برمیافروزیـد چون او را در برابر مردهای دیگری که می شناسید شرمنده و تحقیر نموده اید. مردانی با تلویزیونهای بزرگتر و پیشرفته تر. تلویزیون بزرگ یعنی کیف پر از پول. و درآمد یک مرد چیزی نیست که بتواند آنرا فورا تغییر دهد مگر اینکه بخواهد بـه یک بانک دستبرد بزند. شکاف زمانی عمیق تر می شود که یک زن خانه محقر شوهرش را به روی او زده و میپرسد :
میتونم بپرسم پولاتو کجا خرج میکنی؟ آیا شوهر باید بگوید صرف داروهای گران قیمت رفع کم مویی میکند؟ نمی داند
#نمناک


خصیصه هایی که مردان روی آن حسابی حساسند!

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
● موی سر
اگر مسئله ای وجود داشته باشد که مردان نسبت بـه آن حساس باشند، این مسئله موی سر آنها است. هر مردی نگران این موضوع می باشد که بالاخره موی سرش را از دست خواهد داد، چون مردان تصور می کنند کـه با ریختن موی سر، جذابیت آنها در برابر همسرشان نیز ازبین خواهد رفت .
یکی از دوستان مـن بعد از اینکه نامزدش به او گفت:موهای خوش رنگی داری ولی حیف که کم پشته ، دچار افسردگی شد. در حقیقت او کار زیادی برای پرپشت کردن موهایش نمی توانست انجام دهد مگر اینکه به سراغ داروهای گران قیمت رشد مو می رفت .



این حرف ها را به روی مردان نیاورید

● قد
مردها کاری زیادی در مورد کوتاهی قد خود نمی توانند انجام دهند. با اینکه بسیاری مردان کوتاه قد و در عین حال قدرتمند و موفق،در اجتماع وجـود دارند،مطالعات نشان داده کـه مـردان بلند قد جدیتر از مردان کوتاه قد در نظر گرفته می شوند .

در مورد سن هم با احتیاط صحبت کنیم

همیشه به این مسئله که خانم ها به سن شان حساسیت نشان می دهند می خندیم و با جنبه ای طنز آمیز آنرا می بینیم اما این مسئله بین مردان و زنان تفاوت زیادی ندارد با این تفاوت که زنان حساسیت و نگرانی خود را نشان می دهند اما مردان در درون خود نگران و نا راضی می مانند.

این اصل دلیل بر این نیست که از افزایش سن فرار کنیم نه! بهتر است با آن مثبت برخورد کنیم به این صورت که حتی اگر همسرمان خود به افزایش سنش صحبت کرد با حرف هایی مانند " این سالها ی عمرمان چقدر قشنگ و خوب سپری شده " به جای اینکه بگویید " داری پیر می شی " و امثال این بعد فکر همسرتان را عوض کنید.هرگز به راحتی به پیر شدن و شکسته شدن همسرتان اشاره نکنید .


خصیصه هایی که مردان روی آن حسابی حساسند!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا