خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
هودی مردانه شاید به روزترین آیتم میان لباس هایتان نباشد، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. این لباس راحت و گرم یکی از ضروریات کمد لباس بیشتر آقایان است. علاوه بر اینکه هودی را می توان در خانه پوشید، اگر با آیتم های مناسبی ست شود، برای استایل های روزمره نیز بسیار جذاب خواهد بود. پس قبل از این که با هودی مردانه و شلوار گرمکن از خانه بیرون بروید و استایل کلیشه ای و تکراری داشته باشید، این مقاله را مطالعه کنید تا دریابید چگونه می توانید هودی مردانه را درست بپوشید تا ظاهری شیک و راحت داشته باشید.





هودی مردانه چیست؟

هودی نوعی گرمکن، پلیور، یا سوییشرت است که کلاه دارد. معمولا آن را در استایل های معمولی روزمره و یا ورزشی استفاده می کنند که در این صورت با یک شلوار گرمکن همراه می شود. هودی آیتمی راحت و گرم است که بند کمر و دور مچ آن کمک می کند تا گرما در لباس حفظ شود. چون این گرمکن ها شل بوده و از پنبه ساخته می شوند، بسیار راحت هستند. به علاوه، کلاه هم در هوای سرد و باران می تواند سر شما را گرم نگه دارد. خیلی از این گرمکن های کلاهدار، جیب های بزرگی هم دارند که می توانید هر چه می خواهید یا حتی دست های خود را در آن بگذارید.


پلیور هودی

این نوع هودی مردانه، سوییشرت جلوبسته ای است که باید آن را از سر بپوشید. هیچ زیپی ندارد و بندهایی در کلاهش دارد که می توانید با آن تنگی و تنبلی کلاه را تنظیم کنید.


هودی زیپ دار

این مدل، سوییشرت کلاهداری است که در وسط آن زیپ دارد. این مدل، از مدل قبلی جمع و جورتر است؛ به همین دلیل برای چند لایه لباس پوشیدن مناسب تر خواهد بود.
#کافه مد


آشنایی با انواع هودی مردانه و راهنمای ست کردن آن

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,430
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
کاپشن چرم با هودی مردانه

یکی از بهترین راه های گرم ماندن در زمستان، پوشیدن کاپشن چرم روی یک هودی مردانه است. این ترکیب علاوه بر این که گرمای زیادی ایجاد می کند، شیک و ساده نیز می باشد. برای داشتن ظاهری جسورانه تر، کاپشن چرم مدل دوچرخه سواری مشکی را با هودی زیپ دار مشکی تان ست کنید. درنهایت شلوار تنگ مشکی یا جین را نیز به استایل تان اضافه کنید. اگر علاقه داشته باشید می توانید شلوار جین مشکی بپوشید؛ در این صورت اگر فکر می کنید استایل تان خیلی تیره می شود، می توانید زیر کاپشن تان یک هودی طوسی روشن بپوشید.


کاپشن پشمی با هودی مردانه

برای داشتن ظاهری گرم و زمستانی، می توانید هودی مردانه تان را با کاپشن پشم دار ست کنید. برای این کار تنها نیاز دارید تا تعادل درستی را برقرار کنید؛ چون هم کاپشن و هم هودی، ظاهر ضخیم و سنگینی دارند بهتر است به جای استفاده از رنگ مشکی، از رنگ های ملایم تر استفاده کنید. یک کاپشن پشم دار قهوه ای چرم یا جیر انتخابی عالی بوده و به استایل تان گرما می بخشد. اما در مورد هودی و شلوارتان، یک هودی طوسی روشن گزینه خوب و قابل انعطافی بوده و پوشیدن شلوار آبی روشن، رنگ لباس هایتان را ملایم تر می کند. از آن جا که این استایل را برای بیرون از خانه مورد استفاده قرار می دهید، آن را با بوت های بند دار، کامل کنید.


کاپشن بامر و هودی مردانه

برای داشتن استایلی مدرن و امروزی، هودی مردانه را با کاپشن بامر ست کنید. در حالی که این ترکیب به اندازه گزینه های قبلی کلاسیک نیست، اما به دلیل محبوبیت زیاد کاپشن بامر و طرح ساده هودی مردانه، به همان خوبی عمل می کند. یک هودی مردانه زیپ دار به رنگ طوسی، مشکی یا سرمه ای انتخاب کنید. آن را با کاپشن بامر مورد علاقه تان، که ممکن است از جنس نایلون یا پشم باشد ست کنید. برای تکمیل ظاهرتان، یک شلوار جین آبی تیره و یک جفت کتونی جذاب هم اضافه کنید. نتیجه این کار، داشتن استایلی امروزی است که ته مایه های ورزشی دارد.


کاپشن بلند و هودی مردانه

هنگامی که صحبت از گرم بودن در کنار خوش استایل بودن به میان می آید، یک کاپشن بلند بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین کاپشن بلند، گزینه ای است که هر جنتلمن، در کمد لباس های خود دارد. اما در عین حال که بسیاری از آقایان می دانند چگونه کاپشن بلند خود را برای موقعیت های رسمی ست کند، بسیاری از آنها نیز نمی دانند که چگونه این آیتم را برای موقعیت های روزمره مورد استفاده قرار دهند. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد اما این کاپشن ها برای گذراندن یک آخر هفته ریلکس در پاییز و زمستان، بسیار جذاب و راحت خواهد بود. تنها چیزی که لازم خواهید داشت، یک هودی مردانه است که استایل تان را از رسمیت خارج کرده و به آن حال و هوای اسپورت می دهد. در آخر هفته بعدی، یک هودی طوسی را در زیر کاپشن بلند مشکی یا قهوه ای تان پوشیده و از ظاهر متفاوت خود لـ*ـذت ببرید. تنها به یاد داشته باشید که در انتخاب دیگر آیتم هایتان نیز می بایست از گزینه های گشاد و راحتی مثل شلوارجین گشاد و کتونی استفاده کنید.


کاپشن پارکا و هودی مردانه

با استفاده از یک هودی مردانه و یک کاپشن پارکا، در این زمستان خود را از برف و باد و باران با مد حفظ کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است بلکه مدرن و شیک نیز می باشد. فقط می بایست به یاد داشته باشید که همه چیز را تمیز و جدید نگه دارید. با انتخاب یک پارکای بدون کلاه به رنگ سرمه ای یا سبز، کار خود را شروع کنید. با این که کاپشن مشکی هم می تواند گزینه خوبی باشد، اما اگر بخواهید آن را با هودی مردانه مشکی ست کنید، بیش از اندازه ساده خواهد شد. درنهایت استایل تان را با لباس هایی که ساده و در عین حال رسمی هستند کامل کنید. شلوار کتان مشکی تنگ با تی شرت آستین بلند یا پلیور یقه هفت طوسی روشن، می تواند به شما را بهترین نحو به هدف تان برساند.


کاپشن جین و هودی مردانه

ست کردن یک هودی مردانه با یک کاپشن جین، بهترین روش برای رسیدن به استایل روزمره ای جذاب و باحال است. اگرچه گزینه های زیادی برای انتخاب کاپشن جین وجود دارد، اما رنگ آبی روشن بهترین گزینه بوده و با استایل های زیادی هم خوانی دارد. کاپشن جین خود را با هودی مشکی یا طوسی ست کنید تا ظاهری شیک و زمستانی داشته باشید. بعد هم کمی طعم راک اند رول به استایل تان بدهید. برای این منظور یک شلوار جین مشکی چسبان انتخاب کنید و استایل تان را با بوت های چرم مشکی تکمیل کنید.


آشنایی با انواع هودی مردانه و راهنمای ست کردن آن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا