خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
3,639
امتیاز واکنش
13,379
امتیاز
373
زمان حضور
54 روز 14 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کلیپ کاملا جدیدی از انیمیشن Despicable Me 4 (من نفرت‌انگیز ۴) استودیو ایلومینیشن پخش شده است. این ویدیو تلاش خانواده گرو و مینیون‌ها برای ورود مخفیانه به اتاقی با در بسته را نشان می‌دهد، اما این کار به‌خاطر شیطنت‌های گرو جونیور به این سادگی‌ها ممکن نیست. شرکت یونیورسال پیکچرز انیمیشن من نفرت‌انگیز ۴ را در تاریخ ۱۳ تیر ۱۴۰۳ (۳ ژوئیه ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌فرستد.

در خلاصه داستان انیمیشن Despicable Me 4 می‌خوانیم: «گرو، ابرشرور سابق و مأمور فعلی لیگ ضدشرور، پس از هفت سال برای یک خرابکاری هیجان‌انگیز با مینیون‌ها باز خواهد گشت. این انیمیشن فصل جدیدی از زندگی گرو و لوسی را نشان می‌دهد که پذیرای عضو جدیدی در خانواده با نام گرو جونیور می‌شوند؛ کسی که قصد عذاب پدرش را دارد. گرو پس از مواجهه با دشمنان جدیدی با نام ماکسیم له مال و والنتینا مجبور می‌شود که به‌همراه خانواده فرار کند.»
کریس رناد و پاتریک دلاژ سکان هدایت Despicable Me 4 را در دست دارند و مایک وایت و کن داوریو فیلم‌نامه آن را قلم زدند. استیو کرل در نقش گرو، میرندا کازگرو در نقش مارگو، کریستن ویگ در نقش لوسی، دانا گایر در نقش ادیت، مدیسون پولان در نقش اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها از صداپیشه‌های قبلی انیمیشن هستند که به تازه‌واردهایی نظیر سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئه فاینمن می‌پیوندند.

منبع: زومجی


کلیپ انیمیشن من نفرت انگیز ۴؛ شیطنت‌های گرو جونیور

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ و YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا