- عضویت
- 12/8/18
- ارسال ها
- 2,007
- امتیاز واکنش
- 7,220
- امتیاز
- 308
- زمان حضور
- 0
نویسنده این موضوع
گفت و گو با مدیرعامل پیشین همراه اول
صدوقی: استقلال - پرسپولیس و مسئولیت اجتماعی
وحید صدوقی مدیرعامل 12 ساله همراه اول است که بعد از این دوره طولانی جای خود را به حمید فرهنگ فر داد .
به گزارش ورزش سه ،او در نمایشگاه الکامپ برای بازدید از سالن ها و غرفه ها به غرفه شرکت فراکاو آمد تا گفت و گویی کوتاه با او درباره فعالیتش در همراه اول و البته کمک های او به فوتبال و دوباشگاه پرهوادار شکل بگیرد.
مدیرعامل پیشین همراه اول در گفتگو با ورزش سه، راجع به حمایت اسپانسری همراه اول از فوتبال گفت: سال ۲۰۱۲ بعد از جام جهانی، فوتبال مشکل مالی شدید داشت، آقای تاج آمدند گفتند به ما کمک کنید. ما هم بودجه تبلیغاتمان محدود بود اما قول دادیم باشگاه هواداری برایشان راه اندازی میکنیم، که الحمدالله جرقه قبل از جام جهانی برزیل زده شد. فکر میکنم طی این هفت سال گذشته فدراسیون دوره خوبی داشت و ارتباط نزدیکی هم با مردم برقرار شد.
وی افزود: در ادامه با پرسپولیس، استقلال، تراکتور، فدراسیون والیبال و سایر رشته ها نیز راه اندازی شد و فکر میکنم کمک زیادی به پیشبرد اهداف ورزش شد و یک ارتباط نزدیکی بین هواداران و باشگاه برقرار شد. همراه اول بالغ بر ۵۰ میلیون مشترک داشت و با تبلیغی که برای باشگاه کرد توانست فضای مناسبی برای حمایت از باشگاه ها فراهم کند.
مدیرعامل پیشین همراه اول درباره برخی درگیری ها میان مدیران باشگاهی و مجری کاراسپانسرینگ در آن دوران نیز گفت: این شرکت های اگریگیتور پلتفرم را ایجاد میکردند و در واقع اپراتور کار را مستقل کرده بود و ما خیلی درگیر فضای هواداری نبودیم و نماینده های باشگاه معرفی میشدند برای عقد قرارداد و خود باشگاه با شرکت های تجمیع کننده طرف میشد و به همین خاطر اپراتور خیلی درگیر این بحث ها نمیشد و از این حاشیه ها به دور بود. اما به هر حال جلسه میگذاشتیم، کمک میکردیم. باشگاه معمولا اوایل فصل و در ابتدای نیمه دوم فصل هم مشکل دارند.ما سعی میکردیم به حد توان کمک کنیم تا مشکل ها حل شود.
او درباره ارزیابی دوران مدیریت طولانی خود در همراه اول هم گفت: این دوره با سختی شروع شد و معمولا در سختی آدم چیزهایی یاد میگیرد. مردم روی کیفیت تاکید داشتند، روی واگذاری سیم کارت تاکید داشتند، اوایل دوره بنده اواخر دوره ثبت نام طولانی مخابرات ایران بود اما خدارا شکر در این ۱۲ سال توسعه پیدا کردیم و کیفیت شبکه افزایش پیدا کرد، الان شبکه ای که در همراه اول به مشترکین سرویس میدهد به روزترین سرویس و نسل ۴.۵ است. این مجموعه با حمایت و مشارکت خود مردم و سهامداران رشد کرده و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی وظایفش را انجام می دهد.
او در پایان راجع به اهداف خود در آینده هم گفت: ما ۳۷-۸ سال خدمت کردیم الان دوره جوان هاست .ما سعی کنیم مشورت بدهیم و تجربه ای که داشتیم را برای رشد و توسعه در اختیارشان قرار بدهیم.
صدوقی: استقلال - پرسپولیس و مسئولیت اجتماعی
وحید صدوقی مدیرعامل 12 ساله همراه اول است که بعد از این دوره طولانی جای خود را به حمید فرهنگ فر داد .
به گزارش ورزش سه ،او در نمایشگاه الکامپ برای بازدید از سالن ها و غرفه ها به غرفه شرکت فراکاو آمد تا گفت و گویی کوتاه با او درباره فعالیتش در همراه اول و البته کمک های او به فوتبال و دوباشگاه پرهوادار شکل بگیرد.
مدیرعامل پیشین همراه اول در گفتگو با ورزش سه، راجع به حمایت اسپانسری همراه اول از فوتبال گفت: سال ۲۰۱۲ بعد از جام جهانی، فوتبال مشکل مالی شدید داشت، آقای تاج آمدند گفتند به ما کمک کنید. ما هم بودجه تبلیغاتمان محدود بود اما قول دادیم باشگاه هواداری برایشان راه اندازی میکنیم، که الحمدالله جرقه قبل از جام جهانی برزیل زده شد. فکر میکنم طی این هفت سال گذشته فدراسیون دوره خوبی داشت و ارتباط نزدیکی هم با مردم برقرار شد.
وی افزود: در ادامه با پرسپولیس، استقلال، تراکتور، فدراسیون والیبال و سایر رشته ها نیز راه اندازی شد و فکر میکنم کمک زیادی به پیشبرد اهداف ورزش شد و یک ارتباط نزدیکی بین هواداران و باشگاه برقرار شد. همراه اول بالغ بر ۵۰ میلیون مشترک داشت و با تبلیغی که برای باشگاه کرد توانست فضای مناسبی برای حمایت از باشگاه ها فراهم کند.
مدیرعامل پیشین همراه اول درباره برخی درگیری ها میان مدیران باشگاهی و مجری کاراسپانسرینگ در آن دوران نیز گفت: این شرکت های اگریگیتور پلتفرم را ایجاد میکردند و در واقع اپراتور کار را مستقل کرده بود و ما خیلی درگیر فضای هواداری نبودیم و نماینده های باشگاه معرفی میشدند برای عقد قرارداد و خود باشگاه با شرکت های تجمیع کننده طرف میشد و به همین خاطر اپراتور خیلی درگیر این بحث ها نمیشد و از این حاشیه ها به دور بود. اما به هر حال جلسه میگذاشتیم، کمک میکردیم. باشگاه معمولا اوایل فصل و در ابتدای نیمه دوم فصل هم مشکل دارند.ما سعی میکردیم به حد توان کمک کنیم تا مشکل ها حل شود.
او درباره ارزیابی دوران مدیریت طولانی خود در همراه اول هم گفت: این دوره با سختی شروع شد و معمولا در سختی آدم چیزهایی یاد میگیرد. مردم روی کیفیت تاکید داشتند، روی واگذاری سیم کارت تاکید داشتند، اوایل دوره بنده اواخر دوره ثبت نام طولانی مخابرات ایران بود اما خدارا شکر در این ۱۲ سال توسعه پیدا کردیم و کیفیت شبکه افزایش پیدا کرد، الان شبکه ای که در همراه اول به مشترکین سرویس میدهد به روزترین سرویس و نسل ۴.۵ است. این مجموعه با حمایت و مشارکت خود مردم و سهامداران رشد کرده و در چارچوب مسئولیت های اجتماعی وظایفش را انجام می دهد.
او در پایان راجع به اهداف خود در آینده هم گفت: ما ۳۷-۸ سال خدمت کردیم الان دوره جوان هاست .ما سعی کنیم مشورت بدهیم و تجربه ای که داشتیم را برای رشد و توسعه در اختیارشان قرار بدهیم.
صدوقی: استقلال - پرسپولیس و مسئولیت اجتماعی
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com