خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cinder

سرپرست بازنشسته فرهنگ و ادب
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
12/8/18
ارسال ها
2,010
امتیاز واکنش
7,214
امتیاز
308
زمان حضور
0
نویسنده این موضوع
تمرین هایی برای افزایش ترشح هورمون رشد و تستوسترون

برای افزایش تشرح هورمون‌های رشد و تستوسترون در بدن راه‌های مختلفی وجود دارد که اکثر استفاده از ماده‌های شیمیایی و مضر است که دارای عوارض جانبی هستند و مصرف آن‌ها علاوه بر فایده دارای ضررهای بعضا غیر قابل جبران است. ما در این مقاله برای کسانی که به دنبال افزایش هورمون رشد و تستوسترون هستند سه نوع حرکت تمرینی را معرفی کرده‌ایم که با انجام آن‌ها می‌توانید به صورت طبیعی و آسان ترشح این هورمون‌ها را در بدن‌تان افزایش دهید و رشد و حجم‌گیری بیشتر عضلات‌تان را مشاهده کنید .

این حرکات عبارتند از: سکوات هالتر، ددلیفت و پرس سـ*ـینه هالتر که در ورزش پاورلیفتینگ مجموعه رکورد این ۳ حرکت نتیجه وزشکار را رقم می زند، البته لازم به توضیح است مبتدیان تا زمانی که عضلات آنها آمادگی لازم را نداشته باشد و تکنیک صحیح حرکت را نیاموخته باشند نباید از حرکات اسکوات هالتر و ددلیفت استفاده نمایند .

اسکوات هالتر
در انجام این حرکت باید از کفش ورزشی مناسب، کشاله بند و کمریند استفاده نمائید. ابتدا وزنه مناسب را انتخاب نمائید، دستها را طوری از میله هالتر بگیرید که زاویه ساعد و بازوی شما زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهد. سپس تا جائی که ساق و پشت پای شما زاویه ۹۰ را تشکیل دهد پائین می روید. در زمان پائین رفتن دقت داشته باشید آرنج‌های شما تا جایی که امکان دارد عمود بر زمین باشد و سـ*ـینه خود را رو به بالا نگاه دارید تا از خم شدن کمر جلوگیری نمائید.
پس از آن که زاویه ۹۰ درجه توسط ساق و پشت پای شما تشکیل شد سپس به آرامی به حالت اول بر می گردید . در هنگام پائین رفتن نفس می گیرید (دمم) هنگام برخواستن نفس را تخلیه می نمائید(باز دم ) .

ددلیفت
در این حرکت هم استفاده از کمربند ، کفش مناسب اجباری است . البته بدون بند لیفت هم می توان این حرکت را انجام داد ؛ ولی ترجیحا برای این که بتوانید حرکت را سنگین تر انجام دهید از بند لیفت استفاده نمائید . وزنه مناسب را انتخاب نمائید.
سپس با کمک بند لیفت با دستها میله هالتر را محکم بگیرید ، مقداری زانوها را خم نمائید تا فشار از روی ستون فقرات برداشته شود سپس تا جائی که کاملا عمود بر زمین شوید میله را بالا می آورید . اشخاصی که دارای ناراحتی روی دیسک های خود هستند باید از انجام این حرکت دوری نمایند .

پرس سـ*ـینه هالتر
تقریبا اکثر افراد حتی مبتدی ها با انجام این حرکت آشنایی دارند .روی میز مسطح می خوابید دستها را کمی بازتر از عرض شانه می گیرید . سپس میله را تا روی سـ*ـینه پائین می آورید و بعد به حالت اول بر می گردانید .

دقت داشته باشید در تمامی حرکات باید قبل از شروع عضلات خود را کاملا گرم نمائید تا ضریب آسیب دیدگی به حداقل رسد و برای این که بتوانید هورمون های درون ریز را برای ترشح هورمون تستوسترون علاقه‌مند نمائید باید از تکرارهای ۶-۱ تکرار با وزنه های سنگین استفاده نمائید و در کنار آن از تغذیه ، استراحت و مکمل های مناسب بهره ببرید و سایر عضلات بدن را هم با شدت بالا و وزنه های سنگین علاقه‌مند نمائید .


حرکاتی که باعث افزایش ترشح هورمون می‌شوند

 
  • تشکر
Reactions: نگین نوروزی، *Ghazale* و ☙zAHRa❧
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا