خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
خرید یک جفت کفش برند برای بسیاری از خانم ها نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. دوست داری برای داشتن کفشی هزینه کنی که می دانی به قدری شیک و ارزشمند است که بتوانی سال ها آن را در کمد لباس هایت نگه داری.
از نظر بسیاری از استایلیست های شناخته شده کفش برند برای یک عمر زندگیست نه فقط یک تعطیلات کریسمس.
پس اگر تو هم قصد داری یک مدل کفش جدید را به کمد لباس هایت اضافه کنی، سرمایه گذاری روی مدل کفش کلاسیک که می دانی حالا حالا ها قصد خالی کردن میدان و از مد افتادن ندارد، هوشمندانه تر به نظر می رسد ولی کفش هایی که این ویژگی ها را داشته باشند کدام ها هستند.
در این مقاله قرار است 5 مورد از شیک ترین و ماندگار ترین کفش ها را از برند های مختلف به تو معرفی کنیم که در دنیای مد و فشن جاودانه شدند پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

pump های برند شنل



Pump ها یا کفش های زنانه برند شنل یکی از آیتم های منحصر به فردی به شمار می رود که کوکو شنل طراحی کرد؛ کفش های پاشنه دار یا تـ*ـخت با نوک و پاشنه یک رنگ و بدنه سفید یا کرمی رنگ از سال ۱۹۵۷ میلادی تا کنون به یکی از مشهور ترین و پر طرفدار ترین مدل کفش های زنانه تبدیل شده است که بار ها در پای ستاره ها، سلبریتی ها و شخصیت های مهم دیده شده است.

Court های برند جیمی چو



Court ها یا کفش های زنانه پاشنه بلند ساده و مینیمالی که هیچ گونه سگک یا بدنی ندارد آن هم از برندی مانند جیمی چو سومین کفش از این فهرست قرار دارد. بسیاری کفش های برند جیمی چو را مناسب فرش قرمز می دانند و سلبریتی های زیادی از کیت میدلتون گرفته تا ریحانا طرفدار این مدل کفش هستند.

Stan Smith های برند آدیداس



شاید این گونه فکر کنی که هر سال کتانی های خاص خود را دارد که با ترند های جدید همان سال معرفی می شود ولی کتانی های مدل Stan Smith برند آدیداس یکی از استثنا های این مدل از کفش ها به شمار می رود.

صندل های برند هرمس



صندل های پشت باز مدل Oran برند هرمس که در بیش از ۲۱ رنگ گوناگون در بازار عرضه شده است، یکی دیگر از کفش هایی به شمار می رود که حتی در کمد لباس های ادیتور ها و استایلیست های مد و فشن نیز جا خوش کرده است.

Loafer های برند گوچی



لوفر های کلاسیک برند گوچی که بیش از ۶۰ سال قدمت دارند، در سال ۲۰۱۴ میلادی پس از چندین سال دوری دوباره به دنیای مد و فشن برگشت. این بازگشت به قدری قدرتمند بود که این مدل کفش های کلاسیک که در ابتدا در مدل ساده چرمی تنها با یک سگک نعلی شکل ارائه می شد، امروزه در رنگ ها، جنس ها و طراحی های گوناگون همه گیر شده اند.
#کافه مد


5 کفش کلاسیک از برند های مشهور

 
  • تشکر
Reactions: -ZAℍЯმ- و Empire
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا