خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
روزهای جدیدی پیش رو داریم و در این مطلب سعی داریم تا به آقایان کمک کنیم مقداری تابوهای خود را بشکنند و تغییرات خوبی در استایل شخصی خود ایجاد کنند!
لطفا کمی رنگ لباس، اکسسوری ،کت و… خود را تغییر دهید!
انتخاب رنگ مشکی و رنگهای خاکستری و… در بیشتر مواقع یک استایل شیک درست میکنند! اما باور کنید که همیشگی بودن این رنگ ها در استایل شما نه تنها زیبا نیست بلکه کسل کننده نیز می شوند!پس شاید کمی تغییر در استایل شما آنقدرها بد و ترسناک نباشد می توانید تغیرات استایل خود را از چیزهای کوچک تر مانند اکسسوری شروع کنید!


صورتی





بسیاری از افراد این تصور را دارند که صورتی به علت داشتن حال و هوای عاطفی، رنگی مختص خانم ها می باشد همان طور که رنگ آبی تا سالها به علت داشتن حال و هوای قدرت نماد آقایان بود! این تصور غلط توسط خانم ها از میان رفته و آبی در حال حاضر از رنگهای محبوب خانم ها محسوب می شود. اما برخلاف خانم ها بسیاری از شما هنوز هم به خاطر این تفکر اشتباه استفاده از رنگ صورتی را در استایل خود رد میکنید! در یک نظر سنجی بسیاری از خانم ها استفاده از صورتی را در استایل آقایان جذاب، زیبا، نشان از راحتی، خونگرم بودن و وجود اعتماد به نفس در مردان می دانند و البته این حقیقت استفاده از رنگ صورتی در استایل شماست!
استفاده از این رنگ واقعا مسئله بزرگی ایجاد نمیکند و به راحتی در کنار رنگهای دیگر سِت میشود.


زرد





شاید دلیل عدم پوشیدن صورتی زنانگی این رنگ باشد اما علت نپوشیدن رنگ زرد چیست؟؟
زرد هم مانند قرمز یک رنگ فعال، جذاب و چشمگیر است! بسیاری از شما از قدرت رنگ زرد خبر دارید و دلیل استفاده نکردن این رنگ هم چشمگیر بودن و جلب توجه کردن آن است! اما از این مزیت به بهترین صورت برای حضور در مصاحبه های شغلی و در کل هر مکانی که نیاز به توجه کامل دارید از این رنگ برای بهبود توجه به خود استفاده کنید.


سبز





براساس نظر فیلسوف آلبرت شوایتزر کسی که نور سبز رنگ را در همه جا میدید پیراهن سبز نشان از حس تعهد و شخصیت آرام دارد. رنگ سبز نیز مانند خیلی از رنگهای دیگر دارای تناژها و انواع متفاوتی مانند: سبز جنگلی، زیتونی، سبز زمردی و… است. سبزهای با تن تیره مانند زیتونی برای تمامی آقایان انتخاب خوبی می باشد. البته تناژهای روشن این رنگ به خوبی با شلوار های سفید و کرم رنگ ترکیب می شود.


آقایان لطفا کمی تغییر در استایل خود ایجاد کنید!

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
قرمز





این رنگ باعث زیاد شدن هیجان دو طرفه میشود! رنگ قرمز شما را قدرتمندتر و دارای روحیه قویتر نشان میدهد.


اخطار


لطفا در ترکیب رنگها زیرکانه عمل کنید! برای مثال ترکیب سبز و قرمز شاید زیبا و جذاب باشند اما اگر به خوبی موفق به ترکیب نشوید برای طرف مقابل خود تداعی کننده کریسمس میشوید و یا در ترکیب پیراهن سبز به همراه شلوار قهوه ای تیره تداعی کننده درخت خواهید شد!


کیف





کیف یکی از آیتم های محبوب خانم ها در استایلشان محسوب می شود! اما واقعا این آیتم تنها برای خانم ها طراحی میشود؟
گاهی پیش می آید که آقایان بیشتر از تصور ما وسایل به همراه خود دارند از کیف پول گرفته تا عینک و عطر و…!گاهی وسایل خود را داخل کیف همسرشان قرار میدهند که بسیار سنگین میشود و این عمل باعث میشود کیف همسر خود را حمل کنند که در اجتماع دید خیلی خوبی ایجاد نمیکند! اما برخی از آقایان وسایل خود را داخل جیب ها قرار میدهند که فرم کت، پیراهن وشلوار خود را از بین میبرند! بسیاری از برندها چه ایرانی و چه خارجی در حال حاضر کیف های مردانه نیز ارائه میدهند که استفاده از آنها استایل شما را جذاب تر میکند.
باور کنید اکسسوری های کوچک جذابیت استایل شما را چندین برابر میکنند





قبل تر نیز در مطالبی برایتان از اکسسوری های خاص آقایان گفته بودیم. یکی از این اکسسوری های محبوب مردم عینک است که جلوه زیبایی به استایل شما میدهد. بارها پیش آمده که پس از رفتن آفتاب افراد عینک خود را بالای سر خود قرار میدهند!این کار باعث فاصله گرفتن دسته عینک شما و شل شدن آنها می شود اگر کیفی برای گذاشتن در آن در دسترستان نیست می توانید داخل جیب پیراهن خود بگذارید و یا آن را به یقه خود آویزان کنید.


آقایان لطفا کمی تغییر در استایل خود ایجاد کنید!

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
استفاده از کت و پلیور و…





بسیاری از ما با این مشکل در طول روز مواجه میشویم که پوشش ما با هوا هماهنگی ندارد و هوا در طول روز کاملا تغییر میکند! روشی که می توان در مقابل تغییر هوا استفاده کرد روی هم پوشیدن است!نه آنقدر که شما در میان لباس ها گم شوید و مجبور شوید ۱۰ نوع لباس را تعویض کنید تا با هوا هماهنگ شوید! کافیه تنها یک کت یا پلیور روی پیراهن خود بپوشید و بعد آنرا در بیاورید و برای این که استایلتان به هم نریزد و هنوزهم خوش پوش به نظر بیایید کت را روی دست یا شانه هایتان قرار دهید و یا پلیور و پیراهن را دور کمر و یا گردن خود بیاندازید.


کت بلند





اگر خواستار یک استایل شیک هستید هرگز کت های بلند را فراموش نکنید و جادوی این کت ها را باور کنید برخلاف دنیای غرب مردان ایرانی خیلی کم تر از این کت ها استفاده میکنند. رنگ کت را میتوانید مشکی و خنثی انتخاب کنید تا با اکسسوری و لباس های با رنگهای متفاوت راحت تر هماهنگ شود.


در آخر اگر کوچک ترین تغییری در استایل خود به وجود خواهید آورد از آن مطمئن باشید و دنبال تایید دیگران نباشید چرا که از مهمترین نکات یک استایل خوب اطمینان و اعتماد به نفس فرد نسبت به پوشش خود می باشد و همیشه چیزی رو انتخاب کنید که در آن احساس راحتی می کنید.


آقایان لطفا کمی تغییر در استایل خود ایجاد کنید!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا