خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
8,732
امتیاز واکنش
39,520
امتیاز
473
زمان حضور
289 روز 23 ساعت 32 دقیقه
نویسنده این موضوع


پیت داکتر تایید کرد که پیکسار در حال ساخت چندین انیمیشن اورجینال جدید است که یکی از آن‌ها توسط کارگردان لوکا ساخته می‌شود.

انیمیشن Inside Out 2 این روزها در حال شکستن رکوردهای متعدد در گیشه است و به‌نظر نمی‌رسد که سرعت فروش آن قرار است به‌ این زودی‌ها کاهش یابد. اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیکسار اطلاعات جدیدی از آینده آثار این استودیو به اشتراک گذاشته است. پیت داکتر، رئیس بخش تیم خلاقیت پیکسار در مصاحبه با Entertainment Weekly در مورد وضعیت تولید انیمیشن Elio و انیمیشن Toy Story 5 توضیحات جدیدی را به اشتراک گذاشت.

او گفت که پیکسار پس از انیمیشن Inside Out 2 قرار است دو انیمیشن اورجینال اکران کند که یکی از این آثار، انیمیشن الیو است که انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. همچنین انیمیشن اورجینال دوم در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و سپس شاهد اکران انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) خواهیم بود. داکتر توضیح داد:

«دو انیمیشن اورجینال داریم که در ادامه اکران می‌کنیم و سپس داستان اسباب بازی را خواهیم داشت و در ادامه چند انیمیشن اورجینال دیگر را منتشر خواهیم کرد. هنوز مقداری کار داریم تا به یک تعادل برسیم اما این هیجان‌انگیز است. کارهایی که اکنون در دست ساخت هستند باعث هیجان بسیار من می‌شود و می‌توانیم چند سال دیگر در مورد آن‌ها صحبت کنیم.»



در همین مصاحبه داکتر تایید کرد که انریکو کازاروزا، کارگردان انیمیشن Luca در حال کارگردانی یک انیمیشن اورجینال جدید برای پیکسار است که آن را به‌عنوان یک اثر روز و شب توصیف کرده است. داکتر در ادامه گفت: «دامی شی که انیمیشن Turning Red را کارگردانی کرده بود، اکنون روی انیمیشن Elio کار می‌کند و شما می‌توانید منتظر کار و تجربه جدید انریکو کازاروزا باشید که پیش از این انیمیشن لوکا را کارگردانی کرده بود و او در حال ساخت کار جدیدی است که مثل روز و شب می‌ماند.»

در حال حاضر مشخص نیست که انیمیشن انریکو کازاروزا در چه زمانی اکران خواهد شد، اما باتوجه‌‌به صحبت‌های داکتر احتمال دارد انیمیشن او در مارس ۲۰۲۶ اکران شود که باتوجه‌به اکران انیمیشن لوکا در سال ۲۰۲۱ می‌تواند منطقی باشد. در هر حال داکتر اطلاعات بیشتری را منتشر نکرده است، اما او هیجان زیادی برای آثار آینده پیکسار دارد.





منبع: زومجی


کارگردان لوکا روی یک انیمیشن اورجینال جدید برای پیکسار کار می‌کند

 
  • تشکر
Reactions: -FãTéMęH-
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا