خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,290
امتیاز واکنش
15,451
امتیاز
373
زمان حضور
70 روز 18 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
مشکلات بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد است و هر فرد در زندگی مشکلات متفاوتی دارد. قوی بودن در زندگی میتواند انتسابی و وابسته به ماه تولد افراد باشد.
عکس العمل متولدین هر ماه در سختی ها و مشکلات
بله همه ما به خاطر ماه تولدی که در آن متولد شده ایم؛ ویژگی های متفاوتی داریم و در شرایط مختلف عکس‌العمل‌ های متفاوتی از خودمان نشان می‌ دهیم.

فروردین
فروردین ماهی ها اگر ناراحت شوند و ببینند که دیگر کاری از دست شان بر نمی آید، به عاجزانه ترین حالت ممکن تبدیل می شوند و حتی اگر وسط تعداد زیادی درخت هم باشند، باز هم جنگل را نمی بینند. آن ها نه تنها بی قرار و ناامید می‌ شوند، بلکه دیگر هیچ چیزی برای شان ارزشمند نیست و زانوی غم بـ*ـغل می گیرند.

اردیبهشت
تقریباً غیر ممکن است که بخواهید یک اردیبهشت ماهی را هنگام سختی و ناراحتی سرحال ببینید. البته که آن‌ ها ماهیت شوخ‌ طبع و شادی دارند اما یک عمر طول می کشد تا دوباره بتوانند از حالت غمگین و سختیِ گذشته رهایی پیدا کنند. البته آن ها امیدوار هستند و همین امید؛ آن ها را نگه داشته و سر پا کرده است اما از درون دچار خودتخریبی و افسردگی هستند و دیر به حالت اول شان بر می گردند.

خرداد
خرداد ماهی ها در برابر سختی ها دیر تسلیم می شوند اما در معرض افسردگی هم قرار می‌ گیرند. نوعی ناامیدی و بیقراری هنگام مواجهه با سختی و ناراحتی به آن ها غلبه می کند اما سعی می‌ کنند که آن را پشت خنده هایشان پنهان کنند و با آن مبارزه کنند و به راحتی تسلیم نمی‌ شوند.

تیر
سختی ها و ناراحتی ها خیلی به تیر ماهی ها فشار می‌ آورد و آن ها را تلخ می‌ کند. آنها نیت بدی ندارند اما به یکباره رفتارشان با بقیه بد می شود و می خواهند همه ناراحتی های خود را سر دیگران خالی کنند و شاید بتوان گفت که در چنین حالتی ترسناک می شوند.

مرداد
وقتی که مرداد ماهی ها با سختی و ناراحتی دست و پنجه نرم می‌ کنند، خیلی کم طاقت می‌ شوند؛‌ یعنی فکر می‌ کنند که در چنین حالتی اطرافیان شان با هر کاری و هر حرفی منظور داشته‌ اند و در نتیجه احتمال جروبحث آن ها با شما وجود دارد. بهتر است که مراقب حرف زدنتان باشید و خیلی نزدیک شان نباشید.

شهریور
شهریور ماهی ها شرایط سخت و طاقت فرسا را به خوبی مدیریت نمی کنند. آن ها هم مستعد افسردگی هستند و می خواهند هر طور که شده، از این شرایط نجات پیدا کنند اما کارشان خیلی سخت است. گاهی اوقات ناراحتیِ خود را به شکل منفی ابراز می کنند و می خواهند دیگران را هم در غم خودشان سهیم بدانند و در نتیجه آن ها را نیز به سختی می اندازند.


متولدین کدوم ماه تو سختی ها قوی ترن؟

 
  • تشکر
Reactions: ماه تی تی و MēLįKąღ

-FãTéMęH-

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
  
عضویت
28/5/23
ارسال ها
4,290
امتیاز واکنش
15,451
امتیاز
373
زمان حضور
70 روز 18 ساعت 33 دقیقه
نویسنده این موضوع
مهر
وقتی که مهر ماهی ها غم و غصه دارند و سختی می کشند، ساکت می شوند‌. همه غصه‌ های آن ها درونی است و‌ این ناراحتی های خود را ابراز نمی کنند. احساسات خود را سرکوب می‌ کنند و در مورد آن صحبت نمی کنند؛ حتی شاید به دروغ هم بگویند که حالشان خوب است.

آبان
آبان ماهی ها ذاتا مستعد غم و افسردگی هستند. این گروه از افراد حتی هنگامی که صحبت یا درد و دل می کنند، اطرافیان را نیز غمگین خواهند کرد و در نتیجه باید دعا کنید که ناراحتی برای شان پیش نیاید. وگرنه هر طور که شده باید با شما درد و دل کنند و شما نیز باید آن ها را آرام کنید.

آذر
آذر ماهی ها افراد خیلی خوش بینی هستند. معمولاً هنگام سختی کمی دچار افسردگی می شوند اما همه چیز ذهنی و درونی است. شما خیلی علائم ناراحتی را در آن ها نمی بینید اما نکته مهم این است که آن ها در چنین شراییط سردرگم می‌ شوند و هیچ کاری نمی کنند.

دی
دی ماهی ها هم مستعد افسردگی هستند و همیشه تاریکیِ درونی دارند. هنگام سختی سعی می‌ کنند که شرایط را کنترل کنند اما نگرانی ‌شان بسیار زیاد است و فکر می کنند که کاری از دستشان بر نمی آید ولی باز هم تلاش می کنند و از دیگران هم کمک می‌ گیرند.

بهمن

بهمن ماهی ها مستعد افسردگی هستند. آن ها خیلی نگرانی دارند و دوست دارند که همه شرایط را کنترل کنند و در نتیجه زمانی که اتفاقات سخت و ناراحت کننده ای می‌ افتد، از اینکه کنترلی ندارند، خیلی ناراحت هستند و مدام خودخوری می کنند.

اسفند
اسفند ماهی ها اگر با سختی مواجه شوند، هوای خودشان را دارند. یعنی سعی می‌ کنند حساسیت خودشان را کم کنند و هرطور که شده، خود و دیگران را از این شرایط سخت بیرون بکشند. حتی به خودشان یادآوری می‌ کنند که این سختی ها زمانی برای رشد پیشرفت و ارتقاء شخصیت شان است و در نتیجه از آن به بهترین شکل ممکن استفاده خواهند کرد.

منبع: نمناک


متولدین کدوم ماه تو سختی ها قوی ترن؟

 
  • تشکر
Reactions: MēLįKąღ
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا