خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,293
امتیاز واکنش
15,511
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 6 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا شخصیت شما می‌تواند با رنگ مورد علاقه‌تان در ارتباط باشد؟ برخی از روان‌شناسان به این پاسخ جواب می‌دهند که بله! ازآنجایی‌که افکار و احساسات ما باعث می‌شود برخی رنگ‌ها برایمان جذاب‌تر و پر کشش تر باشد، رنگ مورد علاقه می‌تواند چیزهایی از شخصیت افراد به ما بگوید.

نشان می‌دهد که به دنبال قدرت و کنترل هستید. شما به راه خود می‌روید. برای شما سخت است که قدرت و آزادی خود را ببخشید، به‌خصوص در حضور شخصیت‌های معتبر مانند معلمان، رئیسان، والدین و غیره.
در روابط، دوست دارید روی مسائل و چالش‌ها کار کنید و از شریک زندگی خود نیز همین انتظار را دارید. شما عاشقانه و شدید شریک عاطفی‌تان را دوست دارید. معمولاً جسور، مصمم، برون‌گرا و پیگیر هستید و از به دست گرفتن ابتکار عمل یا ابراز عقیده خود نمی‌ترسید.
در محل کار، دوست دارید کار را سریع‌تر انجام دهید. شما عمل‌گرا هستید. سریع فکر می‌کنید و چیزها را سریع جمع می‌کنید. اغلب شما را یک معتاد به کار می‌نامند. بااین‌حال، اگر کاری برای شما جالب نباشد، انجام آن برایتان سخت می‌شود. شما همچنین دوست دارید بر همه چیز کنترل داشته باشید و در فرایندها نظر دهید.
انتخاب‌های شغلی: توسعه کسب‌وکار، فروش، روزنامه‌نگار، وکیل، قاضی، مدیر پروژه، مدیر اجرایی.

اگر رنگ مورد علاقه شما آبی است.
نشان می‌دهد که به دنبال معنا و رسالت خود در زندگی هستید. شما نیاز به مراقبت، تشویق و حمایت گرفتن از دیگران را دارید. شما می‌خواهید در هر کاری که انجام می‌دهید احساس اصیل و منحصربه‌فرد بودن کنید.
برای یکپارچگی و وحدت در روابط ارزش قائل هستید. یک انسان رمانتیک نامیده می‌شوید و از پرورش افراد، گیاهان و حیوانات لـ*ـذت می‌برید. شما در یک محیط تشویقی به‌جای رقابت بهتر کار کردید. در زندگی بزرگسالی نیز، ممکن است خود را در جستجوی کشف خود بیابید.
در روابط، به دنبال روابطی هماهنگ هستید که بتوانید یک رمانتیک واقعی باشید. احتمالاً بر اساس احساسات تصمیم می‌گیرید و می‌خواهید درک و قدردانی شوید.
در محل کار شما دقیق، سیستماتیک و تحلیل‌گر هستید و حواستان به جزئیات هم هست. در ایجاد انگیزه و برقراری ارتباط با مردم خوب عمل می‌کنید. همکاران شما از صداقت و دیدگاه دلسوزانه شما قدردانی می‌کنند. در حل تعارضات بین افراد عملکرد قابل قبولی دارید.

انتخاب‌های شغلی: کارشناس ارتباطات، هنرمند، بخش آموزش، مشاوره، توسعه منابع انسانی، معلم، پرستار، مددکار اجتماعی، مراقبت‌های بهداشتی، امور مالی، حقوق، مهندسی، حسابداری.


شخصیت‌شناسی بر اساس رنگ مورد علاقه

 
  • تشکر
Reactions: daryam1

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,293
امتیاز واکنش
15,511
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 6 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر رنگ مورد علاقه شما سبز است.

نشان می‌دهد که شما فردی رؤیاپرداز، ناسازگار و مشکل‌گشا هستید. شما برای هوش، بینش، عدالت و انصاف ارزش قائلید و به دنبال دانش، درک، توضیح و پاسخ در پشت کارها، فرآیندها یا تصمیمات گرفته شده هستید. شما با معیارهای خودتان زندگی می‌کنید. همچنین ممکن است اقتدار را زیر سؤال برید؛ زیرا یک پیرو طبیعی نیستید.

در روابط، شما ترجیح می‌دهید با رویکرد “با پیروی از قلبتان” پیش بروید. به‌احتمال زیاد احساسات خود را بارها و بارها تکرار خواهید کرد. اگر احساس کنید بیش از حد تحت کنترل احساسات خود هستید، ناراحت می‌شوید.
در محل کار، به‌خاطر هوش خود می‌درخشید. عاشق یادگیری چیزها و مفاهیم جدید هستید. در حین کار نیز از اخلاق عالی پیروی می‌کنید. دوست دارید برای کار خوب‌تان از شما قدردانی شود. اراده قوی دارید. اگر در محل کار با موانع یا مشکلاتی روبرو شوید به‌راحتی تسلیم نخواهید شد. بااین‌حال، شما ریسک‌پذیری جسورانه ندارید.
انتخاب‌های شغلی: پژوهش، کپی‌رایتر، محیط‌زیست، پزشک، دامپزشک، پزشکی قانونی، حسابدار، بانکداری، روان‌شناس، مشاور، مدیریت محصول، حسابدار.

اگر رنگ مورد علاقه شما زرد است.

نشان می‌دهد که شما فردی خوش‌بین، سرگرم‌کننده، شاد و خلاق هستید. شما عاشق صحبت با مردم هستید. به مهمانی علاقه دارید و نمی‌توانید تنهایی را برای مدت طولانی تحمل کنید. احساس شادی و خوشحالی شما را با انگیزه نگه می‌دارد. هنگام دوست‌یابی کاملاً گزینشگر هستید؛ زیرا یک گروه اجتماعی شاد را به‌جای گروه‌های بزرگ‌تر با ارتباطات کم‌عمق ترجیح می‌دهید.

در روابط، شما عاشق زندگی در زمان حال هستید. از هر لحظه نهایت لـ*ـذت را می‌برید. با شرکایی که می‌توانید آزادی و زندگی اجتماعی خود را در کنار آنان حفظ کنید، به‌خوبی کنار می‌آیید. ممکن است بی‌خیال و بی‌اعتنا به نظر بیایید، اما حضور فیزیکی و توجه همسرتان را می‌خواهید.

در محل کار، برای نقش‌هایی که به شما فضای خلاقیت و همکاری با مردم را می‌دهد، مناسب هستید. عاشق خودانگیختگی در کار خود و خلق ایده‌های جدید هستید. همچنین در تصمیم‌گیری بر اساس آمار و حقایق مهارت دارید. تصمیمات مالی خوبی هم می‌گیرید.

انتخاب‌های شغلی: بازاریابی، برندسازی، طراحی، تبلیغات،وکیل، برنامه‌ریز مالی، مدیرعامل، حسابدار، گزارشگر، تدارکات، حسابرس، بازیگر، مجری، مهمان‌نوازی، خدمات غذایی، طراح، مراقبت‌های بهداشتی.


شخصیت‌شناسی بر اساس رنگ مورد علاقه

 
  • تشکر
Reactions: daryam1

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,293
امتیاز واکنش
15,511
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 6 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر رنگ مورد علاقه شما سیاه است.

نشان می‌دهد که شما فردی با اراده، مصمم، با اعتمادبه‌نفس، مستقل و ریسک‌پذیر هستید. می‌توانید جدی، ترسناک و مقتدر ظاهر شوید، هم در کار و هم در روابط. شما فردی متعارف و محافظه‌کار هستید که مرموز بودن، ظرافت، وقار، پیچیدگی و مودب بودن را از خود به نمایش می‌گذارد.

ظاهر شما نشان می‌دهد که شما کنترل کامل واقعیت خود را در دست دارید، اما ممکن است در درون کاملاً ناامن باشید. حرکات جسورانه‌ای انجام می‌دهید، اما نه در انتظار تحسین‌شدن اگرچه شما عاشق توجه هستید. همچنین اغلب به‌خاطر وضعیت و سبک زندگی خود مورد حسادت قرار می‌گیرید.
در روابط، مراقب احساسات خود هستید و دیوارهای بسیار بلندی دارید تا اجازه ندهید کسی وارد اسرار و زندگی شما شود. دوست ندارید تمام جزئیات زندگی خود را به اشتراک بگذارید. گاهی می‌توانید سرکش باشید. همچنین به‌خوبی نقاط ضعف خود را پنهان می‌کنید.
در محل کار، توانایی عجیبی برای موفقیت در هر کاری دارید. می‌خواهید همه چیز کامل یا حداقل نزدیک به کامل باشد. به حرفه‌ای بودن پایبند هستید. شما سعی خواهید کرد همه چیز را به‌تنهایی انجام دهید. درخواست کمک از دیگران برای شما سخت است.

انتخاب‌های شغلی: مهندسی، معماری، برنامه‌نویس کامپیوتر، تحلیلگر مالی، اقتصاددان، شرکت، بازیگر، کارآفرینان، وکلا، رهبران.

اگر رنگ مورد علاقه شما سفید است.
نشان می‌دهد که شما فردی حافظ صلح، صبور، همدل، آرام، منظم و دقیق هستید. از درگیری اجتناب می‌کنید. فردی متفکر هستید که طرف‌دار عفت، پاکی و بی‌گناهی است. برای سادگی، آراستگی و آرامش تلاش می‌کنید. به‌خاطر حضور آرام و طبیعت صلح‌آمیز خود مورد توجه هستید. فردی موافق جمع هستید که قصد دارید در هر شرایط آشفته تعادل برقرار کنید.

در روابط، سخاوتمند، مهربان و شنونده خوبی هستید. مطمئن می‌شوید که طرف مقابل اوقات خوبی را سپری می‌کند. خواسته‌های دیگران را می‌بینید و در عوض انتظار مهربانی و احترام دارید. با محیط‌های صلح‌آمیز انگیزه می‌گیرید. هر کاری که در توان دارید انجام خواهید داد تا از رویارویی و جنگ اجتناب کنید، حتی اگر مستلزم دروغگویی آشکار باشد.

ممکن است در ظاهر آرام و سبک باشید، اما لجبازی قوی و بی‌صدا دارید که وقتی با شما ناعادلانه رفتار می‌شود، خود را نشان می‌دهد. دوست ندارید در اطرافتان رئیس باشید. نباید با شما از کلمات تند استفاده کرد.

در محل کار، شما یک فرد مستقل هستید که حاضر نیست تحت کنترل کسی باشد. دوست دارید کارها را به روش خودتان انجام دهید. به‌این‌ترتیب، می‌توانید خودمختاری بیشتر و درگیری یا اختلاف‌نظر کمتر داشته باشید. ازآنجایی‌که خواسته‌های غیرمنطقی دیگران را برآورده می‌کنید، در نهایت از آن ناراحت می‌شوید. دوست ندارید برای نتیجه تحت‌فشار قرار بگیرید. شما در کارتان کاملاً دوراندیش و منظم هستید.

انتخاب‌های شغلی: بانکدار، مشاور تجاری، تحلیلگران، کارکنان فرودگاه، امنیت، دانشمند، مهندسی، وکیل.


شخصیت‌شناسی بر اساس رنگ مورد علاقه

 
  • تشکر
Reactions: daryam1

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,293
امتیاز واکنش
15,511
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 6 ساعت 55 دقیقه
نویسنده این موضوع
اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی است.

نشان می‌دهد که شما فردی بازیگوش، سرگرم‌کننده، خوش‌رو، ساده‌دل، باهوش، کودک مانند و پروانه‌ای و اجتماعی هستید. شما به دنبال عشق بی‌قیدوشرط می‌گردید. فردی سخاوتمند هستید که نیازهای دیگران را قبل از نیازهای خود قرار می‌دهید. جذاب هستید و به بودن در کنار خانواده و دوستان اهمیت زیادی می‌دهید. شما یک انسان رمانتیک هستید.

انتخاب‌های شغلی: درمان، زیبایی، خدمه پرواز، سردبیر مجله، خریدار خرده‌فروشی، طراح لباس، تشریفات، طراح داخلی.

اگر رنگ مورد علاقه شما بنفش است

نشان می‌دهد که شما فردی دلسوز، تخیلی، رؤیاپرداز، شهودی و خلاق، احساساتی و درعین‌حال مرموز هستید. می‌توانید تجسم انرژی جذاب و کاریزماتیک باشید. همچنین علاقه عمیقی به معنویت دارید. دوست دارید با شما به‌عنوان خانواده سلطنتی رفتار شود. فردیت خود را گرامی می‌دارید. زودباور هستید و دوست ندارید از دستورات پیروی کنید یا تحت کنترل دیگران باشید.

انتخاب‌های شغلی: نویسنده، طراح گرافیک، موسیقیدان، درمانگر، مشاور، رقصنده، هنرمند، بازیگر، مشاغل بشردوستانه، مراقبت‌های بهداشتی، رهبر معنوی.

اگر رنگ مورد علاقه شما نارنجی است.
نشان می‌دهد که شما فردی خودجوش، خوش‌بین، متفکر خارج از چارچوب، شوخ، جسور، مشتاق، پر انرژی، معنوی و گاهی پر زرق‌وبرق هستید. شما مصمم هستید که به اهداف برسید، اما با شدت کمتری نسبت به کسانی که رنگ مورد علاقه آنها قرمز است.

شما عاشق معاشرت و کاوش در ملغمه‌ای از فرهنگ‌های مختلف و غیره هستید. شما آزادی خود را دوست دارید و به‌احتمال زیاد به فعالیت‌های ماجراجویی مانند کمپینگ، پیاده‌روی، غواصی در آسمان و غیره علاقه دارید.

انتخاب‌های شغلی: متخصص بازاریابی، روزنامه‌نگار، رویدادها و برنامه‌ریزی، مجسمه‌ساز، مکانیک، تبلیغات، سخنران عمومی، ورزشکار.

اگر رنگ مورد علاقه شما طلایی است.

نشان می‌دهد که شما در تلاش برای برنده ‌شدن در زندگی هستید. شما به ‌احتمال زیاد آرزوی آن را دارید که زندگی سرشار از ثروت مادی، دستاوردها، موفقیت و پیروزی داشته باشید. شما برای اعتبار و تجمل ارزش قائل هستید. پیچیده، ظریف و آگاه هستید و از معنویت و درک عمیق روح خود الهام می‌گیرید.
در روابط، شما دلسوز، دوست‌داشتنی و سخاوتمند هستید. خوشحالید که خرد و ثروت خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. شما فردی مسئولیت‌پذیر، قابل اعتماد، جزئی‌نگر، سنتی و پیرو قوانین و به دنبال ثبات هستید.

انتخاب‌های شغلی: وکیل، برنامه‌ریز مالی، حسابرس، حسابدار، گزارشگر حقوقی، مدیرعامل، امور مالی، خدمات عمومی، مدیریت بازرگانی، برنامه‌نویسی کامپیوتر، حقوق.

شخصیت‌شناسی براساس رنگ مورد علاقه یه حقیقت علمی و اثبات شده نیست و برای آن مدرک آزمایشی علمی وجود ندارد، با این حال به نظر می‌رسد، روانشناسان با بررسی پرسش‌نامه‌هایی که رنگ مورد علاقه و ویژگی‌های شخصیت را می‌سنجد، به نتایجی رسیده‌اند که در بالا خواندیم. شما در این مورد چه نظری دارید؟

آیا رنگ مورد علاقه شما با ویژگی‌های گفته شده در شخصیت شما همخوانی دارد؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع: میزیتو


شخصیت‌شناسی بر اساس رنگ مورد علاقه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا