خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cinder

سرپرست بازنشسته فرهنگ و ادب
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/8/18
ارسال ها
2,010
امتیاز واکنش
7,214
امتیاز
308
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
مصطفی کشتگر در گفتگو با مهر:
«قصه مردی که مو نداشت» در شهرزاد جان می‌گیرد/ اجرایی موزیکال

کارگردان نمایش موزیکال «قصه مردی که مو نداشت» با اشاره به آغاز اجرای این نمایش از نیمه مرداد در پردیس تئاتر شهرزاد عنوان کرد این نمایش اقتباسی از «حسن کچل» علی حاتمی خواهد بود.

مصطفی کشتگر کارگردان نمایش «قصه مردی که مو نداشت» درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش که بر اساس نمایشنامه «حسن کچل» علی حاتمی نوشته شده با دراماتورژی جدید و فضاسازی مدرن از اواسط مردادماه اجرای خود را در سالن شماره یک تماشاخانه شهرزاد آغاز می کند.

وی ادامه داد: این نمایش اثری موزیکال و مبتنی بر موسیقی و حرکت و فرم است و به صورت کارگاهی شکل گرفته است که در آن از موسیقی فیوژن استفاده شده و ما در کنار موسیقی سنتی از موسیقی مدرن مثل جَز، بلوز، متال و ... نیز بهره خواهیم برد.

کشتگر درباره بازیگران نمایش توضیح داد: از آنجا که برای اجرای این نمایش احتیاج به تمرینات فشرده و طولانی مدت داشتیم استفاده از بازیگران چهره امکان پذیر نبود از همین رو از حضور بازیگران تئاتری که نامی نیستند، استفاده شده است.

کشتگر در پایان یادآور شد: داستان نمایش «قصه مردی که مو نداشت» در یک بی زمانی و بی مکانی روایت می شود اما از مولفه های نمایش های آیینی و سنتی در موسیقی و طراحی لباس استفاده شده و در خوانش جدیدی که از متن داشتیم راه های رسیدن حسن کچل به چهل گیس متفاوت و با تغییراتی همراه خواهد بود اما ویژگی های اصلی داستان حفظ شده است.


«قصه مردی که مو نداشت» در شهرزاد جان می‌گیرد/ اجرایی موزیکال

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا