خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
لـ*ـذت حضور در طبیعت، فرصتی استثنایی است که معمولاً کسی از پذیرش آن سر باز نمی‌زند. مسافرت، یکی از راه‌های رسیدن به این فرصت بی‌نظیر است. اکنون معماران خوش ذوق نروژی، هتلی را طراحی کرده‌اند که ضمن اقامتی راحت و فراموش نشدنی، این مجال را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار افراد قرار می‌دهد.



نروژ خود سرزمین زیبایی‌های بدیع، چشم اندازهای تماشایی و طبیعت بکر و رویایی است. اما اگر روزی گذرتان به این کشور افتاد و هـ*ـوس کردید دمی نیز در مناطق روستایی و کمتر پررفت و آمد آن اقامت کنید، حتما هتل خوش منظره‌ی "Juvet Landscape Hotel" را نیز مد نظر قرار دهید.



این هتل متفاوت در منطقه‌ی جنگلی در ناحیه‌ی اُلستَد (Alstad) و در دل دره‌ی خوش منظره‌ی والدالن (Valldallen) واقع شده است. در واقع باید گفت این هتل زیبا در میان جنگلی از درختان غان، صنوبر و کاج جا خوش کرده است. البته این تنها امتیاز و ویژگی مثبت این هتل نیست. در نزدیکی آن نهری نیز جاری است که با تخته سنگ‌های قدیمی احاطه شده و تأثیری شگرف بر اتمسفر این ناحیه گذارده است.




طراحی و اجرای این هتل توسط گروه معماری" جِنسِن و اسکودوین" (Jensen & Skodvin) صورت گرفته و از هفت سازه‌ی چوبی و مکعب مانند مجزا ساخته شده است. کل این بنا توسط زیبایی افسون شده‌ی طبیعت در بر گرفته شده و فرصتی مناسب را برای وقت گذرانی در دل طبیعت در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اما در عین حال تمامی امکانات یک زندگی مدرن امروزی نیز در داخل این کابین‌ها تعبیه شده است.









لـ*ـذت بردن از طبیعت بکر در این هتل متفاوت نروژی

 
  • تشکر
Reactions: The unborn

ℳelissa

مدير بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
26/7/18
ارسال ها
1,088
امتیاز واکنش
20,447
امتیاز
368
محل سکونت
به تو چه من از کجام
زمان حضور
15 روز 17 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع





در طراحی داخلی این سازه نیز توجه به عنصر طبیعت نقشی کلیدی ایفا کرده است. به طوری که طراحان سعی کرده‌اند با استفاده از المان‌های ساده و رنگ‌های تیره، توجه بازدید کننده را تنها به زیبایی‌های مناظر اطراف معطوف کرده و راه را برای یک طبیعت گردی بی‌نظیر هموار کنند.































امیدواریم از گشت و گذار در این هتل متفاوت نیز لـ*ـذت برده باشید.


منبع: برترین ها


لـ*ـذت بردن از طبیعت بکر در این هتل متفاوت نروژی

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا