خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل پولمن ایرپورت استانبول | Pullman Istanbul Airport Hotel
این هتل ۵ ستاره که در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و در ۳ کیلومتری مرکز نمایشگاه استانبول واقع شده است. ایستگاه متروی Yenibosna در ۲ کیلومتری هتل قرار دارد که دسترسی آسان به مکان های مرکزی شهر را فراهم می کند و Sultanahmet در ۱۵ کیلومتری هتل پولمن ایرپورت استانبول Pullman Istanbul Airport Hotel است. میدان تکسیم و مرکز کنوانسیون پارلمان استانبول در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده اند. مرکز نمایشگاه Tuyap نیز با ۱۵ دقیقه رانندگی در دسترس است و فاصله هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول ۲٫۸ کیلومتر است که اتوبوس های رایگان به این فرودگاه ارائه می شوند. مهمانان می توانند انواع غذاهای بین المللی را در رستوران وینتیج را تجربه کنند. کافه فرانسوی این هتل تنوعی عالی از غذاهای ترکیه و بین المللی را به همراه انواع نوشیدنی ها ارائه می دهد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به فرهنگ، کاوش در شهر قدیمی و غذا هستند. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل پولمن ایرپورت استانبول را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.



هتل پولمن ایرپورت

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
خدمات رفاهی هتل پولمن ایرپورت استانبول
مطالب مرتبط:
راهنمای سفر به استانبول
راهنمای دقیق سیستم حمل و نقل در استانبول
از حمام های سنتی استانبول چه چیزی انتظار داشته باشیم؟
خدمات رفاهی در این هتل لوکس ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۱۷۵۰ متر فضای کنفرانس و ۵۰ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته است و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی میسر می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل، امکانات ورزشی و راهنمای خدمات تور وبلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، اینترنت وای فای کاملا رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به روزنامه های رایگان در لابی نیز دسترسی خواهید داشت. خدمات حمل و نقل رایگان به فرودگاه، سالن آرایش و زیبایی، خدمات عروسی، ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه با هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید از ساعت ۱۲:۰۰ تا قبل از ساعت ۱۳:۰۰ اقدام کنید.



هتل پولمن ایرپورت

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات اتاق های هتل پولمن ایرپورت استانبول
هتل دارای ۴۰۲ اتاق در ۱۲ طبقه می باشد و در همه اتاق هایش امکاناتی از قبیل دیوارهای ضد صدا، تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، اتو ومیز اتو، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تـ*ـخت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ۲۴ ساعت شبانه روز ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـ*ـخت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.



هتل پولمن ایرپورت

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
انواع اتاق های هتل پولمن ایرپورت استانبول
  • اتاق کینگ سوپریور با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۴۰ متر مساحت دارند، دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق تویین دولوکس با چشم انداز شهر: این اتاق ها ۴۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: این اتاق ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق تویین اکسکیوتیو: این اتاق ها ۴۵ متر مساحت دارند، دو تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • اتاق خانواده: این اتاق ها ۶۵ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ به همراه ۴ تـ*ـخت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت پرزیدنتال: این سوییت ها ۲۵۰ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت کینگ اکسکیوتیو: این سوییت ها ۹۳ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت کینگ دولوکس: این سوییت ها ۶۳ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.
  • سوییت کرنر: این سوییت ها ۵۷ متر مساحت دارند، یک تـ*ـخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی و چشم انداز شهر نیز می باشند.


هتل پولمن ایرپورت

 

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,448
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
فاصله هتل تا جاذبه های استانبول
  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۵ کیلومتر از شما دورتر است که با ۳۲ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو ۷۲ دقیقه ای می رسید.
  • بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۱۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا ۳۳ دقیقه طول می کشد، با مترو ۷۵ دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۵ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۵ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۷۰ دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا ۱۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۳۱ دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو مسیر شما ۷۰ دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال: تنها ۱۶ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۳۱ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه: ۱۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۳۲ دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها ۷۹ دقیقه راه در پیش دارید.
  • میدان تکسیم: تنها ۱۵ کیلومتر با شما فاصله دارد و بـ*ـو*سیله تاکسی ۳۰ دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز ۷۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول: ۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، حدودا ۱۱ دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی ۵۰ دقیقه زمان نیاز دارند.
  • فرودگاه سابیها: ۶ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۵ دقیقه در راه خواهید بود.


منبع:بوکینگ و الی گشت


هتل پولمن ایرپورت

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا