خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Hamed.NM

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
25/7/18
ارسال ها
993
امتیاز واکنش
21,471
امتیاز
318
سن
21
زمان حضور
24 روز 5 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
کد خبر: 1597834/44 زمان: 21:30 1397/12/19 بازدید: 9,223
شاگردان فخری از پس غول مرحله آخر برنیامدند
پایان روز طلایی شمشیربازی ایران با نقره!

تیم ملی شمشیربازی ایران که یک روز رویایی را سپری می کرد، در فینال مقابل کره جنوبی کم آورد و نایب قهرمان جام جهانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام جهانی شمشیربازی ایتالیا که برای ایران در بخش انفرادی اصلا خوب طی نشده بود، امروز در بخش تیمی با درخشش شاگردان فخری همراه بود.


ملی پوشان شمشیربازی در اسلحه سابر از جمله مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد فتوحی که دیروز در بخش انفرادی نتوانستند از دور اول صعود کنند، به همراه نیما زاهدی و محمد رهبری در دور نخست برابر اسپانیا قرار گرفتند.


همانطور که پیش بینی می شد شاگردان پیمان فخری در دور نخست با نتیجه 45 بر 16 مقابل اسپانیا به برتری دست پیدا کردند و راهی دور یک هشتم نهایی شدند. شمشیربازان ایرانی در دور بعدی هم مقابل حریف چندان سختی قرار نگرفتند و 45 بر 27 مقابل کانادا به برتری دست یافتند تا با یکی از قدرت های بزرگ جهان روبه رو شوند.


شاید برخی تصور می کردند اگر عملکرد شمشیربازان ایرانی در بخش تیمی هم مثل بخش انفرادی باشد، مجارستان که سابقه قهرمانی در المپیک و جهان را داشتند، به راحتی می تواند از سد ایران عبور کند.


با این حال شاگردان فخری که یک روز طلایی را برای شمشیربازی رقم زدند، توانستند با حساب 45 بر 37 از سد مجارها هم عبور کنند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند.






بازهم یک سد محکم دیگر پیروزی سابریست های ایرانی بود. ایتالیای میزبان که در بخش انفرادی هم 2 شمشیرباز از این کشور به فینال راه یافته بودند، حریف سرسختی برای ایران به حساب می آمد.


در یک حساس و نزدیک شمشیربازان ایرانی در خاک ایتالیا توانستند ملی پوشان این کشور را از پیش رو بردارند و راهی فینال شوند.


فقط یک گام تا قهرمانی باقی مانده بود و مثل همیشه یک پای فینال کره جنوبی بود. در یک جدال تمام آسیایی در فینال جام جهانی شمشیربازی ایتالیا، ایران با نتیجه 45 بر 28 شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد.


شاگردان فخری که حدود 3 سال قبل سابقه قهرمانی در جام جهانی سنگال را هم داشتند، این بار هم با رسیدن به فینال امتیازات خوبی برای خود در رنکینگ جمع کردند. حالا تیم ملی شمشیربازی ایران از رنکینگ پنجم با یک پله صعود به رده چهارم رسید و شانس خوبی برای رسیدن به المپیک خواهد داشت.


در ماههای آینده بازهم مراحل دیگری از جام های جهانی پیگیری می شود و شمشیربازان باید جایگاه خود را بین 4 تیم برتر جهان حفظ کنند.


پایان روز طلایی شمشیربازی ایران با نقره!

 
  • تشکر
Reactions: *~sarina~*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا